Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Е класа w 210


  • Please log in to reply
15 мнения по тази тема

#1 Vinsbg

Vinsbg

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 46 Мнения:
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Ц200 1994г

Публикувано 10 януари 2021 - 22:05

Добър вечер колеги ,кой двигател бихте ми препоръчали е200 компресор или е280 6 цилиндров бензин ,и кой от двата 2,8 редови или v образен ,защото страшно много се двоумя,благодаря предварително.


  • 0

#2 Momchil

Momchil

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 488 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Specialized Allez - my favorite ride :)
    RAM Podium - off-road adventure :)
    Royal Enfield - Bike that has a soul!
    CLK 280, V6
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 януари 2021 - 17:21

За тези д'Ъртаняни няма какво да се двоумиш: което не е челосано, ръждиво и премазано от употреба, ама е съмнително дали ще се намери такава и дали ще си заслужава парите (ако се намери) :)


  • 0

#3 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 11 януари 2021 - 19:02

Италианка без ръжда.Е200К.
  • 1

#4 barty

barty

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 971 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C180 Kompressor the Black bird

Публикувано 11 януари 2021 - 21:18

Най-запазеният!
  • 0

#5 Vinsbg

Vinsbg

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 46 Мнения:
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Ц200 1994г

Публикувано 11 януари 2021 - 21:37

Италианка без ръжда.Е200К.

Значи компресорът е 100 пъти по-добре от 2.8, така ли?
 


  • 0

#6 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 11 януари 2021 - 21:59

Значи компресора е 100 пъти по-добре от 2,8 така лиЗначи компресора е по-добър от 2.8 така ли

За мен е така.
Малък мотор без турбина/компресор,за мен не е вариянт.
Тия 2.4 и 2.8; са за каране на дълго,ама често да го правиш за да има смисъл.
  • 0

#7 Vinsbg

Vinsbg

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 46 Мнения:
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Ц200 1994г

Публикувано 11 януари 2021 - 22:27

За мен е така.
Малък мотор без турбина/компресор,за мен не е вариянт.
Тия 2.4 и 2.8; са за каране на дълго,ама често да го правиш за да има смисъл.

Ясно ,аз имам между другото 2000 w 202 бензин ама отдавна съм мераклия на по-голям двигател но ти си втория човек дето ми казва ,че компресора е за предпочитане пред 6 цилиндъра ,а то всъщност тоя компресор какво представлява не е турбо а е механичен нали така ,има ли сериозни проблеми с него
  • 0

#8 Silver BENZ

Silver BENZ

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 138 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Интереси:Mercedes AMG Petronas F1 Team
  • Автомобил:
    ex-W201 190E 2.0
    ex-W210 E290TD Elegance
    W211 E270CDI Elegance

Публикувано 11 януари 2021 - 23:11

Като купуваш такава кола 210 гледай калпаците на предните пружини. На моята старата й се откършиха и двата. Разбрах по трудния начин, че било слабо място на шасито.


  • 0

#9 Vinsbg

Vinsbg

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 46 Мнения:
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Ц200 1994г

Публикувано 11 януари 2021 - 23:18

Като купуваш такава кола 210 гледай калпаците на предните пружини. На моята старата й се откършиха и двата. Разбрах по трудния начин, че било слабо място на шасито.

Благодаря много, те май честно казано повече гният от w202
  • 0

#10 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 12 януари 2021 - 06:24

Ясно ,аз имам между другото 2000 w 202 бензин ама отдавна съм мераклия на по-голям двигател но ти си втория човек дето ми казва ,че компресора е за предпочитане пред 6 цилиндъра ,а то всъщност тоя компресор какво представлява не е турбо а е механичен нали така ,има ли сериозни проблеми с него


Принципно компресорите са мн.здрави,но все пак говорим за 20 годишни коли...
Въпреки всичко не се е чувало компресор да сдаде багажа.:)
Търси задължително фейслифт италиянка и ако не е нов внос да е карана покрай "морето", сиреч да не е виждала много сняг и сол.
Гниенето на бомбетата за които говори колегата се виждат трудно при първоначален оглед.Трябва да се вдигне колата,хубаво е да се свали гумата за да може да се навреш и да осветиш вътрешната част.
Въпреки всичко,за този модел бих гледал на първо място състоянието на купето и после моторизацията.Даже сякаш и екстрите отиват на второ и трето място след ръждата.
  • 0

#11 Vinsbg

Vinsbg

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 46 Мнения:
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Ц200 1994г

Публикувано 12 януари 2021 - 07:47

Ясно май пак ще си търся w 202 или евентуално 203 компресор ,или ще си карам моята
  • 0

#12 Vinsbg

Vinsbg

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 46 Мнения:
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Ц200 1994г

Публикувано 12 януари 2021 - 08:51

Ясно май пак ще си търся w 202 или евентуално 203 компресор ,или ще си карам моята

И най-накрая май ще си сменя двигателя на моята с 2.8 и ще имам голям двигател и здраво купе,ще му шибна и едно газово и готово, двигател мога да намеря ама питах тук там и ще трябва и диференциал и скоростна сложно е знам ама не е невъзможно
  • 0

#13 barty

barty

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 971 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C180 Kompressor the Black bird

Публикувано 12 януари 2021 - 10:08

Ако колата в подписа ти е 202 с мотор 2.0 136кс, то най-лесно ще е замяна с 2.0Компресор от 202.

 

Трябва да намериш здрав мотор, електрониката и евентуално диф... най-добре цяла кола и от нея да сваляш необходимото.


  • 0

#14 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 януари 2021 - 14:01

Не мисля, че този подход е смислен за ежедневен автомобил.

За проект/спортна кола, уикенд хоби... може и да е смислено, особено ако имаш уменията, мястото и възможността да извършиш трансплантацията. По този начин можеш да си направиш колата чисто нова. Няма да е евтино, но можеш да свалиш всеки компонент, да почистиш, смениш тампони, боядисаш прахово, обработиш с парафинови спрейове или други подходящи материали, да ревизираш и да има на практика нова кола.

 

Дали си заслужава на толкова масов автомобил, спорно е.

 

Иначе 210 фейсова, от Италия без значение мотора и оправяш... каквато изпадне.

По-голям шанс имаш да намериш фейсова 203-ка, която след 2005та вече няма проблем с корозия.

 

Но това е тема с отворен въпрос, няма кой да знае какво ти е в главата и сравненията на моторите са безпредметни. Всички са ок, въпрос на предпочитание.


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#15 Vinsbg

Vinsbg

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 46 Мнения:
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Ц200 1994г

Публикувано 12 януари 2021 - 14:25

Не мисля, че този подход е смислен за ежедневен автомобил.
За проект/спортна кола, уикенд хоби... може и да е смислено, особено ако имаш уменията, мястото и възможността да извършиш трансплантацията. По този начин можеш да си направиш колата чисто нова. Няма да е евтино, но можеш да свалиш всеки компонент, да почистиш, смениш тампони, боядисаш прахово, обработиш с парафинови спрейове или други подходящи материали, да ревизираш и да има на практика нова кола.

Дали си заслужава на толкова масов автомобил, спорно е.

Иначе 210 фейсова, от Италия без значение мотора и оправяш... каквато изпадне.
По-голям шанс имаш да намериш фейсова 203-ка, която след 2005та вече няма проблем с корозия.

Но това е тема с отворен въпрос, няма кой да знае какво ти е в главата и сравненията на моторите са безпредметни. Всички са ок, въпрос на предпочитание.

Благодаря
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни