Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Тресене при ускорение


  • Please log in to reply
4 мнения по тази тема

#1 alehandru

alehandru

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    W251 320 CDI/W166 350 BLUETEC

Публикувано 10 февруари 2021 - 11:45

Здравейте,автомобила е R320 CDI проблема е следния когато ускорявам рязко колата тресе, но когато е плавно не се усеща. На плавно ускорение до 90 не се усеща. но над 90 започва да вибрира и когато върна газта пак се усеща вибрацията, но по слабо, като я освободя от скорост вибрациите изчезват. Кутията съм я рециклирал преди няма и 80 хил. км. Тампона е скъсан на предния диференциал в дясно където е полуоската и предния кардан като го мърдам на ръка има лек луфт, възможно ли е от този маллкия тампон при ускорение да мести диференциала и да натоварва каре и от там да идват тези вибрации и обратното когато държи на скорот пак да го измества и да се усеща вибрацията от карето? И да добавя, че не се влияе от обороти на двигател или кутия а само от скорост на колелата.  Това е което се вижда на пръв поглед. :)


  • 0

#2 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 5068 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 10 февруари 2021 - 16:35

Много е възможно.
Колата е форматик и ако не се оправи със смяна на тампона е възможно и полуоската да е изхабена.
  • 0

#3 alehandru

alehandru

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    W251 320 CDI/W166 350 BLUETEC

Публикувано 10 февруари 2021 - 23:20

Развитие по темата, но към по-лошо :D ... Започна да издава шум нещо като чаткане, но не е плътно като на каре, а с леко кънтене което ме навежда на предния кардан защото го усещам да има доста луфт в карето на кадрана. Утре имам запазен час за сервиз и ще споделя какво е констатирал майстора. 


  • 0

#4 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 5068 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 10 февруари 2021 - 23:28

Да,много е възможно скъсания тампон да е следствие.
Да огледат всичко добре,защото има случаи на скъсани кардани без предварителни симптоми.Да изкарат и лявата полуоска.Разбиват се карета,чупят се шлици...

Този пост е редактиран от daimler1: 10 февруари 2021 - 23:31

  • 0

#5 alehandru

alehandru

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    W251 320 CDI/W166 350 BLUETEC

Публикувано 21 февруари 2021 - 13:06

Излезе кардана, карето беше му паднало металното капаче отзаде и маншона му разхлабен, което с времето е изхвърлило греста и карето беше доста ръждясало. Но сега от няколко дена имам главоболия с Р0244 и след малко ще свалям актуатора да видим какво се случва с него. biggrin.png


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни