Харчене на маслоЕ350
Started by martinbharsovski, 24 Jan 2021 - 16:04:17
15 replies to this topic
#1
Posted 24 January 2021 - 16:04
Здравейте! Имам E350 на 300 км светва лампа за проверка на маслото (харчи по 1литър). Смених клапан на картерни газове.някакви идеи за такъв проблем?
#2
Posted 24 January 2021 - 17:13
Разход на масло 1л/300км? Звучи като теч отнякъде.
#3
Posted 24 January 2021 - 19:33
Няма течове никъде
#4
Posted 24 January 2021 - 19:54
Във V-то ако няма събрано,значи го папка.
#5
Posted 24 January 2021 - 22:51
Има ли как да се разреши проблема?
#6
Posted 25 January 2021 - 09:34
Има ли как да се разреши проблема?
Принципно се започва със смяна на гумичките на клапаните.
Ако не стане с това вече идва тежък и скъп ремонт,но не ми се вярва да се стигне чак до там.
При всички положения трябва майстор да установи това и той да даде своите предположения и насоки.
Би трябвало всеки добър майстор да се справи,защото проблема е механичен и няма нужда от компютърна диагностика.
Като за начало отново трябва да се свалят кори и периферии и да се огледа за теч.Във дъното V-то както казах,викат му "лястовицата" се събира доста масло.Сега,ти както обясняваш все в един момент това масло ще прелее и ще се види теч отдолу,но знае ли човек...
Искам да кажа че трябва да се уверите на 100% че загубата на масло не е теч
Като не е теч,значи го гори.Няма къде да се изпари това масло.
#7
Posted 25 January 2021 - 12:13
martinbharsovski, гледам от Благоевград си, имаш планини наблизо
Качваш се, значи, някъде високо и след туй сЪ суркаш надоле на принудителен празен ход (без да изключваш от скорост - гледай оборотите на мотора да са над 1400-1500, т.е. да е изключено подаването на гориво)... колкото повече километри, толкова по-добре; помага ако натовариш колата, защото има повече инерция и не се налага да подаваш газ по време на спускането когато стане по-равничко
...когато стигнеш на равното: газ и гледай зад теб какво се случва - държа бас, че ще видиш лютив син дим.
Литър на 300 км е проблем в мотора - ако беше теч, то щеше да има лекета под колата. ГАРАНТИРАМ, ЧЕ ТОЗИ ПРОБЛЕМ СЪС СМЯНА НА ГУМИЧКИ НЯМА ДА СЕ РЕШИ, личен опит от три автомобила (два орела и една мецана) с подобен разход на масло и идентични признаци - все едно маслото изчезва!
Следвайте ме за още кулинарни съвети!
Edited by Momchil, 25 January 2021 - 12:22 .
#8
Posted 25 January 2021 - 14:48
Мнооо готино така,регистрира се някой, мята два реда без никаква информация,просто Е350 и чакаме решение,ами ако е Е350 бензин колата,гаранция надрани цилиндри,редовен проблем на този мотор,решава се с набиване на ризи или смяна на мотора.Там също има филтър на картерната вентилация.Ако е дизел ясно, първо и най лесно за оглед мисля че като се свали горивният филтър се вижда дали отдолу плува всичко в масло ,и то защото имат навика в чужбина(за да минат преглед),а и тук предполагам да запушват двете дупки за оттичане със силикон.
Незнам ,ако има проблема с турбото, свързан с проблема с отчупване на части от меките връзки на колекторите и попадане в него да ли директо чупи топлата част или не води до е такива свързващи некви маслоядни проблеми.
И за уточнение ,мисля ,че лястовица викат на тръбата с дебитомерите.
Незнам ,ако има проблема с турбото, свързан с проблема с отчупване на части от меките връзки на колекторите и попадане в него да ли директо чупи топлата част или не води до е такива свързващи некви маслоядни проблеми.
И за уточнение ,мисля ,че лястовица викат на тръбата с дебитомерите.
Edited by mimo160, 25 January 2021 - 14:50 .
#9
Posted 25 January 2021 - 15:15
Това да не е жигула,вече има дпф-и катализатори и т.н.Ще изпуши друг път.martinbharsovski, гледам от Благоевград си, имаш планини наблизо
Качваш се, значи, някъде високо и след туй сЪ суркаш надоле на принудителен празен ход (без да изключваш от скорост - гледай оборотите на мотора да са над 1400-1500, т.е. да е изключено подаването на гориво)... колкото повече километри, толкова по-добре; помага ако натовариш колата, защото има повече инерция и не се налага да подаваш газ по време на спускането когато стане по-равничко
...когато стигнеш на равното: газ и гледай зад теб какво се случва - държа бас, че ще видиш лютив син дим.
Литър на 300 км е проблем в мотора - ако беше теч, то щеше да има лекета под колата. ГАРАНТИРАМ, ЧЕ ТОЗИ ПРОБЛЕМ СЪС СМЯНА НА ГУМИЧКИ НЯМА ДА СЕ РЕШИ, личен опит от три автомобила (два орела и една мецана) с подобен разход на масло и идентични признаци - все едно маслото изчезва!
Следвайте ме за още кулинарни съвети!
#10
Posted 25 January 2021 - 15:58
Ако е бензинова, ще изпуши разкошно при проблем с гумичките и този тест.
Литър на 300км. обаче няма как да ги изгори. Излива го някъде според мен или маслените сегменти са чао, но отзад ще са облаци.
V-то между главите вероятно е маслена вана, както са писали колегите по-горе.
#11
Posted 25 January 2021 - 17:53
Не знам защо,но реших че е бензинова
Не знаех че освен с ангренажа са прословути с надрани цилиндри тия чудесни 350 дето всички залитат по тях.
Ново масло с руска добавка и да я пуска по нанадолнището
Не знаех че освен с ангренажа са прословути с надрани цилиндри тия чудесни 350 дето всички залитат по тях.
Ново масло с руска добавка и да я пуска по нанадолнището
#12
Posted 25 January 2021 - 18:17
Не знам защо,но реших че е бензинова
Не знаех че освен с ангренажа са прословути с надрани цилиндри тия чудесни 350 дето всички залитат по тях.
Ново масло с руска добавка и да я пуска по нанадолнището
Аааааа така не! Трябва да се ремонтира, не да се продава хахаха. После някой друг ще пише че маслото изчезва
#13
Posted 25 January 2021 - 19:09
Надира си цилиндри m272,та и ,но по рядко май и m273,като кайените и ASN-а на Ауди (с тъпият им никасил),Мерцедеса е с някаво друго беше ,ама и то май не издържа ,особенно при случай на прегряване.Двама познати ,само че с 221-ца и 164-ка Мл,350-ки,вече набиваха ризи.
#14
Posted 25 January 2021 - 20:24
Мимо, и аз за бензин мислих, макар и човека да не го е написал - гаранция ще изпуши ...дизелите в БГ-то си пушат по принцип
@kdl: може като нищо да гори литър на 300 км, моя рекорд е 1/250. Преди да го постигна разхода беше около 1/600, но рЕзко се промениха нещата след престой в лявата лента за 20-30 мин. И наистина не пуши толкова, че да се вижда в огледалото - трябва някой зад теб да гледа и пак не е като Варга
Абе лонг мейнтинънс и вълшебните думи ЕКО НОРМА водят до ...нова бангия на всеки 100 хил. км.
Edited by Momchil, 25 January 2021 - 20:29 .
#15
Posted 25 January 2021 - 20:36
Не знам, може... наистина от години насам, колите са с кенеф мотори... всичките. Може би единствено койотите се държат, но и там има изцепки.
Иначе Е90ката ми, N46 2.0 бензин правеше видими облаци на магистралата като я купих. И пак за 300км, не ѝ светна маслото, а гумичките бяха като хралупи.
Този почти 2 пъти по-голям мотор би трябвало да прави димна завеса...
Нооо, неприятно, няма да е евтина заигравката на колегата.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users