Колеги,здравейте ! Искам да разпитам как е дереджето при бензиновите 203-ки? Понеже съм решил по-натам да заменя вярната 202-ка.Предпочитам бензин,но не знам към кой модел да се насоча! Масово препоръчват Ц180 без компресора 129к.с,но ,аз искам фейслифт,а там го няма тоя мотор,и е заменен с 143 к,с.Гледам,че положението при Ц200 е същото препоръчва се по-стария М111,но след 2004 мотора е друг..Толкова ли е зле положението с новите бензинови мотори,или да се насочвам към дизела ..
Мнения за бензиново в203
Started by C180 :), 03 Apr 2021 - 15:56:58
12 replies to this topic
#1
Posted 03 April 2021 - 15:56
#2
Posted 04 April 2021 - 00:57
Карам С180 купе компресор 143 КС. Фейс лифт.Среден разход около 8/100км. Карам с бензин V-POWER 95 сипвам само на Шел . Страшно съм доволен от колата.Друго интересува ли те? Конкретно?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#3
Posted 04 April 2021 - 08:03
Здравей колега!Колеги,здравейте ! Искам да разпитам как е дереджето при бензиновите 203-ки? Понеже съм решил по-натам да заменя вярната 202-ка.Предпочитам бензин,но не знам към кой модел да се насоча! Масово препоръчват Ц180 без компресора 129к.с,но ,аз искам фейслифт,а там го няма тоя мотор,и е заменен с 143 к,с.Гледам,че положението при Ц200 е същото препоръчва се по-стария М111,но след 2004 мотора е друг..Толкова ли е зле положението с новите бензинови мотори,или да се насочвам към дизела ..
Къде ги препоръчват тия стари мотори?Новите 16-17 годишни двигатели на кой не му харесват?
Според мен компресорните мотори са единствените смислени "малки" бензинови мотори и в годините са се доказали като много надежни.Разбира се като за всяка една стара кола важи правилото да са полагани грижи за нея.
#4
Posted 04 April 2021 - 08:34
Ми така чета по-форумите.Понеже доколкото разбрах Ц180к и Ц200к били М271 ..Имало проблеми нещо с валовете,зъбните колела,веригите,не ги броя те са консуматив ,и така
#5
Posted 04 April 2021 - 08:53
Честно да ти кажа,като гледам какво се пише в ефира за "детски болести" и пр.,имам чувството че никога през живота си не съм имал Мерцедес...Ми така чета по-форумите.Понеже доколкото разбрах Ц180к и Ц200к били М271 ..Имало проблеми нещо с валовете,зъбните колела,веригите,не ги броя те са консуматив ,и така
Наскоро гледах коментар за 124-а от 88-а година:-удряна ли е отпред че волана е сменен без еърбег...
#6
Posted 04 April 2021 - 13:47
Колега, питаш за автомобил на 20 години. След 203ката, излезе 204ка, после 205ца. Сега на старта е 206. Фейслифтовете са отгоре. Малко ли има изписано по темата, или искаш някой да ти препотвърди вече взетото решение?
При бензинов двигател с нормално каране говорим за автомобил на 300+ хил километра.
С който и двигател да я вземеш може нещо да измяука всеки момент.
Имах М111, сега имам М271.
Първият двигател уж е от старата школа, с компресор, но какво ли не му поправях. Понеже предните собственици са били мърльовци. Разходът е по-висок.
271-ката (турбо) досега не ме изненадвал неприятно, освен фабрично заложената смяна на верига на около 100 хил. км. Определено върви по-добре.
Като дръпнеш чертата е все тая откъм разходи.
Гледай да намериш запазен автомобил от луди фенове, които са го поддържали както трябва. Дори и да се стигне до ремонт на двигател като разход ще ти е по-малко от цялата периферия на модули, които могат да ти скъсят живота (и спестяванията).
Или си карай 202ката докато можеш. На нея какво й е?
#7
Posted 04 April 2021 - 14:55
Колега, питаш за автомобил на 20 години. След 203ката, излезе 204ка, после 205ца. Сега на старта е 206. Фейслифтовете са отгоре. Малко ли има изписано по темата, или искаш някой да ти препотвърди вече взетото решение?
При бензинов двигател с нормално каране говорим за автомобил на 300+ хил километра.
С който и двигател да я вземеш може нещо да измяука всеки момент.
Имах М111, сега имам М271.
Първият двигател уж е от старата школа, с компресор, но какво ли не му поправях. Понеже предните собственици са били мърльовци. Разходът е по-висок.
271-ката (турбо) досега не ме изненадвал неприятно, освен фабрично заложената смяна на верига на около 100 хил. км. Определено върви по-добре.
Като дръпнеш чертата е все тая откъм разходи.
Гледай да намериш запазен автомобил от луди фенове, които са го поддържали както трябва. Дори и да се стигне до ремонт на двигател като разход ще ти е по-малко от цялата периферия на модули, които могат да ти скъсят живота (и спестяванията).
Или си карай 202ката докато можеш. На нея какво й е?
Нищо и няма на 202-ката вчера я обух с чисто нови летни гуми и така.Просто вече я карам 11г и ми е омръзнала ,затова съм се накалил да гледам нещо по-така.Другият вариант е ако не е 203 най-вероятно 210 но ще видим ..Дизеловите 203 също ми харесват,но с тоя дизел просто ,не ми се занимава да го чакам всеки момент да гръмне я турбо,дюзи,егр и още куп други работи ![]()
#8
Posted 04 April 2021 - 15:25
Карай си W202 ако е хубава и запазена. С кой мотор и скорости е? Покупка на "нова" 15-20 годишна кола не е добра идея.
#9
Posted 04 April 2021 - 15:37
Карай си W202 ако е хубава и запазена. С кой мотор и скорости е? Покупка на "нова" 15-20 годишна кола не е добра идея.
Общо взето е в добро състояние сменил съм всички гарнитури където има по мотора,верига,обтегачи съединител,радиатор,виско,в.помпа общо взето става за каране
.Купето външно е горе долу в добро състояние няма почти никакви ръжди тук там се забелязват,но повърхностни това е общо взето.. Ще видим с времето ,ако намеря нещо ,което да ми хване окото и наистина да ми хареса...M111 е мотора Ц180
Edited by C180 :), 04 April 2021 - 15:38 .
#10
Posted 04 April 2021 - 17:44
Съжалявам... понятие "повърхностна ръжда" не съществува.
Иначе колегите са доста точни, няма какво да се добави без конкретен въпрос.
#11
Posted 09 June 2021 - 18:54
Приятно четене колеги ….
https://autokresla-i...kih-mashinah/
Edited by Subsonic, 09 June 2021 - 21:39 .
Отваряте линка на ваша отговорност!
#12
Posted 10 June 2021 - 00:46
Приятно четене колеги ….
https://autokresla-i...kih-mashinah/
Това си е спам от вякъде.
Прилича на резултат от кръвосмешение между продукт за машинен превод (ниво: неграмотник) и контент мениджмънт система писана в курс по компютърна грамотност.
Никаква връзка с темата. Можете да ми затриете мнението в комплект с горното.
Единствено ми е чудно как сайтът не ми предложи да си "ъпдейтна" флаш-плейъра.
#13
Posted 10 June 2021 - 08:16
Затова оставих предупреждение че отваряте на свой риск.
Все пак, въпреки лошия машинен превод, има някаква информация, може би събрана от различни източници (вкл. Wikipedia).
Ако някой намери източника, можем да подменим линка. Иначе в Wikipedia статиите за м111 и м271 са отделни
Предпочитам да ползвам Wikipedia на английски и донякъде на немски, защото там статиите са най-пълни, но явно не на всички им е удобно да боравят с чужди езици или не ползват функцията за автоматичен превод на браузера.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users




View Garage








