Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

грешка P0715


  • Please log in to reply
14 мнения по тази тема

#1 kopoev1

kopoev1

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 257 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    ML 320, МL 350, CL203

Публикувано 12 февруари 2021 - 12:11

Здравейте ,колеги! От известно време скоростите ми влизат в авариен режим и след повторно запалване се оправят! МЛ 320 , газ бензин ,1999г! Сменено изцяло масло на автомата ! Излезе ми грешка на Стар диагностиката - P0715 Неизправност на веригата на сензора за вход / турбина ! Дайте съвет какво да предприема ! Благодаря!


  • 0

#2 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 12 февруари 2021 - 18:59

сменяш платката на кутията


  • 2

#3 kopoev1

kopoev1

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 257 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    ML 320, МL 350, CL203

Публикувано 12 февруари 2021 - 20:22

Това със смяната на половината кола преди да се локакизира точно проблема, отдавна съм го забравил...!  Ако беше платката ,няма ли да излязат и други грешки...?!?!?


  • 0

#4 Klimfilt

Klimfilt

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 650 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz W213 - E220D 4matic
    Mercedes Benz W164 - ML 350 4matic - SOLD :(
    Mercedes Benz W201- 190D
    BMW F39 - X2 sDrive18d
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 февруари 2021 - 20:35

Мисля, че се касае конкретен соленоид, но не знам дали при 163ката и 5г не са капсуловани, та да се сменя наистина цялата платка. Ако са капсуловани щеш не щеш, ще сменяш платката или ще я ремонтираш някъде (Варна) за добри пари.
  • 0

#5 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 12 февруари 2021 - 21:16

Това със смяната на половината кола преди да се локакизира точно проблема, отдавна съм го забравил...!  Ако беше платката ,няма ли да излязат и други грешки...?!?!?

Хем искаш съвет,хем не го приемаш.Малко в повече са ти препинателните знаци.
Как да ти локализираме проблема?
Направи си труда да обясниш в какво точно се изразява аварийния режим?
И пак да стигнем до платката.
  • 3

#6 kopoev1

kopoev1

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 257 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    ML 320, МL 350, CL203

Публикувано 13 февруари 2021 - 10:05

Проблемът се появи 3-4 пъти в движение след по-рязко натискане на газта.  Остава на определена скорост/ 2,3/ и не превключва на друга ! Единия път отиде на неутрална! След изгасяне на мотора и повторно палене, всичко си идва на мястото! Изчистихме тази и още 2-3 грешки и вече 4-5 дни всичко е наред! Двама специалисти ми казват ,че проблемът не е в кутията, а някъде по електриката - алтернатор, реле алтернатор.....! Затова искам съвет, но не значи ,че като ми каже някой " сменяй кутията"  или смени половината джип, ще се хвърля веднага........!  И пунктоацията ми е такава , каквато трябва.... Благодаря !


Този пост е редактиран от kopoev1: 13 февруари 2021 - 10:07

  • 0

#7 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 13 февруари 2021 - 10:46

Проблемът се появи 3-4 пъти в движение след по-рязко натискане на газта. Остава на определена скорост/ 2,3/ и не превключва на друга ! Единия път отиде на неутрална! След изгасяне на мотора и повторно палене, всичко си идва на мястото! Изчистихме тази и още 2-3 грешки и вече 4-5 дни всичко е наред! Двама специалисти ми казват ,че проблемът не е в кутията, а някъде по електриката - алтернатор, реле алтернатор.....! Затова искам съвет, но не значи ,че като ми каже някой " сменяй кутията" или смени половината джип, ще се хвърля веднага........! И пунктоацията ми е такава , каквато трябва.... Благодаря !

Ами,платка е.Друг е въпроса дали към днешен ден вече може да се ремонтира.
Не е кой знае колко скъпа,по спомен около 300лв.струва.
Въпреки казаното мисля че трябва да диагностицираш кутията при професионалисти които ще са сигурни в диагнозата.

Пс.
Не знам до колко и как е обслужвана кутията до сега.
Има малка възможност ако буксата не е сменяна или е пукната маслото да се качва и да омаслява платката и пак да се получават тези симптоми.

Този пост е редактиран от daimler1: 13 февруари 2021 - 10:49

  • 0

#8 kopoev1

kopoev1

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 257 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    ML 320, МL 350, CL203

Публикувано 13 февруари 2021 - 13:53

Кутията последно аз съм я обслужил, но не смених буксата / изглеждаше добре/ . Платката вече съм я поръчал ,но имам  съмнения и затова се консултирам тук....!  Благодаря!


  • 0

#9 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 13 февруари 2021 - 17:02

Кутията последно аз съм я обслужил, но не смених буксата / изглеждаше добре/ . Платката вече съм я поръчал ,но имам  съмнения и затова се консултирам тук....!  Благодаря!

Сега е момента да смениш и буксата.
В много сервизи ги е страх да сменят букса за да не се счупи платката.
  • 0

#10 kopoev1

kopoev1

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 257 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    ML 320, МL 350, CL203

Публикувано 13 февруари 2021 - 18:37

Е...мен не ме е страх, но изглеждаше добре, а и беше доста студено / преди месец/ и гледах да свърша по-бързо! Все си мисля, че ако проблема е в платката , ще изляза на Стар -а  и други грешки....?!?


  • 0

#11 kopoev1

kopoev1

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 257 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    ML 320, МL 350, CL203

Публикувано 15 февруари 2021 - 17:58

Една седмица след последното влизане в авариен режим и последвалото четене със Стар диагностиката / съответно изтриване на грешките/ , джипа се държи много добре и няма помен от предишния проблем!  Е,  как да приема първия появил се съвет " смени платката" ...........тъй като ме обвинихте, че не тичам веднага да сменям, като получа съвет! Дано да остане така и благодаря на отзовалите се със своето мнение!


  • 0

#12 Moloch

Moloch

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    w163

Публикувано 11 януари 2022 - 14:22

иди някъде да ти свалят помпата за високото налягане и да я огледат. моята така влизаше в авариен режим като я сритам и като свалиха помпата (след като препипаха и рейла и вакууми и всичко) ясно се виждаше как си е направила втори жлеб (и като "скочи" на него влиза в авариен).. 


  • 0

#13 kopoev1

kopoev1

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 257 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    ML 320, МL 350, CL203

Публикувано 11 януари 2022 - 17:58

иди някъде да ти свалят помпата за високото налягане и да я огледат. моята така влизаше в авариен режим като я сритам и като свалиха помпата (след като препипаха и рейла и вакууми и всичко) ясно се виждаше как си е направила втори жлеб (и като "скочи" на него влиза в авариен).. 

Май не си чел темата от началото.....джипа е бензинов, няма помпа за високо налягане! Пък и темата е на повече от година, отдавна е оправен проблема!


  • 0

#14 Majkal2

Majkal2

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 11 Мнения:

Публикувано 13 януари 2022 - 09:32

И всъщност какъв беше проблема и как го решихте? Нали този форум е точно за това - за взаимопомощ...


  • 0

#15 kopoev1

kopoev1

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 257 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    ML 320, МL 350, CL203

Публикувано 13 януари 2022 - 11:05

Доколкото си спомням, мисля че след смяната на конектора/ буксата/ повече не се появи този проблем. Просто трябваше да я смяня заедно с маслото.....! 


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни