Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Инсталиране на DRL - W164 facelift


  • Please log in to reply
19 мнения по тази тема

#1 0000A6

0000A6

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 62 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    Mercedes ML350

Публикувано 22 февруари 2021 - 11:34

Здравейте, от известно време гледам МЛ на мястото на халогенните светлини имат други светлини, които са дневни светлини. Тоест само те светят без габаритните. Поразрових се в нета и намерих въпросните светлини. Монтажа е ясен - свалям старите капачета и халогените след това и монтирам новите капачета с вградените DRL и съпротивленията към тях, че да не излиза грешка. И питанката ми е, как да ги подкарам само те да светят без габаритни отпред и отзад? Може би ще трябва и някакъв DRL модул и през STAR да се активират? Ще съм благодарен за малко помощт в случая :)

Прикачени файлове


  • 0

#2 0000A6

0000A6

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 62 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    Mercedes ML350

Публикувано 07 юли 2021 - 11:48

Здравейте. Преди 3 месеца инсталирах DRL и всичко пасна много добре. При подаване на контакт на 2 степен се стартират. Само се чудя, как да ги оставя да светят - заедно с късите светлини (когато пусна допълнително къситесветлини), да се изключват при стартиране на късите светлини или да намаляват с 50% силата си на светене при пуснати къси светлини?
  • 0

#3 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8254 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 юли 2021 - 22:51

Едва ли някой има представа каква касапница са ти правили по заводска та инсталация, за да монтират тея светодиоди.
Във форум, от разстояние, едва ли ще има успех.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#4 0000A6

0000A6

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 62 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    Mercedes ML350

Публикувано 08 юли 2021 - 19:04

Едва ли някой има представа каква касапница са ти правили по заводска та инсталация, за да монтират тея светодиоди.
Във форум, от разстояние, едва ли ще има успех.


Касапница не е имало, защото сам прокарах нова инсталация. Сам изолирах халогените, че да няма грешки и сам свързах всичко към кутията с бушоните. Всичко, като информация намерих в чужд форум. Сега се чудя само, как да ги донаправя да светят.. което е лесната част :)
  • 0

#5 Subsonic

Subsonic

    Модератор

  • Модератори
  • 4023 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    S211 E320, 03

Публикувано 09 юли 2021 - 15:28

В закона пише, че автомобилите, които не са оборудвани фабрично с дневни светлини, трябва да се движат на къси.

 

Ползването на дълги за ДРЛ беше голяма мода по едно време, добре че поотнимна защото е много дразнещо, дори през деня, някой да ти облещи дългите си светлини - зад теб или насреща.

 

Това с гасенето на габаритите не виждам особен смисъл в него. Най-много да забравиш да си включиш фарoвете вечер, защото той ДРЛ-а си свети отпред, ти си виждаш, но отзад теб не те виждат.

 

Цената на 5 сменени лампи за период от няколко години за мен не оправдава допълнителното оборудване на автомобила с някакви дневни светлини - още повече, че качествените са доста редки и скъпи.


  • 0
________________________________________
True dual exhaust
Code 486 - sport suspension
injector upgrade

#6 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8254 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 юли 2021 - 15:33

Нямам представа как да ги подкараш само тях. Имат ли някакъв модул, който ги пуска?
Останах с впечатлението, че си ги дал някъде да ги монтират, а реално си ги монтирал сам.
Та, ако имаш документ за функциите на модула, диаграма или изобщо нещо... Метни, ще пробваме да го разгадаем заедно.

Ако разбирам правилно, в момента палят само на габарит.
Ти искаш да палят винаги при някакво напрежение на алтернатора, но да гасят като пуснеш габарит или къси.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#7 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2117 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes E280 3.2 CDI
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 юли 2021 - 20:29

Кофтито тука е че няма бушони на светлините,по точно на халогените,иначе ги превръзваш през модулче от тези който сами палят фаровете при достигане на 13.6 волта ,слагаш ключа на късите на ауто и като прецени че вече са нужни къси ,пали тях и гаси DRL.
С такова модулче подкарахме на фейсова 163-ка МЛ халогените като дневни,но там за щастие те са си през физически бушон ,а не през електрикал - компа на колата тоест.
  • 0

#8 0000A6

0000A6

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 62 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    Mercedes ML350

Публикувано 09 юли 2021 - 20:30

Касапница не е имало, защото сам прокарах нова инсталация. Сам изолирах халогените, че да няма грешки и сам свързах всичко към кутията с бушоните. Всичко, като информация намерих в чужд форум. Сега се чудя само, как да ги донаправя да светят.. което е лесната част :)


Всичко, което е монтирано по колата се продава и в Мерцедес, но на 6-торна цена. Ключа ми е на "АВТО" и когато вляза в тунел или се смрачи се пускат автоматично късите светлини и габарита отзад... А що се отнася до ЗДП спазвам абсолютно всичко, тъй като моделите от края на 2010 до края на 2011 са със същите daily lights, каквито съм сложил и аз :)
  • 0

#9 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2117 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes E280 3.2 CDI
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 юли 2021 - 20:35

Незнам ,някой на ти с жиците да те посъветва, ако може през инсталацията на халогените с някое реле и модулчето и да ги върже на оригиналната инсталация.Колата да си пали халогените ,а то всъщност са монтираните дневно.
  • 0

#10 0000A6

0000A6

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 62 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    Mercedes ML350

Публикувано 09 юли 2021 - 20:36

Нямам представа как да ги подкараш само тях. Имат ли някакъв модул, който ги пуска?
Останах с впечатлението, че си ги дал някъде да ги монтират, а реално си ги монтирал сам.
Та, ако имаш документ за функциите на модула, диаграма или изобщо нещо... Метни, ще пробваме да го разгадаем заедно.
Ако разбирам правилно, в момента палят само на габарит.
Ти искаш да палят винаги при някакво напрежение на алтернатора, но да гасят като пуснеш габарит или къси.


Всичко е вързано, както трябва. Палят при подаване на контакт. Въпросът ми беше да ми дадете идея, как да ги оставя.... Сега ми пристигна модула и ще го връзвам тези дни. Аз мисля дневните светлини да ги направя да се изключват с включването на габарит и къси светлини. Има и друга опция - да намалява на 50% светлината на дневните светлини при пускаане на габарит и къси светлини. В момента съм хванал ток от един бушон в кутията при мотора и при подаване на контакт на позиция 2, дневните светват. Това ми е питанката... Аз сложното го направих :)
  • 0

#11 0000A6

0000A6

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 62 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    Mercedes ML350

Публикувано 09 юли 2021 - 20:39

Кофтито тука е че няма бушони на светлините,по точно на халогените,иначе ги превръзваш през модулче от тези който сами палят фаровете при достигане на 13.6 волта ,слагаш ключа на късите на ауто и като прецени че вече са нужни къси ,пали тях и гаси DRL.
С такова модулче подкарахме на фейсова 163-ка МЛ халогените като дневни,но там за щастие те са си през физически бушон ,а не през електрикал - компа на колата тоест.


Точно такъв модул ще домонтирам, че го чаках да дойде. Ключа е на "АВТО" и си пуска късите, когато трябва.
  • 0

#12 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1876 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 юли 2021 - 20:40

Трябва да има модул, преди години Авител ми ги оправиха да работят както трябва. През деня да са на 100%, а при включваме на късите да намаляват интезитета. Както си е фабрично
  • 0

#13 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2117 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes E280 3.2 CDI
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 юли 2021 - 20:41

Ползването на дълги за ДРЛ беше голяма мода по едно време, добре че поотнимна защото е много дразнещо, дори през деня, някой да ти облещи дългите си светлини - зад теб или насреща.



Стани,не е мода,матряла е прост,на тези модули които монтират има едно болтченце потенциометър да коригираш силата на светене от приблизително 30% до 60% ,карам 6 мпс-та с монтирана такава джажа на дългите и нито една не заслепява.Ама са коригирани % процентите както трябва.

Този пост е редактиран от mimo160: 09 юли 2021 - 20:43

  • 0

#14 0000A6

0000A6

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 62 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    Mercedes ML350

Публикувано 09 юли 2021 - 20:42

Незнам ,някой на ти с жиците да те посъветва, ако може през инсталацията на халогените с някое реле и модулчето и да ги върже на оригиналната инсталация.Колата да си пали халогените ,а то всъщност са монтираните дневно.


Такава опция няма при фейсовия на w164. А и няма нужда. Аз прекарах нова инсталация и всичко е направено. Друго ми беше питането... Утре ще монтирам модула да ги гаси при пускане на къси светлини.
  • 0

#15 0000A6

0000A6

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 62 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    Mercedes ML350

Публикувано 09 юли 2021 - 20:44

Трябва да има модул, преди години Авител ми ги оправиха да работят както трябва. През деня да са на 100%, а при включваме на късите да намаляват интезитета. Както си е фабрично


Точно това се чудих, как да ги оставя да светят... Но утре ще монтирам модула да се изключват изцяло вечер, реално нямам нужда от тях вечер.
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни