Добър вечер колеги ,кой двигател бихте ми препоръчали е200 компресор или е280 6 цилиндров бензин ,и кой от двата 2,8 редови или v образен ,защото страшно много се двоумя,благодаря предварително.
Е класа w 210
Започната от Vinsbg, 10 яну 2021 - 22:05:23
15 мнения по тази тема
#1
Публикувано 10 януари 2021 - 22:05
#2
Публикувано 11 януари 2021 - 17:21
За тези д'Ъртаняни няма какво да се двоумиш: което не е челосано, ръждиво и премазано от употреба, ама е съмнително дали ще се намери такава и дали ще си заслужава парите (ако се намери)
#3
Публикувано 11 януари 2021 - 19:02
Италианка без ръжда.Е200К.
#4
Публикувано 11 януари 2021 - 21:18
Най-запазеният!
#5
Публикувано 11 януари 2021 - 21:37
Италианка без ръжда.Е200К.
Значи компресорът е 100 пъти по-добре от 2.8, така ли?
#6
Публикувано 11 януари 2021 - 21:59
За мен е така.Значи компресора е 100 пъти по-добре от 2,8 така лиЗначи компресора е по-добър от 2.8 така ли
Малък мотор без турбина/компресор,за мен не е вариянт.
Тия 2.4 и 2.8; са за каране на дълго,ама често да го правиш за да има смисъл.
#7
Публикувано 11 януари 2021 - 22:27
Ясно ,аз имам между другото 2000 w 202 бензин ама отдавна съм мераклия на по-голям двигател но ти си втория човек дето ми казва ,че компресора е за предпочитане пред 6 цилиндъра ,а то всъщност тоя компресор какво представлява не е турбо а е механичен нали така ,има ли сериозни проблеми с негоЗа мен е така.
Малък мотор без турбина/компресор,за мен не е вариянт.
Тия 2.4 и 2.8; са за каране на дълго,ама често да го правиш за да има смисъл.
#8
Публикувано 11 януари 2021 - 23:11
Като купуваш такава кола 210 гледай калпаците на предните пружини. На моята старата й се откършиха и двата. Разбрах по трудния начин, че било слабо място на шасито.
#9
Публикувано 11 януари 2021 - 23:18
Благодаря много, те май честно казано повече гният от w202Като купуваш такава кола 210 гледай калпаците на предните пружини. На моята старата й се откършиха и двата. Разбрах по трудния начин, че било слабо място на шасито.
#10
Публикувано 12 януари 2021 - 06:24
Ясно ,аз имам между другото 2000 w 202 бензин ама отдавна съм мераклия на по-голям двигател но ти си втория човек дето ми казва ,че компресора е за предпочитане пред 6 цилиндъра ,а то всъщност тоя компресор какво представлява не е турбо а е механичен нали така ,има ли сериозни проблеми с него
Принципно компресорите са мн.здрави,но все пак говорим за 20 годишни коли...
Въпреки всичко не се е чувало компресор да сдаде багажа.
Търси задължително фейслифт италиянка и ако не е нов внос да е карана покрай "морето", сиреч да не е виждала много сняг и сол.
Гниенето на бомбетата за които говори колегата се виждат трудно при първоначален оглед.Трябва да се вдигне колата,хубаво е да се свали гумата за да може да се навреш и да осветиш вътрешната част.
Въпреки всичко,за този модел бих гледал на първо място състоянието на купето и после моторизацията.Даже сякаш и екстрите отиват на второ и трето място след ръждата.
#11
Публикувано 12 януари 2021 - 07:47
Ясно май пак ще си търся w 202 или евентуално 203 компресор ,или ще си карам моята
#12
Публикувано 12 януари 2021 - 08:51
И най-накрая май ще си сменя двигателя на моята с 2.8 и ще имам голям двигател и здраво купе,ще му шибна и едно газово и готово, двигател мога да намеря ама питах тук там и ще трябва и диференциал и скоростна сложно е знам ама не е невъзможноЯсно май пак ще си търся w 202 или евентуално 203 компресор ,или ще си карам моята
#13
Публикувано 12 януари 2021 - 10:08
Ако колата в подписа ти е 202 с мотор 2.0 136кс, то най-лесно ще е замяна с 2.0Компресор от 202.
Трябва да намериш здрав мотор, електрониката и евентуално диф... най-добре цяла кола и от нея да сваляш необходимото.
#14
Публикувано 12 януари 2021 - 14:01
Не мисля, че този подход е смислен за ежедневен автомобил.
За проект/спортна кола, уикенд хоби... може и да е смислено, особено ако имаш уменията, мястото и възможността да извършиш трансплантацията. По този начин можеш да си направиш колата чисто нова. Няма да е евтино, но можеш да свалиш всеки компонент, да почистиш, смениш тампони, боядисаш прахово, обработиш с парафинови спрейове или други подходящи материали, да ревизираш и да има на практика нова кола.
Дали си заслужава на толкова масов автомобил, спорно е.
Иначе 210 фейсова, от Италия без значение мотора и оправяш... каквато изпадне.
По-голям шанс имаш да намериш фейсова 203-ка, която след 2005та вече няма проблем с корозия.
Но това е тема с отворен въпрос, няма кой да знае какво ти е в главата и сравненията на моторите са безпредметни. Всички са ок, въпрос на предпочитание.
#15
Публикувано 12 януари 2021 - 14:25
БлагодаряНе мисля, че този подход е смислен за ежедневен автомобил.
За проект/спортна кола, уикенд хоби... може и да е смислено, особено ако имаш уменията, мястото и възможността да извършиш трансплантацията. По този начин можеш да си направиш колата чисто нова. Няма да е евтино, но можеш да свалиш всеки компонент, да почистиш, смениш тампони, боядисаш прахово, обработиш с парафинови спрейове или други подходящи материали, да ревизираш и да има на практика нова кола.
Дали си заслужава на толкова масов автомобил, спорно е.
Иначе 210 фейсова, от Италия без значение мотора и оправяш... каквато изпадне.
По-голям шанс имаш да намериш фейсова 203-ка, която след 2005та вече няма проблем с корозия.
Но това е тема с отворен въпрос, няма кой да знае какво ти е в главата и сравненията на моторите са безпредметни. Всички са ок, въпрос на предпочитание.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни