Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

проблем при палене на W203


  • Please log in to reply
12 мнения по тази тема

#1 gergana

gergana

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 19 Мнения:
  • Пол:Жена
  • Град:Haskovo
  • Автомобил:
    C 220 cdi 2001g.

Публикувано 18 януари 2021 - 13:41

Здравейте,пак опирам до знаещите и патилите в форума.

Проблема ми е че колата не иска да запали ,гориво има ,подгряващите свещи работят ,акумулатора е добре,стартера върти .

Все едно няма гориво.Колата до петък си вървеше добре .

Преди извесно време забелязахме че от тръбичката на обратната навта по малко таи.

Дали е възможно от там в системата да е влязло въздух и за това да не пали.


  • 0

#2 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2836 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 18 януари 2021 - 17:48

Много е възможно.


  • 0

#3 gergana

gergana

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 19 Мнения:
  • Пол:Жена
  • Град:Haskovo
  • Автомобил:
    C 220 cdi 2001g.

Публикувано 18 януари 2021 - 19:40

Здравейте пак ,да попитам за моята кола дали има някъкъв болт за обездушаване на горивната система.


  • 0

#4 gergana

gergana

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 19 Мнения:
  • Пол:Жена
  • Град:Haskovo
  • Автомобил:
    C 220 cdi 2001g.

Публикувано 18 януари 2021 - 20:21

Забравих да кажа ,че когато врътнах да запаля запали и веднага изгасна и после не запали колкото и да пробвах.


  • 0

#5 dzvonko

dzvonko

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 7 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    C200 kompressor W203

Публикувано 19 януари 2021 - 02:29

Обратната нафта отива в резервоара.Няма как да влезне въздух от там в горивната система. А щом избива значи има налягане. За да влезне въздух, външното налягане трябва да е по-голямо от това на маркуча, което в този случай няма как да стане.


  • 0

#6 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 19 януари 2021 - 09:04

В грешна посока разсъждава колегата от горе.
Засмукването на въздух става след като мотора(помпата)спре да работи.
Системата е разхерметизирана и влиза въздух от някъде,съответно от там и тече наФта.
Основното налягане е след помпата при впръскването на дюзите.

Системата се самообезвъздушава,няма болтче или друго за да го направи.
Обезвъздушава се чрез горивопровода за излишна наФта и резервоара.
Почиства се хубаво навсякъде и най-вече там където има съмнение за теч и след като поработи мотора се вижда какво трябва да се подмени или затегне.

Този пост е редактиран от daimler1: 19 януари 2021 - 09:12

  • 0

#7 gergana

gergana

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 19 Мнения:
  • Пол:Жена
  • Град:Haskovo
  • Автомобил:
    C 220 cdi 2001g.

Публикувано 19 януари 2021 - 12:44

Благодаря ви за съветите,ще насоча внимание към тях.


  • 0

#8 gergana

gergana

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 19 Мнения:
  • Пол:Жена
  • Град:Haskovo
  • Автомобил:
    C 220 cdi 2001g.

Публикувано 19 януари 2021 - 18:43

Да попитам как се сменя маркучите за обратната нафта.Има щифче което се издърпва и после какво следва ,издърпване или завъртане на буксичката.От там ми таи навта и сигурно има нещо за смяна.


  • 0

#9 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 19 януари 2021 - 18:54

Не помня вече,хем съм ги сменял всичките :)
Мисля че само се издърпваше,но ако не излиза пробвайте да се завърти.Трябва да излезе леко,без усилие.Сменят се О-пръстените(гумички) които уплътняват.
Най-добре е да го направи някой който има технически умения.
По възможност е добре да се сменят уплътненията с оригинални.

Този пост е редактиран от daimler1: 19 януари 2021 - 18:55

  • 0

#10 gergana

gergana

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 19 Мнения:
  • Пол:Жена
  • Град:Haskovo
  • Автомобил:
    C 220 cdi 2001g.

Публикувано 19 януари 2021 - 19:41

Въпрос към 

daimler1 казахте че и вашите маркучи сте ги сменяли ,поради теч или друго е било това.  
  • 0

#11 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 19 януари 2021 - 20:54

Въпрос към 

daimler1 казахте че и вашите маркучи сте ги сменяли ,поради теч или друго е било това.


Омазняване и трудно палене след няколко дни престой.
  • 0

#12 apartamenti

apartamenti

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Мерцедес CDI W203 2001

Публикувано 04 юли 2021 - 13:19

Да попитам как се сменя маркучите за обратната нафта.Има щифче което се издърпва и после какво следва ,издърпване или завъртане на буксичката.От там ми таи навта и сигурно има нещо за смяна.

По-добре при майстор.


  • 0

#13 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 04 юли 2021 - 20:31

По-добре при майстор.

а бе пич постове ли набираш във всички теми безсмислени постове


  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни