Проблем с EPC и Охладителната перка
Started by naiden1989, 05 Feb 2021 - 09:28:47
4 replies to this topic
#1
Posted 05 February 2021 - 09:28
Здравейте колеги , наскоро сменях горивен филтър на моята w210-ка и като реших да завъртя да запаля ми светна EPC и Охладителната перка започна да се върти на макс оборот. Колата е в авариен режим и повече от 2000-2500 оборота не дига , нямам и кикдаун. Не съм ходил все още на диагностика , утре ще ходя , но ако някой има някакво мнение по въпроса ще съм му благодарен да го сподели.
Изпратено от моят 5048Y_EEA с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят 5048Y_EEA с помощта на Tapatalk
#2
Posted 05 February 2021 - 10:40
Погледни хубаво да не е откачен някой датчик за температура, не знам къде се намира на твоята кола и дали може да пречат на смяната на горивния филтър, но това с перката насочва натам.
#3
Posted 05 February 2021 - 10:53
Да забравих да кажа , че колата е Е220 CDI facelift Avantgarde (143к.с.)
Изпратено от моят 5048Y_EEA с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят 5048Y_EEA с помощта на Tapatalk
#4
Posted 05 February 2021 - 10:54
Благодаря , ще я прегледам преди да отида на диагностика.Погледни хубаво да не е откачен някой датчик за температура, не знам къде се намира на твоята кола и дали може да пречат на смяната на горивния филтър, но това с перката насочва натам.
Изпратено от моят 5048Y_EEA с помощта на Tapatalk
#5
Posted 05 February 2021 - 14:41
Огледай хубаво за нещо откачено,въпреки че не се сещам какво може да бъде при смяна на горивен филтър
Той е елемент и стои в дясно отпред след като свалиш пластмасовия капак.
Не е нужно да се разкача каквото и да е при смяната му.
Ако все пак видиш нещо след като го закачиш си разкачи акумулатора за 10-ина минути и тогава пали.
Той е елемент и стои в дясно отпред след като свалиш пластмасовия капак.
Не е нужно да се разкача каквото и да е при смяната му.
Ако все пак видиш нещо след като го закачиш си разкачи акумулатора за 10-ина минути и тогава пали.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users