Системата има екологична насоченост, основно при използване в градски цикъл, където автомобила реално работи повече на място в задръстванията, отколкото да се движи.
Режимите естествено имаш опция да си ги избираш и ако не ти допада да се гаси при всяко отнемане на газта си е караш като нормален автомобил.
Отделно системата е много умна и има редица условия за да сработи.
Иначе няма нищо общо с по-ранните ECO старт стоп функции. Тук за разлика от преди след като изгаси мотора, при подаване на газ се изстрелва на ток като същевременно запалва двигателя, като реално ти нищо не усещаш.
При движение на магистрала например, при кикдаун електромотора ти дава + 30к.с. отгоре който определено се усещат.
Гонил съм се с "чипосана" 204-ка преди фейса ОМ642 и мога да ти кажа че остана доста назад и само пушеше като кебапчийница
Съпругата ми има смарт 2015г. който също има тази ECO старт стоп функция, ама е пълна пародия.....
Интересно става когато правиш някъде ляв и се изгаси мотора, а трябва да се изнесеш бързичко, че отсреща някой се е залетял и става интересно: докато запали, тръгнеш, изнесеш и ония ти свири и псува......
Та там кача ли се винаги е изключвам че е голяма беля, особено за жена.
При Е-класичката е друга бира
Този пост е редактиран от grosmaster: 31 януари 2021 - 22:56