Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

W211 E320 selector lever


  • Please log in to reply
4 мнения по тази тема

#1 barty

barty

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 971 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C180 Kompressor the Black bird

Публикувано 14 март 2021 - 15:43

Здравейте колеги, от няколко дни съм собственик на W211 E320 бензин с 5G скорости.
Няколко пъти при спиране и преминаване от D на P ми излиза надпис Selector lever in park position и се включва пиукане.
Колата може да се изгаси, лоста на скоростите работи но не може да запали. След около една минута надписа изчезва и всичко се оправя.
Преди няколко дни на светофара включих SBC Hold но не можеше да се изключи. Спрях, загасих мотора, запалих и всичко се оправи.
Двата проблема свързани ли са?
Някакви идеи и насоки?

Предстои диагностика.
  • 0

#2 slavimaster

slavimaster

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 278 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:компютри нови технологии Автомобили.
  • Автомобил:
    Skoda 120L(135LS) - Cervenka 1986 г.

    W124 200CE 1994 г. - Mечо Пух

    W220 S500 4-Matic - 2003 г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 март 2021 - 21:29

Предполагам е почти същия като при w220 при мен при местене от D на P и гасене ми давашe Move selector to P демек не отчиташе позицията на лоста първо ми го направи миналата година напръсках буксите който влизат в лоста с контактен спрей и се оправи. А тази година Януари почна да ми изчезва позицията на лоста от дисплея и влизаше в сервизен режим само на 1 или 2 ра се движеше тогава свалих разглобих лоста почистих оптичните датчици на платката презапоих ги за всеки случай и сглобих всичко заспа.


Този пост е редактиран от slavimaster: 15 март 2021 - 21:30

  • 0

1110907.png


#3 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4598 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 16 март 2021 - 13:42

SBC Hold и SBC Stop са функции на SBC Модула. Холдът се активира от педала на спирачката, като натиснеш по-силно или два пъти бързо, деактивира се като натиснеш пак спирачка или дадеш леко газ. SBC Stop се активира като си на D и бутнеш лостчето на темпомата, мисля че надолу или напред.

Не мисля, че е свързано със селектора. Прочетете селектора, изтрийте грешките, след време пак прочетете.


  • 0

#4 barty

barty

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 971 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C180 Kompressor the Black bird

Публикувано 25 март 2021 - 20:22

Предполагам е почти същия като при w220 при мен при местене от D на P и гасене ми давашe Move selector to P демек не отчиташе позицията на лоста първо ми го направи миналата година напръсках буксите който влизат в лоста с контактен спрей и се оправи. А тази година Януари почна да ми изчезва позицията на лоста от дисплея и влизаше в сервизен режим само на 1 или 2 ра се движеше тогава свалих разглобих лоста почистих оптичните датчици на платката презапоих ги за всеки случай и сглобих всичко заспа.


Най-вероятно имам същия проблем тъй като не записва грешки. Подозирам че е липса на контакт. Решаването на проблема предстои.
  • 1

#5 barty

barty

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 971 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C180 Kompressor the Black bird

Публикувано 30 март 2021 - 14:10

На диагностика нищо не показва. Огледани са ел връзки, букси и тн по лоста и всичко изглежда наред. Това е щастие в нещастието хахаха.
Засега ще карам така пък да видим.
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни