Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Въпрос относно ремък


  • Please log in to reply
5 мнения по тази тема

#1 w211fan

w211fan

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    E 500 W 211- 2003

Публикувано 06 януари 2021 - 05:27

Здравейте!
Карам W211 E500 - 306к.с.

Преди около месец при влизане в града светна индикация, че не зарежда и да отида в сервиз.

Без да се съобразя и да погледна стигнах до сервиза, който беше буквално на 5-6 километра (два сфетофара).
Колата е била без ремък и следователно без водната помпа да работи.

Смениха ремъка и в момента вече 2000 км няма никакви проблеми.

Възможно ли е да е прегряла (нямаше индикация нито шум нито теч или да свети таблото).

Има ли този автомобил електрическа допълнителна водната помпа както някой по-нови?

Като цяло за 5-6 без зафръстване км има ли шанс да съм прегрял мотора. Все пак беше напълно загрял в момента на аварията?

От сервиза споделиха, че няма проблем за такъв кратък пробег, а аз много се притеснявам и реших да се регистрирам, за да събера мнения.
  • 0

#2 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 януари 2021 - 12:21

Има шанс да си я прегрял, разбира се.

Ако колата се държи по същия начин както преди, не си я прегрял.


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#3 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 06 януари 2021 - 14:43

Принципно имаш прибор на таблото който показва температурата.
После има лампа която алармира за прегряване.
На последно място се получава бял дим по предния капак и фъщене от казанчето на охл.течност.
Ако нищо от това не се е случило значи няма прегряване.
Щом охл.течност не намалява,не се губи,значи няма проблем.
  • 1

#4 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 06 януари 2021 - 18:20

Здравейте!
Карам W211 E500 - 306к.с.

Преди около месец при влизане в града светна индикация, че не зарежда и да отида в сервиз.

Без да се съобразя и да погледна стигнах до сервиза, който беше буквално на 5-6 километра (два сфетофара).
Колата е била без ремък и следователно без водната помпа да работи.

Смениха ремъка и в момента вече 2000 км няма никакви проблеми.

Възможно ли е да е прегряла (нямаше индикация нито шум нито теч или да свети таблото).

Има ли този автомобил електрическа допълнителна водната помпа както някой по-нови?

Като цяло за 5-6 без зафръстване км има ли шанс да съм прегрял мотора. Все пак беше напълно загрял в момента на аварията?

От сервиза споделиха, че няма проблем за такъв кратък пробег, а аз много се притеснявам и реших да се регистрирам, за да събера мнения.

 

Потвърждавам, едва ли си я прегрял.

На купенцето ми (2001 година) се беше скъсал маркуч от охладителната система (от изобретателен газаджия) и губеше охладителна течност. ("Губеше" = 4 литра течност за няма и 5 минути).

Колата си засветка и запищя преди да стане критично. Да, излезе пара от предния капак. Аз веднага отбих и нямах драми.

Едва ли при теб е станала беля.


Този пост е редактиран от Praetorian: 06 януари 2021 - 18:20

  • 0

#5 w211fan

w211fan

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    E 500 W 211- 2003

Публикувано 06 януари 2021 - 18:25

А дали имам допълнителна електрическа помпа за парното?

Реално не е светила, издавала шум, вдигала пара и т.н. и работи точно както преди :-) Дано няма проблеми, че много си я обичам 500тката, а и ремонта ще е БРАДВА.


  • 0

#6 slavimaster

slavimaster

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 277 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:компютри нови технологии Автомобили.
  • Автомобил:
    Skoda 120L(135LS) - Cervenka 1986 г.

    W124 200CE 1994 г. - Mечо Пух

    W220 S500 4-Matic - 2003 г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 януари 2021 - 20:49

Със същия мотор съм Септември ми се случи да изхплюе бързата връзка на радиатора и то долната бях в задръстване изобщо не бях разбрал че е станало това нямаше пара нито пушеци.

Усъмних се докато бях в задръстването, че перката отпред върти на максимум градусите бяха леко завишени, но преди 100, минах 3 км така и спрях в една уличка защото градусите бяха стигнали над 100 малко като дигнах капака и видях че съм карал без грам антифриз ми стана лошо викам отиде двигателя. Веднага от магазина 2х10 литра бутилки, о- пръстена беше станал троен, първоначално го махнах и закачих без него връзката като се изгорих 100 пъти поне и наливах бавно водата да спася положението запалих я повъртя естествено течеше, но пак имаше да върти нещо вътре.

Беше петък след 18 и нямаше къде да намеря о-пръстен дойде ми идея да изрежа излишното от раздулия се и го наместих вътре закачих връзката налях вода и тръгнах даже не прокапа купих си хубав пръстен защото се оказа, че някой преди мен го е сменял и беше по дебел и различен (силиконов) за това е станало така.

Минал съм към 3000км от тогава последствия няма.


  • 0

1110907.png





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни