Здравейте колеги от скоро съм собственик на автомобил Мерцедес ГЛК 220 4 матик блуефишънси 2009 г. Казусът ми е следния щракаше ми ляво каре свалих разглобих колата ще карам полуоската на рециклаж и установявам, че на картера има висящ лагер и зегерка която свалих и измъкнах цялата лява полуоска обаче виждам че някой нещо е магерил преди това и нз дали има капачк (която предпазва лагера от вода) както е и леко е повредена периферията на картера и зегерката щраква до сега не е изпаднала ама мисля че ще ми се наложи смяна на картер заради тази периферия и капачка. Въпросът ми е намерил съм картер от ГЛЦ 2017 4 матик като казват че на всички 4 матици с двигател 651 са еднакви молбата ми е ако знаете дали наистина са еднакви просто да ме уведомите за да знам дали да го купувам изгледал всякакви скици и чудесии и тн и по принцип изглеждат еднакви. Благодаря предварително.
смяна на картер GLK 220 d 4 maticеднакви картери
Започната от grudko, 10 фев 2021 - 17:23:48
8 мнения по тази тема
#1
Публикувано 10 февруари 2021 - 17:23
#2
Публикувано 11 февруари 2021 - 15:06
Този лагер няма капачка!
Вероятно е превъртял вътре в картера и са се опитвали да го закрепят.
Хубаво си се насочил да смениш картера, защото проблема може да стане по-голям, а щетите колосални!
За картера гледаш първите шест цифри от номера на двигателя ти да съвпаднат с този от който ще вземеш картера!
Дори видимо да бъдат еднакви, могат да имат разлики най-вече от вместимостта на маслото, оттам шнорхела за маслената помпа с цетката и тн.....
#3
Публикувано 12 февруари 2021 - 08:50
Здравей благодаря ти първите 6 цифри съвпадат. Аз като като карах полуоската на рециклаж по принцип го смених тоя лагер благодаря за мнението още веднъж живи и здрави.
#4
Публикувано 12 февруари 2021 - 20:14
картера се сменя мноооого трудно. Разглабя се цялата кола май е най лесно да свалиш мотора... под 1000лв за труд само е късметЗдравей благодаря ти първите 6 цифри съвпадат. Аз като като карах полуоската на рециклаж по принцип го смених тоя лагер благодаря за мнението още веднъж живи и здрави.
Sent from my iPhone using Tapatalk
#5
Публикувано 12 февруари 2021 - 22:19
Краси...мотора се сваля за три часа.
Качва се за още три часа.
Картера се сменя за един час...със чистенето.
Ако си супер некадърен накладкаджия - два дена с цигарите, бирите и кебапчетата пак са ти предостатъчни.
1000 лв.?!?!?!?
За два дена, 500 лв надник?
Краси - пращай ги тези клиенти бе човек, къде ги намираш такива богати дебили...
Качва се за още три часа.
Картера се сменя за един час...със чистенето.
Ако си супер некадърен накладкаджия - два дена с цигарите, бирите и кебапчетата пак са ти предостатъчни.
1000 лв.?!?!?!?
За два дена, 500 лв надник?
Краси - пращай ги тези клиенти бе човек, къде ги намираш такива богати дебили...
#6
Публикувано 12 февруари 2021 - 22:21
като свалиш скоростите, кардана и предния диф и после работиш по книга, смениш задния семеринг на двигателя и още някоя и друго обслужване е толкова 2-3 пълни дни бачкане... ама е бая труд и умения да работиш с документацията.Краси...мотора се сваля за три часа.
Качва се за още три часа.
Картера се сменя за един час...със чистенето.
Ако си супер некадърен накладкаджия - два дена с цигарите, бирите и кебапчетата пак са ти предостатъчни.
1000 лв.?!?!?!?
За два дена, 500 лв надник?
Краси - пращай ги тези клиенти бе човек, къде ги намираш такива богати дебили...
Sent from my iPhone using Tapatalk
#7
Публикувано 12 февруари 2021 - 22:32
Бая труд е да копаеш въглища в мината по осем часа, до пенсия.
Виж сега, не омаловажавам честния труд на гайкаджията, но всичко си има граници.
Хората работят цял месец за 1000 лв.
Виж сега, не омаловажавам честния труд на гайкаджията, но всичко си има граници.
Хората работят цял месец за 1000 лв.
#8
Публикувано 12 февруари 2021 - 22:36
Търся работник за 1500 и няма... хората вече искат над 2000
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#9
Публикувано 13 февруари 2021 - 18:18
Тази операция може да се извърши и на място, но както казаха колегите дори и аз съм на същото мнение, мотора долу, на стойката и си работиш като пич.
Иначе да ти капе масло на главата не е работа......
И двата варианта съм ги пробвал, но предпочитам вторият, макар работата да е повече.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни