Има ли собственици на Мерцедес GLA да се преброим?
Започната от MB_lover, 13 яну 2021 - 22:44:13
11 мнения по тази тема
#1
Публикувано 13 януари 2021 - 22:44
+1 от мен
Изпратено от моят SM-A202F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A202F с помощта на Tapatalk
#2
Публикувано 29 януари 2021 - 14:28
Не искам да звуча грубо, но силно ме интересува кой ви подлъга с това недоразумение
#3
Публикувано 29 януари 2021 - 17:00
В смисъл че е по-различно ли или че не си струва парите или какво имате предвид, за да се опитам да отговоря
Изпратено от моят SM-A202F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A202F с помощта на Tapatalk
#4
Публикувано 29 януари 2021 - 19:36
4-матика с 380 коня е доста бърз. Видяхме една такава на Калояново какво може.
Дали си струва или не, всеки сам си преценява. А и за мен е рано още да се каже.
Аз карам само пълнолетни коли
#5
Публикувано 29 януари 2021 - 19:41
Не знаех... нищо не си разказал4-матика с 380 коня е доста бърз. Видяхме една такава на Калояново какво може.
Дали си струва или не, всеки сам си преценява. А и за мен е рано още да се каже.
Аз карам само пълнолетни коли
Трябва да се поправи това
Изпратено от моят SM-A202F с помощта на Tapatalk
#6
Публикувано 30 януари 2021 - 16:27
В смисъл че е по-различно ли или че не си струва парите или какво имате предвид, за да се опитам да отговоря
Изпратено от моят SM-A202F с помощта на Tapatalk
За мен различното е прекаленото изобилие на модели, вече има SUVове на А,B,C класа, като концепцията беше доста по-различна само преди 15-на години.
Друго лично мнение е че Бенца, за да е "истински" Бенц, трябва да е C, E или S класа. Усащенето, поведението, стъпката на колата се усещат различно.
Не че GLAто или B класата например не е Бенц, но като покараш малко гореспоменатите модели, усещаш че нещо липсва.
#7
Публикувано 30 януари 2021 - 19:45
Тази мода с многото модели я въведоха VAG, BMW последваха. От големите трима в Германия, Мерцедес последни приеха предизвикателството, но бързо наваксаха.
В световен план увеличеното търсене на джипове и тръкове започна около 2000. Някъде след 2010 масово навлязоха разни кросоувери, полу-кола, полу-джип.
Ясно е, че Мерцедес няма да продължат да произвеждат само C, E и S класа ако искат да бъдат конкуретни и да печелят. Не могат да разчитат на 200 Майбаха в ОАЕ, 200 в Русия и няколко в България.
За мен първата А-класа (w168) наистина e голямо разочарование - тя прилича повече на Renault Twingo, отколкото на Мерцедес. Оборудване, табло, интериор всичко е доста зле.
При W169 се усетиха и e доста по-добър, по-луксозен, по-истински Мерцедес.
W176 e светлинни години напред. Много по-успешно се конкурира с БМВ единичка и двойка и който VAG там е в класа му.
CLA пък е позоциониран в сегмента между А и Ц-класата и изглежда супер. Жалко, че е с предно, но вероятно именно защото е с предно, е хем компактен, хем с достатъчно пространство, хем евтин (сравнително).
#8
Публикувано 30 януари 2021 - 23:08
W 176 и CLA са същите като GLA-то като интериор, двигател, същите като държание на пътя. Екстериорно също много си приличат. А е една идея по-лека, оттам и малко по-бърза за сметка на комфорта.
GLA е по-просторен от А и с по- голям багажник. По-компактен е от CLA. Също така и по-висок от 2-те все пак е SUV.
Избрахме GLA пред GLE (това беше другият вариант и А беше 3-ят вариант), защото ни трябваше компактна кола, която да може да се паркира и в центъра без да се налага търсене на 1 и 1/2 място.
Избрахме GLA пред А, защото е по-широка отвътре, по-висока и не на последно място с голям за размера си багажник.
Специално избегнахме Recaro седалките и червените акценти по таблото, волана и коланите, защото не искахме да наблягаме на състезателната/младежката страна на колата.
С АМГ изпълнението имаме бързина, компактност, проходимост и комфорт. Всичко необходимо за семеен (пък и не само семеен) hot hatch.
Абе като цяло много е функционална колата, подходяща за активни хора.
Новото GLA 2020г. няма нищо общо...то е някакъв пореден джип.
Изпратено от моят SM-A202F с помощта на Tapatalk
GLA е по-просторен от А и с по- голям багажник. По-компактен е от CLA. Също така и по-висок от 2-те все пак е SUV.
Избрахме GLA пред GLE (това беше другият вариант и А беше 3-ят вариант), защото ни трябваше компактна кола, която да може да се паркира и в центъра без да се налага търсене на 1 и 1/2 място.
Избрахме GLA пред А, защото е по-широка отвътре, по-висока и не на последно място с голям за размера си багажник.
Специално избегнахме Recaro седалките и червените акценти по таблото, волана и коланите, защото не искахме да наблягаме на състезателната/младежката страна на колата.
С АМГ изпълнението имаме бързина, компактност, проходимост и комфорт. Всичко необходимо за семеен (пък и не само семеен) hot hatch.
Абе като цяло много е функционална колата, подходяща за активни хора.
Новото GLA 2020г. няма нищо общо...то е някакъв пореден джип.
Изпратено от моят SM-A202F с помощта на Tapatalk
#9
Публикувано 30 януари 2021 - 23:48
Стра'отно поднесени суперлативи, lover(ке). Това ако ми го кажеш на живо в шоурума най-малкото ще поискам тест драйв. Добра си.
Иначе гледам преброяването не върви май, броячът остана на 1...
#10
Публикувано 31 януари 2021 - 02:47
Тази мода с многото модели я въведоха VAG, BMW последваха. От големите трима в Германия, Мерцедес последни приеха предизвикателството, но бързо наваксаха.
В световен план увеличеното търсене на джипове и тръкове започна около 2000. Някъде след 2010 масово навлязоха разни кросоувери, полу-кола, полу-джип.
Ясно е, че Мерцедес няма да продължат да произвеждат само C, E и S класа ако искат да бъдат конкуретни и да печелят. Не могат да разчитат на 200 Майбаха в ОАЕ, 200 в Русия и няколко в България.
За мен първата А-класа (w168) наистина e голямо разочарование - тя прилича повече на Renault Twingo, отколкото на Мерцедес. Оборудване, табло, интериор всичко е доста зле.
При W169 се усетиха и e доста по-добър, по-луксозен, по-истински Мерцедес.
W176 e светлинни години напред. Много по-успешно се конкурира с БМВ единичка и двойка и който VAG там е в класа му.
CLA пък е позоциониран в сегмента между А и Ц-класата и изглежда супер. Жалко, че е с предно, но вероятно именно защото е с предно, е хем компактен, хем с достатъчно пространство, хем евтин (сравнително).
Мда съвсем естествено е всички големи немски автопроизводители да участват в разпределението на пазара.
Жалкото е че в някакъв смисъл какво пише в графа печалба, стана по-важно от индивидуалността.
Бумът на hot hatch-овете започна началото и средата на 80-те и продължи през 90-те, но това не накара Мерцедес да влезе в този сегмент през тези години.
Вярно е че като извадиха А45 амг пак са на върха: най-мощният сериен двулитров двигател, а и колата е страхотна.
Но за мен, формулата която всички знаем: 190, 124, 126 и 460/461, си остава класика в жанра, носеща различно усещане в сравнение с всичките дребосъци н-брой модели вариращи през 3см. дори неразполагащи с "правилното" задвижване.
#11
Публикувано 31 януари 2021 - 08:25
Те и други теми тук не вървят...Стра'отно поднесени суперлативи, lover(ке). Това ако ми го кажеш на живо в шоурума най-малкото ще поискам тест драйв. Добра си.
Иначе гледам преброяването не върви май, броячът остана на 1...
Изпратено от моят SM-A202F с помощта на Tapatalk
#12
Публикувано 31 януари 2021 - 10:44
Да, на една платформа са, имат малка разлика в интериора, особено там където таблото среща корите на вратите. При 176 e малко на принципа: "ми то така застана".
При GLA е малко по-добре, направили са панела на вратата по-плавно да се свърже с таблото, но пак е малко като подарено. На B-класата от тези години, е значително по-плавно.
CLA е изкуствен модел на базата на А-класата, красива е, вероятно е по-добре за дълъг път. Седаноподобните са по-тихи, поради разделението на багажника от купето, докато при хечовете е винаги една кора просто да отделя задния обем. Иначе shooting brake комби-то е яко.
За БГ, GLA също мисля е най-смисления избор. Като всяка висока кола, поведението ѝ на пътя е особено. Не лошо, просто особено. Карал съм нормална 250 бензин (2.0Т) с обикновено пружинно окачване (не с адаптивни амове като твоята) и беше ОК, Адаптивните много странно побутват външните колела в завой и се опитват да я държат изправена. Странно ми е като усещане, не усещаш лимита на сцепление, но вероятно се свиква.
А иначе, не ми е известно във форума да има други хора с GLA, което е жалко, защото моделът е интересен и аз също се оглеждам по него. Искам малка и висока количка, че проходимост имам в Ауди-то, но нямам клирънс.
А там са ми само Q5, GLA, X3... по-малките не са толкова коли.
Не се сърди на леки жегващи коментари. Джентълмени.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни