Здравейте,автомобила е R320 CDI проблема е следния когато ускорявам рязко колата тресе, но когато е плавно не се усеща. На плавно ускорение до 90 не се усеща. но над 90 започва да вибрира и когато върна газта пак се усеща вибрацията, но по слабо, като я освободя от скорост вибрациите изчезват. Кутията съм я рециклирал преди няма и 80 хил. км. Тампона е скъсан на предния диференциал в дясно където е полуоската и предния кардан като го мърдам на ръка има лек луфт, възможно ли е от този маллкия тампон при ускорение да мести диференциала и да натоварва каре и от там да идват тези вибрации и обратното когато държи на скорот пак да го измества и да се усеща вибрацията от карето? И да добавя, че не се влияе от обороти на двигател или кутия а само от скорост на колелата. Това е което се вижда на пръв поглед.
Тресене при ускорение
Започната от alehandru, 10 фев 2021 - 11:45:06
4 мнения по тази тема
#1
Публикувано 10 февруари 2021 - 11:45
#2
Публикувано 10 февруари 2021 - 16:35
Много е възможно.
Колата е форматик и ако не се оправи със смяна на тампона е възможно и полуоската да е изхабена.
Колата е форматик и ако не се оправи със смяна на тампона е възможно и полуоската да е изхабена.
#3
Публикувано 10 февруари 2021 - 23:20
Развитие по темата, но към по-лошо ... Започна да издава шум нещо като чаткане, но не е плътно като на каре, а с леко кънтене което ме навежда на предния кардан защото го усещам да има доста луфт в карето на кадрана. Утре имам запазен час за сервиз и ще споделя какво е констатирал майстора.
#4
Публикувано 10 февруари 2021 - 23:28
Да,много е възможно скъсания тампон да е следствие.
Да огледат всичко добре,защото има случаи на скъсани кардани без предварителни симптоми.Да изкарат и лявата полуоска.Разбиват се карета,чупят се шлици...
Да огледат всичко добре,защото има случаи на скъсани кардани без предварителни симптоми.Да изкарат и лявата полуоска.Разбиват се карета,чупят се шлици...
Този пост е редактиран от daimler1: 10 февруари 2021 - 23:31
#5
Публикувано 21 февруари 2021 - 13:06
Излезе кардана, карето беше му паднало металното капаче отзаде и маншона му разхлабен, което с времето е изхвърлило греста и карето беше доста ръждясало. Но сега от няколко дена имам главоболия с Р0244 и след малко ще свалям актуатора да видим какво се случва с него.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни