

Инсталиране на DRL - W164 facelift
Started by 0000A6, 22 Feb 2021 - 11:34:15
19 replies to this topic
#1
Posted 22 February 2021 - 11:34
Здравейте, от известно време гледам МЛ на мястото на халогенните светлини имат други светлини, които са дневни светлини. Тоест само те светят без габаритните. Поразрових се в нета и намерих въпросните светлини. Монтажа е ясен - свалям старите капачета и халогените след това и монтирам новите капачета с вградените DRL и съпротивленията към тях, че да не излиза грешка. И питанката ми е, как да ги подкарам само те да светят без габаритни отпред и отзад? Може би ще трябва и някакъв DRL модул и през STAR да се активират? Ще съм благодарен за малко помощт в случая

#2
Posted 07 July 2021 - 11:48
Здравейте. Преди 3 месеца инсталирах DRL и всичко пасна много добре. При подаване на контакт на 2 степен се стартират. Само се чудя, как да ги оставя да светят - заедно с късите светлини (когато пусна допълнително къситесветлини), да се изключват при стартиране на късите светлини или да намаляват с 50% силата си на светене при пуснати къси светлини?
#3
Posted 07 July 2021 - 22:51
Едва ли някой има представа каква касапница са ти правили по заводска та инсталация, за да монтират тея светодиоди.
Във форум, от разстояние, едва ли ще има успех.
Във форум, от разстояние, едва ли ще има успех.
#4
Posted 08 July 2021 - 19:04
Едва ли някой има представа каква касапница са ти правили по заводска та инсталация, за да монтират тея светодиоди.
Във форум, от разстояние, едва ли ще има успех.
Касапница не е имало, защото сам прокарах нова инсталация. Сам изолирах халогените, че да няма грешки и сам свързах всичко към кутията с бушоните. Всичко, като информация намерих в чужд форум. Сега се чудя само, как да ги донаправя да светят.. което е лесната част

#5
Posted 09 July 2021 - 15:28
В закона пише, че автомобилите, които не са оборудвани фабрично с дневни светлини, трябва да се движат на къси.
Ползването на дълги за ДРЛ беше голяма мода по едно време, добре че поотнимна защото е много дразнещо, дори през деня, някой да ти облещи дългите си светлини - зад теб или насреща.
Това с гасенето на габаритите не виждам особен смисъл в него. Най-много да забравиш да си включиш фарoвете вечер, защото той ДРЛ-а си свети отпред, ти си виждаш, но отзад теб не те виждат.
Цената на 5 сменени лампи за период от няколко години за мен не оправдава допълнителното оборудване на автомобила с някакви дневни светлини - още повече, че качествените са доста редки и скъпи.
#6
Posted 09 July 2021 - 15:33
Нямам представа как да ги подкараш само тях. Имат ли някакъв модул, който ги пуска?
Останах с впечатлението, че си ги дал някъде да ги монтират, а реално си ги монтирал сам.
Та, ако имаш документ за функциите на модула, диаграма или изобщо нещо... Метни, ще пробваме да го разгадаем заедно.
Ако разбирам правилно, в момента палят само на габарит.
Ти искаш да палят винаги при някакво напрежение на алтернатора, но да гасят като пуснеш габарит или къси.
Останах с впечатлението, че си ги дал някъде да ги монтират, а реално си ги монтирал сам.
Та, ако имаш документ за функциите на модула, диаграма или изобщо нещо... Метни, ще пробваме да го разгадаем заедно.
Ако разбирам правилно, в момента палят само на габарит.
Ти искаш да палят винаги при някакво напрежение на алтернатора, но да гасят като пуснеш габарит или къси.
#7
Posted 09 July 2021 - 20:29
Кофтито тука е че няма бушони на светлините,по точно на халогените,иначе ги превръзваш през модулче от тези който сами палят фаровете при достигане на 13.6 волта ,слагаш ключа на късите на ауто и като прецени че вече са нужни къси ,пали тях и гаси DRL.
С такова модулче подкарахме на фейсова 163-ка МЛ халогените като дневни,но там за щастие те са си през физически бушон ,а не през електрикал - компа на колата тоест.
С такова модулче подкарахме на фейсова 163-ка МЛ халогените като дневни,но там за щастие те са си през физически бушон ,а не през електрикал - компа на колата тоест.
#8
Posted 09 July 2021 - 20:30
Касапница не е имало, защото сам прокарах нова инсталация. Сам изолирах халогените, че да няма грешки и сам свързах всичко към кутията с бушоните. Всичко, като информация намерих в чужд форум. Сега се чудя само, как да ги донаправя да светят.. което е лесната част
Всичко, което е монтирано по колата се продава и в Мерцедес, но на 6-торна цена. Ключа ми е на "АВТО" и когато вляза в тунел или се смрачи се пускат автоматично късите светлини и габарита отзад... А що се отнася до ЗДП спазвам абсолютно всичко, тъй като моделите от края на 2010 до края на 2011 са със същите daily lights, каквито съм сложил и аз

#9
Posted 09 July 2021 - 20:35
Незнам ,някой на ти с жиците да те посъветва, ако може през инсталацията на халогените с някое реле и модулчето и да ги върже на оригиналната инсталация.Колата да си пали халогените ,а то всъщност са монтираните дневно.
#10
Posted 09 July 2021 - 20:36
Нямам представа как да ги подкараш само тях. Имат ли някакъв модул, който ги пуска?
Останах с впечатлението, че си ги дал някъде да ги монтират, а реално си ги монтирал сам.
Та, ако имаш документ за функциите на модула, диаграма или изобщо нещо... Метни, ще пробваме да го разгадаем заедно.
Ако разбирам правилно, в момента палят само на габарит.
Ти искаш да палят винаги при някакво напрежение на алтернатора, но да гасят като пуснеш габарит или къси.
Всичко е вързано, както трябва. Палят при подаване на контакт. Въпросът ми беше да ми дадете идея, как да ги оставя.... Сега ми пристигна модула и ще го връзвам тези дни. Аз мисля дневните светлини да ги направя да се изключват с включването на габарит и къси светлини. Има и друга опция - да намалява на 50% светлината на дневните светлини при пускаане на габарит и къси светлини. В момента съм хванал ток от един бушон в кутията при мотора и при подаване на контакт на позиция 2, дневните светват. Това ми е питанката... Аз сложното го направих

#11
Posted 09 July 2021 - 20:39
Кофтито тука е че няма бушони на светлините,по точно на халогените,иначе ги превръзваш през модулче от тези който сами палят фаровете при достигане на 13.6 волта ,слагаш ключа на късите на ауто и като прецени че вече са нужни къси ,пали тях и гаси DRL.
С такова модулче подкарахме на фейсова 163-ка МЛ халогените като дневни,но там за щастие те са си през физически бушон ,а не през електрикал - компа на колата тоест.
Точно такъв модул ще домонтирам, че го чаках да дойде. Ключа е на "АВТО" и си пуска късите, когато трябва.
#12
Posted 09 July 2021 - 20:40
Трябва да има модул, преди години Авител ми ги оправиха да работят както трябва. През деня да са на 100%, а при включваме на късите да намаляват интезитета. Както си е фабрично
#13
Posted 09 July 2021 - 20:41
Стани,не е мода,матряла е прост,на тези модули които монтират има едно болтченце потенциометър да коригираш силата на светене от приблизително 30% до 60% ,карам 6 мпс-та с монтирана такава джажа на дългите и нито една не заслепява.Ама са коригирани % процентите както трябва.Ползването на дълги за ДРЛ беше голяма мода по едно време, добре че поотнимна защото е много дразнещо, дори през деня, някой да ти облещи дългите си светлини - зад теб или насреща.
Edited by mimo160, 09 July 2021 - 20:43 .
#14
Posted 09 July 2021 - 20:42
Незнам ,някой на ти с жиците да те посъветва, ако може през инсталацията на халогените с някое реле и модулчето и да ги върже на оригиналната инсталация.Колата да си пали халогените ,а то всъщност са монтираните дневно.
Такава опция няма при фейсовия на w164. А и няма нужда. Аз прекарах нова инсталация и всичко е направено. Друго ми беше питането... Утре ще монтирам модула да ги гаси при пускане на къси светлини.
#15
Posted 09 July 2021 - 20:44
Трябва да има модул, преди години Авител ми ги оправиха да работят както трябва. През деня да са на 100%, а при включваме на късите да намаляват интезитета. Както си е фабрично
Точно това се чудих, как да ги оставя да светят... Но утре ще монтирам модула да се изключват изцяло вечер, реално нямам нужда от тях вечер.
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users