Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Странна случка с 208-ца.


  • Please log in to reply
11 мнения по тази тема

#1 EseAmor

EseAmor

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 206 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Yambol
  • Автомобил:
    Mercedes w124
    CLK c208

Публикувано 31 март 2021 - 18:59

Здравейте.

 

Пиша отново, с молба за няколко мнения от по-разбиращите. :) Колата е CLK 208 192 коня, 1999 година, кара се предимно на газ, но понякога и на бензин. Днес ми се случи нещо странно, което никак не очаквах и се надявам да ме успокоите. Паркирах на един доста голям баир, по мое мнение около 30°-35°, изгазих и включих на първа, без да натискам ръчната. Изведнъж усетих лек тласък, след няколко секунди още един и след още няколко секунди пак. Край, повече нямаше. Запалих колата, мръднах я малко напред, после я пуснах леко назад и я изгасих пак. Отново включих на първа и пуснах съединителя, но случката не се повтори. Ако това има някакво значение - съединителя категорично е за смяна, понеже отделя доста високо и понякога даже леко приблъсква, когато сменям скорост и не съм достатъчно внимателен. Все още не е започнал да буксува, но скоро ще бъде сменен. Маслото също е пред смяна, но не знам дали е важно. Като цяло, колата работи перфектно, не губи никакви течности и освен съединителя, друго всичко си е окей. Не се сещам какво друго да спомена. Ще се радвам ако споделите мнението си.

 

Благодаря!


  • 0

#2 barty

barty

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 973 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C180 Kompressor the Black bird

Публикувано 31 март 2021 - 19:02

Слагай ръчна спирачка. Може и да е нормално.
  • 0

#3 Silver BENZ

Silver BENZ

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 139 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Интереси:Mercedes AMG Petronas F1 Team
  • Автомобил:
    ex-W201 190E 2.0
    ex-W210 E290TD Elegance
    W211 E270CDI Elegance

Публикувано 31 март 2021 - 19:41

На 210ката ми редовно го правеше на баир на първа. Не е някаква драма, поне според мен.


  • 0

#4 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 31 март 2021 - 19:51

Не е проблем.Сигурно претискателя ти е поомекнал.Създай си навик да ползваш ръчна спирачка.Полезно е и за теб и за околните,а и за ръчната и жилата и.
  • 0

#5 EseAmor

EseAmor

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 206 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Yambol
  • Автомобил:
    Mercedes w124
    CLK c208

Публикувано 31 март 2021 - 20:18

Честно казано, нямам навик да ползвам ръчна спирачка, когато спирам за малко и съм в колата... Очаквах да видя изказвания, свързани с компресията, които ме притесняваха, дори без да съм ги видял. Нарочно споменах, че колата изглежда в перфектно състояние и че не губи нищо, но все пак малко се поизплаших.


  • 0

#6 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 31 март 2021 - 22:18

Честно казано, нямам навик да ползвам ръчна спирачка, когато спирам за малко и съм в колата... Очаквах да видя изказвания, свързани с компресията, които ме притесняваха, дори без да съм ги видял. Нарочно споменах, че колата изглежда в перфектно състояние и че не губи нищо, но все пак малко се поизплаших.

Компресията е лесна работа.
Отиваш зад ъгъла,пълниш две кофи и после ги наливаш в гърловината за маслото :)
  • 0

#7 EseAmor

EseAmor

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 206 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Yambol
  • Автомобил:
    Mercedes w124
    CLK c208

Публикувано 31 март 2021 - 22:39

Хаха. Ама аз гледам да избягам от частта с лоша компресия. Въпреки перфектната работа на колата, мисля тези дни да я закарам да я измерят, ако взема да се притеснявам много. На студен мотор ли се мери?


  • 0

#8 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 31 март 2021 - 22:51

Хаха. Ама аз гледам да избягам от частта с лоша компресия. Въпреки перфектната работа на колата, мисля тези дни да я закарам да я измерят, ако взема да се притеснявам много. На студен мотор ли се мери?

Да.
Ама на теб ти е любимо да се филмираш,а? :)
  • 1

#9 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4601 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 01 април 2021 - 12:48

Честно казано, нямам навик да ползвам ръчна спирачка, когато спирам за малко и съм в колата... Очаквах да видя изказвания, свързани с компресията, които ме притесняваха, дори без да съм ги видял. Нарочно споменах, че колата изглежда в перфектно състояние и че не губи нищо, но все пак малко се поизплаших

 

Напълно нормално е на голям наклон, двигателят да направи оборот-два, ако си без ръчна. Не случайно е сложена тази спирачка именно за такива случаи.

 

Не знам какво е крайното предавателно число на това CLK, но 124-ката ми която беше с 3.27 и го правеше по-често от другата, която беше с 3.92

 

Ако ще мериш компресия Даймлер дават на загрял мотор, с извадени свещи, отворен напълно дросел и свежо зареден акумулатор.

 

За м111 може да има специална процедура, защото си с електронен дросел и си с coil-on-plug. Ще потърся.

 

ЕДИТ: Намерих

Прикачени файлове


  • 1

#10 Silver BENZ

Silver BENZ

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 139 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Интереси:Mercedes AMG Petronas F1 Team
  • Автомобил:
    ex-W201 190E 2.0
    ex-W210 E290TD Elegance
    W211 E270CDI Elegance

Публикувано 01 април 2021 - 17:21

Да.
Ама на теб ти е любимо да се филмираш,а? 

Някои го предпочитат. :)

Аз 10 години търкалях 210ката и почти всеки ден ми прескачаше, защото паркирам под наклон, но не се сетих да ходя да меря компресия, дори не знам къде и как се прави. :blush


  • 1

#11 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 01 април 2021 - 17:57

Някои го предпочитат. :)
Аз 10 години търкалях 210ката и почти всеки ден ми прескачаше, защото паркирам под наклон, но не се сетих да ходя да меря компресия, дори не знам къде и как се прави. :blush

Тия неща обикновенно се правят преди покупка.
На по-модерните коли може да се направи със диагностиката,без да се вадят свещи и пр.
Субсоник правилно е отбелязал че меренето се прави на загрят двигател.
Аз сгреших.Подведох се от дизелите.На тях задължително им меря компресията.
Въпреки че и там могат по изключение да се мерят на топъл мотор,просто оператора трябва да знае как да смята.

Този пост е редактиран от daimler1: 01 април 2021 - 18:06

  • 1

#12 EseAmor

EseAmor

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 206 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Yambol
  • Автомобил:
    Mercedes w124
    CLK c208

Публикувано 01 април 2021 - 22:46

Май започнах да се отказвам от меренето на компресия, първо защото ме успокоихте, а и колата работи перфектно (да чукна на дърво). Няма харч на масло, като изключим леко сълзене от датчика, няма харч на антифриз, разхода на газ е 12,5 комбинирано... Не се сещам за друго, обаче за 7 месеца в мен, колата си е окей. :) Да, аз наистина съм маниак на тема безпроблемни автомобили. Ако скърца нещо съвсем дребно, то задължително трябва да бъде ремонтирано, сменено, смазано или нещо друго. :D

Прикачени файлове


Този пост е редактиран от EseAmor: 01 април 2021 - 22:51

  • 3




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни