Здравейте,
наскоро си закупих W211 E200 Facelift - M271 184к.с., разбира се ден след закупуването ми светва Check Engine. Запазил съм час за обслужване следващата седмица, но се съмнявам, че грешките които видях ще изчезнат след смяна на масла, филтри и свещи.
Относно държанието на автомобила по време на шофиране - понякога усещам леко придърпване от мотора, както и доста дълго въртене на стартера, ако не съм карал колата за повече от 7-8 часа (въртене от сорта на 3-4 секунди, ако колата е топла пали веднага).
Ще прикача грешките от диагностиката по-долу и ще се радвам ако някой ми разясни откъде може да идват проблемите и как да ги реша.
Благодаря предварително!
П.П. Колата има газова уредба, но грешките са по време на каране на бензин.
============1==============
P2029
Raw code: 2029
ECU: 01[Archive (inactive)]
Status: Validated and stored in non volatile memory
OBDII: Auxiliary heater (fuel fired) - system disabled
============2==============
P201A
Raw code: 201A
ECU: 01
Status: Validated and stored in non volatile memory, Validated fault has been present during this drive cycle
OBDII: Reductant injector, unit 1, bank 2 - circuit range/performance
============3==============
P201C
Raw code: 201C
ECU: 01
Status: Test has not been completed, Validated and stored in non volatile memory, Validated fault has been present during this drive cycle
OBDII: Intake manifold air control actuator, bank 2 - supply voltage low
============4==============
P0304
Raw code: 0304
ECU: 01
Status: Pending
OBDII: Cylinder 4 - misfire detected
============5==============
P0171
Raw code: 0171
ECU: 01
Status: Pending
OBDII: System too lean, bank 1
============6==============
P0304
Raw code: 0304
ECU: 01
Status: Confirmed
OBDII: Cylinder 4 - misfire detected
============7==============
P0171
Raw code: 0171
ECU: 01
Status: Confirmed
OBDII: System too lean, bank 1