Към съдържанието

  •  

Снимка

Високи обороти! Какви са вероятните причини?


  • Please log in to reply
7 мнения по тази тема

#1 pipilota

pipilota

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 31 Мнения:
  • Пол:Жена
  • Град:Sofia
  • Интереси:мерцедес, животни, книги, природа.

Публикувано 11 май 2007 - 12:48

Мерцедеса е 124 купе, 2000 инжекцион. НЯМА ГАЗОВА УРЕДБА. Само на бензин е. Това, което ме притеснява е следно:

1. Без да е включен климатроника, автомобила си държи постоянни обороти малко над 1000. Когато се включи климатроника отива по-нагоре естествено. Говоря за работещ двигател без да се движи колата. По принцип знам, че е нормално някъде около 800.

2. Когато в включен климатроника отвън (ляво) ламарината на колата се нажежават ужасно много. Направо парят. Такава топлина излиза отдолу.

3. Когато настъпя до край газта дори не нанагорно и няма душа. 90-100 км/ч.

Моля за вашите предположения. Ще ходя на майстор, но от "майстори" вече съм вдигнала ръце. Всеки прави грешки.
  • 0

#2 pipilota

pipilota

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 31 Мнения:
  • Пол:Жена
  • Град:Sofia
  • Интереси:мерцедес, животни, книги, природа.

Публикувано 11 май 2007 - 13:07

леле-е-е-е-
то при тия обороти трябва асфалта отдолу да се стапя, не само тенекето да грее :0_yahoo:
а иначе - сериозно - за майстор си, не е само за говорене



Знам , че съм за майстор. И ако кажеш при кого -цена няма да имаш. :rolleyes: Не пуснах темата, за да се шашкам допълнително, а да получа мнения от хора, които разбират или пък са преживяли нещо подобно и по този начин да си направя евентуално извод.
  • 0

#3 mitun

mitun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 616 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 230E '88
    W202 250D '95
    S210 200K '01

Публикувано 11 май 2007 - 13:36

1.Ако махнеш по една нула от оборотите ще си много прецизна при обяснението :rolleyes:
2.Ако климата не е включена дали пак не се нагорещява калника? По принцип мерцедесите работят при по-високи температури, като се има предвид и жегите тея дни е нормално в двигателния отсек да е като фурна.Отвори капака да се увериш!
3.200E е най слабия бензинов двигател и не трябва да очакваш чудеса от него. Все пак това "няма душа" е много субективна преценка. Иначе колата автоматик ли е? Ако не ти на коя скорост се движиш при 90-100 ако си на 5-та по нанагорно и без клима ще издъхне.Върни една предавка, при високи обороти и нямаш грижи. С моя дизел питаш ли ме какво е с климатик и неколко маймуни по седалките :kill_myself: Просто малко повече обороти иска когато е с клима. (затова е повишения разход с него ;-) )
4.За последно един съвет: провери климатроника преди лятото, направи му 1 профилактика при "климатикаджия" (не мога да ти препоръчам)
  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображение
светещи желетки, що сте толко нервни?
bliznatsite написаха: mn ne mi haresvat za6toto emblemata na mecedesa e kato mernik i izglezda 4e 6a te zastrelq

#4 pipilota

pipilota

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 31 Мнения:
  • Пол:Жена
  • Град:Sofia
  • Интереси:мерцедес, животни, книги, природа.

Публикувано 11 май 2007 - 15:50

Mitun-e, ако махнеш "е"-то от жЕлетка и сложиш на негово място "и", вече ще си в тон с българския правопис. Това го казвам във връзка с подписа ти. Благодаря много за съвета, че не мога да изкачвам на пета скорост с 90-100. Това и аз го знам нищо, че съм жена пък и по ирония на съдбата и натурална блондинка :kill_myself: Все пак това ми е 16-тата кола за 13 години. Май ми е време да съм се научила как се кара най-малкото.


Както и да е. Записах си час за диагностика на двигателя за утре.
  • 0

#5 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4188 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 11 май 2007 - 17:47

:slap: Колеги,така ли се третира единствената ни Членка на клуба :madcroud: :0_evil: пък билото и

натурална блондинка

Пипи, темтературата не се мери под капака все пак.Кажи какво показва уреда на таблото!? Климатика принципно отнема около 20 % от мощноста на автомобила.
Успех и да споделиш каво се ти ремонтирали,макар аз лично да не виждам проблем.
  • 0

#6 hipo

hipo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 290 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хасково

Публикувано 11 май 2007 - 18:30

Какво има отвън вляво? Ако е външния топлообменник на климатика е повече от нормално да се нагрява. А ако няма кой да го охлади става много топло. Така че може просто или вентилатора(ако има) да му е спрял или няма откъде да се охлажда. А за оборотите най-добре на диагностиката ще се види кой датчик какво показва.
  • 0

ML270 04г.

ex-С180 94г.


#7 doc

doc

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 31 Мнения:

Публикувано 16 май 2007 - 08:19

И при мене е така с климатика,просто 2000 кубика са слаби за това купе.На извънградско като изпреварвам някой камион на нанагорнище изключвам климатика и после пак го включвам.
  • 0

#8 mitun

mitun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 616 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 230E '88
    W202 250D '95
    S210 200K '01

Публикувано 16 май 2007 - 10:11

И при мене е така с климатика,просто 2000 кубика са слаби за това купе.На извънградско като изпреварвам някой камион на нанагорнище изключвам климатика и после пак го включвам.


Ако от това изпреварване ти зависи живота, може да се изключи. Аз обаче знам, че включването и изключването на климата е най-добре да става при минимални обороти на двигателя, и най важното-постоянни, т.е. най-добре на място, защото компресора се включва с електромагнитен съединител и зацепва изведнъж, не е като дисковия-с приплъзване плавно.

това е офтопик де, обаче ремонта на компресора или съединителя не е от евтините
  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображение
светещи желетки, що сте толко нервни?
bliznatsite написаха: mn ne mi haresvat za6toto emblemata na mecedesa e kato mernik i izglezda 4e 6a te zastrelq




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни