Двигателя е добър и доста икономичен.
4х4 както каза колегата по-горе ако не ти трябва е голям проблем от страна на обслужване, ако се наложи!
За хибридната версия имам преки наблюдения от Е 300CDI произведен 2014г. закупен 2019г. от първи собственик във Франция на реални почти 300 000км. с безупречна история при дилъра.
Голяма благина си е хибрида, особено в градски условия и при маневриране.
Компресора за климатика е електрически и реално работи дори когато се движи на ток или автомобила е в покой.
Реално на ток го дават да изминава около 2км. при скорост до 20-30км. но в момента батерията е на 70% и изминава около 1км. но е субективно от времето и тн....
Сега за обслужването, по хибридната установка нищо не сме правили, освен подмяната на auxury battery.
Двигателя при нас е ОМ651 и там още с покупката към 5 000лв. се оставиха в Силвър Стар за обслужване на автомобила.
Маслото в кутията е специално и чакахме почти седмица доставка.
Какво е правено от момента в който е при нас автомобила?
- Обслужване на мотора и кутията.
- Смяна на гуменото каре на диференциала.
- Тампон АСК
- Смяна водна помпа (защото беше тръгнала)
- Масло охладител (поради теч на масло от един О-пръстен и върви цялото тяло и е голям филм да се смени при хибрид)
- Воден радиатор (видя се наслоен антифриз при разглобяването и го сменихме и него)
- Воден щуцер (където се поставя горивният)
- Гарнитура на капака на клапаните
- Още с покупката видях че първата дюза изпуска уплътних превантивно и четирите (имам направена тема и епизод от целия процес)
Ето и малко снимки на част от ремонта в Силвър Стар....
![893283.jpg](http://www.picbg.net/u/76362/63531/893283.jpg)
![893284.jpg](http://www.picbg.net/u/76362/63531/893284.jpg)