![Photo](https://static.mbclub.bg/forums/uploads/profile/photo-thumb-3826.jpg?_r=0)
W211 E320 selector lever
Started by barty, 14 Mar 2021 - 15:43:02
4 replies to this topic
#1
Posted 14 March 2021 - 15:43
Здравейте колеги, от няколко дни съм собственик на W211 E320 бензин с 5G скорости.
Няколко пъти при спиране и преминаване от D на P ми излиза надпис Selector lever in park position и се включва пиукане.
Колата може да се изгаси, лоста на скоростите работи но не може да запали. След около една минута надписа изчезва и всичко се оправя.
Преди няколко дни на светофара включих SBC Hold но не можеше да се изключи. Спрях, загасих мотора, запалих и всичко се оправи.
Двата проблема свързани ли са?
Някакви идеи и насоки?
Предстои диагностика.
Няколко пъти при спиране и преминаване от D на P ми излиза надпис Selector lever in park position и се включва пиукане.
Колата може да се изгаси, лоста на скоростите работи но не може да запали. След около една минута надписа изчезва и всичко се оправя.
Преди няколко дни на светофара включих SBC Hold но не можеше да се изключи. Спрях, загасих мотора, запалих и всичко се оправи.
Двата проблема свързани ли са?
Някакви идеи и насоки?
Предстои диагностика.
#2
Posted 15 March 2021 - 21:29
Предполагам е почти същия като при w220 при мен при местене от D на P и гасене ми давашe Move selector to P демек не отчиташе позицията на лоста първо ми го направи миналата година напръсках буксите който влизат в лоста с контактен спрей и се оправи. А тази година Януари почна да ми изчезва позицията на лоста от дисплея и влизаше в сервизен режим само на 1 или 2 ра се движеше тогава свалих разглобих лоста почистих оптичните датчици на платката презапоих ги за всеки случай и сглобих всичко заспа.
Edited by slavimaster, 15 March 2021 - 21:30 .
#3
Posted 16 March 2021 - 13:42
SBC Hold и SBC Stop са функции на SBC Модула. Холдът се активира от педала на спирачката, като натиснеш по-силно или два пъти бързо, деактивира се като натиснеш пак спирачка или дадеш леко газ. SBC Stop се активира като си на D и бутнеш лостчето на темпомата, мисля че надолу или напред.
Не мисля, че е свързано със селектора. Прочетете селектора, изтрийте грешките, след време пак прочетете.
#4
Posted 25 March 2021 - 20:22
Предполагам е почти същия като при w220 при мен при местене от D на P и гасене ми давашe Move selector to P демек не отчиташе позицията на лоста първо ми го направи миналата година напръсках буксите който влизат в лоста с контактен спрей и се оправи. А тази година Януари почна да ми изчезва позицията на лоста от дисплея и влизаше в сервизен режим само на 1 или 2 ра се движеше тогава свалих разглобих лоста почистих оптичните датчици на платката презапоих ги за всеки случай и сглобих всичко заспа.
Най-вероятно имам същия проблем тъй като не записва грешки. Подозирам че е липса на контакт. Решаването на проблема предстои.
#5
Posted 30 March 2021 - 14:10
На диагностика нищо не показва. Огледани са ел връзки, букси и тн по лоста и всичко изглежда наред. Това е щастие в нещастието хахаха.
Засега ще карам така пък да видим.
Засега ще карам така пък да видим.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users