Здравейте ,колеги! От известно време скоростите ми влизат в авариен режим и след повторно запалване се оправят! МЛ 320 , газ бензин ,1999г! Сменено изцяло масло на автомата ! Излезе ми грешка на Стар диагностиката - P0715 Неизправност на веригата на сензора за вход / турбина ! Дайте съвет какво да предприема ! Благодаря!
грешка P0715
Започната от
kopoev1
, 12 фев 2021 - 12:11:17
14 мнения по тази тема
#1
Публикувано 12 февруари 2021 - 12:11
#2
Публикувано 12 февруари 2021 - 18:59
сменяш платката на кутията
#3
Публикувано 12 февруари 2021 - 20:22
Това със смяната на половината кола преди да се локакизира точно проблема, отдавна съм го забравил...! Ако беше платката ,няма ли да излязат и други грешки...?!?!?
#4
Публикувано 12 февруари 2021 - 20:35
Мисля, че се касае конкретен соленоид, но не знам дали при 163ката и 5г не са капсуловани, та да се сменя наистина цялата платка. Ако са капсуловани щеш не щеш, ще сменяш платката или ще я ремонтираш някъде (Варна) за добри пари.
#5
Публикувано 12 февруари 2021 - 21:16
Хем искаш съвет,хем не го приемаш.Малко в повече са ти препинателните знаци.Това със смяната на половината кола преди да се локакизира точно проблема, отдавна съм го забравил...! Ако беше платката ,няма ли да излязат и други грешки...?!?!?
Как да ти локализираме проблема?
Направи си труда да обясниш в какво точно се изразява аварийния режим?
И пак да стигнем до платката.
#6
Публикувано 13 февруари 2021 - 10:05
Проблемът се появи 3-4 пъти в движение след по-рязко натискане на газта. Остава на определена скорост/ 2,3/ и не превключва на друга ! Единия път отиде на неутрална! След изгасяне на мотора и повторно палене, всичко си идва на мястото! Изчистихме тази и още 2-3 грешки и вече 4-5 дни всичко е наред! Двама специалисти ми казват ,че проблемът не е в кутията, а някъде по електриката - алтернатор, реле алтернатор.....! Затова искам съвет, но не значи ,че като ми каже някой " сменяй кутията" или смени половината джип, ще се хвърля веднага........! И пунктоацията ми е такава , каквато трябва.... Благодаря !
Този пост е редактиран от kopoev1: 13 февруари 2021 - 10:07
#7
Публикувано 13 февруари 2021 - 10:46
Ами,платка е.Друг е въпроса дали към днешен ден вече може да се ремонтира.Проблемът се появи 3-4 пъти в движение след по-рязко натискане на газта. Остава на определена скорост/ 2,3/ и не превключва на друга ! Единия път отиде на неутрална! След изгасяне на мотора и повторно палене, всичко си идва на мястото! Изчистихме тази и още 2-3 грешки и вече 4-5 дни всичко е наред! Двама специалисти ми казват ,че проблемът не е в кутията, а някъде по електриката - алтернатор, реле алтернатор.....! Затова искам съвет, но не значи ,че като ми каже някой " сменяй кутията" или смени половината джип, ще се хвърля веднага........! И пунктоацията ми е такава , каквато трябва.... Благодаря !
Не е кой знае колко скъпа,по спомен около 300лв.струва.
Въпреки казаното мисля че трябва да диагностицираш кутията при професионалисти които ще са сигурни в диагнозата.
Пс.
Не знам до колко и как е обслужвана кутията до сега.
Има малка възможност ако буксата не е сменяна или е пукната маслото да се качва и да омаслява платката и пак да се получават тези симптоми.
Този пост е редактиран от daimler1: 13 февруари 2021 - 10:49
#8
Публикувано 13 февруари 2021 - 13:53
Кутията последно аз съм я обслужил, но не смених буксата / изглеждаше добре/ . Платката вече съм я поръчал ,но имам съмнения и затова се консултирам тук....! Благодаря!
#9
Публикувано 13 февруари 2021 - 17:02
Сега е момента да смениш и буксата.Кутията последно аз съм я обслужил, но не смених буксата / изглеждаше добре/ . Платката вече съм я поръчал ,но имам съмнения и затова се консултирам тук....! Благодаря!
В много сервизи ги е страх да сменят букса за да не се счупи платката.
#10
Публикувано 13 февруари 2021 - 18:37
Е...мен не ме е страх, но изглеждаше добре, а и беше доста студено / преди месец/ и гледах да свърша по-бързо! Все си мисля, че ако проблема е в платката , ще изляза на Стар -а и други грешки....?!?
#11
Публикувано 15 февруари 2021 - 17:58
Една седмица след последното влизане в авариен режим и последвалото четене със Стар диагностиката / съответно изтриване на грешките/ , джипа се държи много добре и няма помен от предишния проблем! Е, как да приема първия появил се съвет " смени платката" ...........тъй като ме обвинихте, че не тичам веднага да сменям, като получа съвет! Дано да остане така и благодаря на отзовалите се със своето мнение!
#12
Публикувано 11 януари 2022 - 14:22
иди някъде да ти свалят помпата за високото налягане и да я огледат. моята така влизаше в авариен режим като я сритам и като свалиха помпата (след като препипаха и рейла и вакууми и всичко) ясно се виждаше как си е направила втори жлеб (и като "скочи" на него влиза в авариен)..
#13
Публикувано 11 януари 2022 - 17:58
иди някъде да ти свалят помпата за високото налягане и да я огледат. моята така влизаше в авариен режим като я сритам и като свалиха помпата (след като препипаха и рейла и вакууми и всичко) ясно се виждаше как си е направила втори жлеб (и като "скочи" на него влиза в авариен)..
Май не си чел темата от началото.....джипа е бензинов, няма помпа за високо налягане! Пък и темата е на повече от година, отдавна е оправен проблема!
#14
Публикувано 13 януари 2022 - 09:32
И всъщност какъв беше проблема и как го решихте? Нали този форум е точно за това - за взаимопомощ...
#15
Публикувано 13 януари 2022 - 11:05
Доколкото си спомням, мисля че след смяната на конектора/ буксата/ повече не се появи този проблем. Просто трябваше да я смяня заедно с маслото.....!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни