Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с EPC и Охладителната перка


  • Please log in to reply
4 мнения по тази тема

#1 naiden1989

naiden1989

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:Варна

Публикувано 05 февруари 2021 - 09:28

Здравейте колеги , наскоро сменях горивен филтър на моята w210-ка и като реших да завъртя да запаля ми светна EPC и Охладителната перка започна да се върти на макс оборот. Колата е в авариен режим и повече от 2000-2500 оборота не дига , нямам и кикдаун. Не съм ходил все още на диагностика , утре ще ходя , но ако някой има някакво мнение по въпроса ще съм му благодарен да го сподели.

Изпратено от моят 5048Y_EEA с помощта на Tapatalk
  • 0

#2 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 05 февруари 2021 - 10:40

Погледни хубаво да не е откачен някой датчик за температура, не знам къде се намира на твоята кола и дали може да пречат на смяната на горивния филтър, но това с перката насочва натам.


  • 0

#3 naiden1989

naiden1989

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:Варна

Публикувано 05 февруари 2021 - 10:53

Да забравих да кажа , че колата е Е220 CDI facelift Avantgarde (143к.с.)

Изпратено от моят 5048Y_EEA с помощта на Tapatalk
  • 0

#4 naiden1989

naiden1989

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:Варна

Публикувано 05 февруари 2021 - 10:54

Погледни хубаво да не е откачен някой датчик за температура, не знам къде се намира на твоята кола и дали може да пречат на смяната на горивния филтър, но това с перката насочва натам.

Благодаря , ще я прегледам преди да отида на диагностика.

Изпратено от моят 5048Y_EEA с помощта на Tapatalk
  • 0

#5 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 05 февруари 2021 - 14:41

Огледай хубаво за нещо откачено,въпреки че не се сещам какво може да бъде при смяна на горивен филтър
Той е елемент и стои в дясно отпред след като свалиш пластмасовия капак.
Не е нужно да се разкача каквото и да е при смяната му.
Ако все пак видиш нещо след като го закачиш си разкачи акумулатора за 10-ина минути и тогава пали.
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни