Високи обороти! Какви са вероятните причини?
Започната от pipilota, 11 май 2007 - 12:48:34
7 мнения по тази тема
#1
Публикувано 11 май 2007 - 12:48
Мерцедеса е 124 купе, 2000 инжекцион. НЯМА ГАЗОВА УРЕДБА. Само на бензин е. Това, което ме притеснява е следно:
1. Без да е включен климатроника, автомобила си държи постоянни обороти малко над 1000. Когато се включи климатроника отива по-нагоре естествено. Говоря за работещ двигател без да се движи колата. По принцип знам, че е нормално някъде около 800.
2. Когато в включен климатроника отвън (ляво) ламарината на колата се нажежават ужасно много. Направо парят. Такава топлина излиза отдолу.
3. Когато настъпя до край газта дори не нанагорно и няма душа. 90-100 км/ч.
Моля за вашите предположения. Ще ходя на майстор, но от "майстори" вече съм вдигнала ръце. Всеки прави грешки.
1. Без да е включен климатроника, автомобила си държи постоянни обороти малко над 1000. Когато се включи климатроника отива по-нагоре естествено. Говоря за работещ двигател без да се движи колата. По принцип знам, че е нормално някъде около 800.
2. Когато в включен климатроника отвън (ляво) ламарината на колата се нажежават ужасно много. Направо парят. Такава топлина излиза отдолу.
3. Когато настъпя до край газта дори не нанагорно и няма душа. 90-100 км/ч.
Моля за вашите предположения. Ще ходя на майстор, но от "майстори" вече съм вдигнала ръце. Всеки прави грешки.
#2
Публикувано 11 май 2007 - 13:07
леле-е-е-е-
то при тия обороти трябва асфалта отдолу да се стапя, не само тенекето да грее![]()
а иначе - сериозно - за майстор си, не е само за говорене
Знам , че съм за майстор. И ако кажеш при кого -цена няма да имаш.
#3
Публикувано 11 май 2007 - 13:36
1.Ако махнеш по една нула от оборотите ще си много прецизна при обяснението
2.Ако климата не е включена дали пак не се нагорещява калника? По принцип мерцедесите работят при по-високи температури, като се има предвид и жегите тея дни е нормално в двигателния отсек да е като фурна.Отвори капака да се увериш!
3.200E е най слабия бензинов двигател и не трябва да очакваш чудеса от него. Все пак това "няма душа" е много субективна преценка. Иначе колата автоматик ли е? Ако не ти на коя скорост се движиш при 90-100 ако си на 5-та по нанагорно и без клима ще издъхне.Върни една предавка, при високи обороти и нямаш грижи. С моя дизел питаш ли ме какво е с климатик и неколко маймуни по седалките
Просто малко повече обороти иска когато е с клима. (затова е повишения разход с него ;-) )
4.За последно един съвет: провери климатроника преди лятото, направи му 1 профилактика при "климатикаджия" (не мога да ти препоръчам)
2.Ако климата не е включена дали пак не се нагорещява калника? По принцип мерцедесите работят при по-високи температури, като се има предвид и жегите тея дни е нормално в двигателния отсек да е като фурна.Отвори капака да се увериш!
3.200E е най слабия бензинов двигател и не трябва да очакваш чудеса от него. Все пак това "няма душа" е много субективна преценка. Иначе колата автоматик ли е? Ако не ти на коя скорост се движиш при 90-100 ако си на 5-та по нанагорно и без клима ще издъхне.Върни една предавка, при високи обороти и нямаш грижи. С моя дизел питаш ли ме какво е с климатик и неколко маймуни по седалките
4.За последно един съвет: провери климатроника преди лятото, направи му 1 профилактика при "климатикаджия" (не мога да ти препоръчам)


светещи желетки, що сте толко нервни?
bliznatsite написаха: mn ne mi haresvat za6toto emblemata na mecedesa e kato mernik i izglezda 4e 6a te zastrelq
#4
Публикувано 11 май 2007 - 15:50
Mitun-e, ако махнеш "е"-то от жЕлетка и сложиш на негово място "и", вече ще си в тон с българския правопис. Това го казвам във връзка с подписа ти. Благодаря много за съвета, че не мога да изкачвам на пета скорост с 90-100. Това и аз го знам нищо, че съм жена пък и по ирония на съдбата и натурална блондинка
Все пак това ми е 16-тата кола за 13 години. Май ми е време да съм се научила как се кара най-малкото.
Както и да е. Записах си час за диагностика на двигателя за утре.
Както и да е. Записах си час за диагностика на двигателя за утре.
#5
Публикувано 11 май 2007 - 17:47
Пипи, темтературата не се мери под капака все пак.Кажи какво показва уреда на таблото!? Климатика принципно отнема около 20 % от мощноста на автомобила.натурална блондинка
Успех и да споделиш каво се ти ремонтирали,макар аз лично да не виждам проблем.
#6
Публикувано 11 май 2007 - 18:30
Какво има отвън вляво? Ако е външния топлообменник на климатика е повече от нормално да се нагрява. А ако няма кой да го охлади става много топло. Така че може просто или вентилатора(ако има) да му е спрял или няма откъде да се охлажда. А за оборотите най-добре на диагностиката ще се види кой датчик какво показва.
ML270 04г.
ex-С180 94г.
#7
Публикувано 16 май 2007 - 08:19
И при мене е така с климатика,просто 2000 кубика са слаби за това купе.На извънградско като изпреварвам някой камион на нанагорнище изключвам климатика и после пак го включвам.
#8
Публикувано 16 май 2007 - 10:11
И при мене е така с климатика,просто 2000 кубика са слаби за това купе.На извънградско като изпреварвам някой камион на нанагорнище изключвам климатика и после пак го включвам.
Ако от това изпреварване ти зависи живота, може да се изключи. Аз обаче знам, че включването и изключването на климата е най-добре да става при минимални обороти на двигателя, и най важното-постоянни, т.е. най-добре на място, защото компресора се включва с електромагнитен съединител и зацепва изведнъж, не е като дисковия-с приплъзване плавно.
това е офтопик де, обаче ремонта на компресора или съединителя не е от евтините


светещи желетки, що сте толко нервни?
bliznatsite написаха: mn ne mi haresvat za6toto emblemata na mecedesa e kato mernik i izglezda 4e 6a te zastrelq
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни












