Въпрос относно ремък
Започната от w211fan, 06 яну 2021 - 05:27:36
5 мнения по тази тема
#1
Публикувано 06 януари 2021 - 05:27
Здравейте!
Карам W211 E500 - 306к.с.
Преди около месец при влизане в града светна индикация, че не зарежда и да отида в сервиз.
Без да се съобразя и да погледна стигнах до сервиза, който беше буквално на 5-6 километра (два сфетофара).
Колата е била без ремък и следователно без водната помпа да работи.
Смениха ремъка и в момента вече 2000 км няма никакви проблеми.
Възможно ли е да е прегряла (нямаше индикация нито шум нито теч или да свети таблото).
Има ли този автомобил електрическа допълнителна водната помпа както някой по-нови?
Като цяло за 5-6 без зафръстване км има ли шанс да съм прегрял мотора. Все пак беше напълно загрял в момента на аварията?
От сервиза споделиха, че няма проблем за такъв кратък пробег, а аз много се притеснявам и реших да се регистрирам, за да събера мнения.
Карам W211 E500 - 306к.с.
Преди около месец при влизане в града светна индикация, че не зарежда и да отида в сервиз.
Без да се съобразя и да погледна стигнах до сервиза, който беше буквално на 5-6 километра (два сфетофара).
Колата е била без ремък и следователно без водната помпа да работи.
Смениха ремъка и в момента вече 2000 км няма никакви проблеми.
Възможно ли е да е прегряла (нямаше индикация нито шум нито теч или да свети таблото).
Има ли този автомобил електрическа допълнителна водната помпа както някой по-нови?
Като цяло за 5-6 без зафръстване км има ли шанс да съм прегрял мотора. Все пак беше напълно загрял в момента на аварията?
От сервиза споделиха, че няма проблем за такъв кратък пробег, а аз много се притеснявам и реших да се регистрирам, за да събера мнения.
#2
Публикувано 06 януари 2021 - 12:21
Има шанс да си я прегрял, разбира се.
Ако колата се държи по същия начин както преди, не си я прегрял.
#3
Публикувано 06 януари 2021 - 14:43
Принципно имаш прибор на таблото който показва температурата.
После има лампа която алармира за прегряване.
На последно място се получава бял дим по предния капак и фъщене от казанчето на охл.течност.
Ако нищо от това не се е случило значи няма прегряване.
Щом охл.течност не намалява,не се губи,значи няма проблем.
После има лампа която алармира за прегряване.
На последно място се получава бял дим по предния капак и фъщене от казанчето на охл.течност.
Ако нищо от това не се е случило значи няма прегряване.
Щом охл.течност не намалява,не се губи,значи няма проблем.
#4
Публикувано 06 януари 2021 - 18:20
Здравейте!
Карам W211 E500 - 306к.с.
Преди около месец при влизане в града светна индикация, че не зарежда и да отида в сервиз.
Без да се съобразя и да погледна стигнах до сервиза, който беше буквално на 5-6 километра (два сфетофара).
Колата е била без ремък и следователно без водната помпа да работи.
Смениха ремъка и в момента вече 2000 км няма никакви проблеми.
Възможно ли е да е прегряла (нямаше индикация нито шум нито теч или да свети таблото).
Има ли този автомобил електрическа допълнителна водната помпа както някой по-нови?
Като цяло за 5-6 без зафръстване км има ли шанс да съм прегрял мотора. Все пак беше напълно загрял в момента на аварията?
От сервиза споделиха, че няма проблем за такъв кратък пробег, а аз много се притеснявам и реших да се регистрирам, за да събера мнения.
Потвърждавам, едва ли си я прегрял.
На купенцето ми (2001 година) се беше скъсал маркуч от охладителната система (от изобретателен газаджия) и губеше охладителна течност. ("Губеше" = 4 литра течност за няма и 5 минути).
Колата си засветка и запищя преди да стане критично. Да, излезе пара от предния капак. Аз веднага отбих и нямах драми.
Едва ли при теб е станала беля.
Този пост е редактиран от Praetorian: 06 януари 2021 - 18:20
#5
Публикувано 06 януари 2021 - 18:25
А дали имам допълнителна електрическа помпа за парното?
Реално не е светила, издавала шум, вдигала пара и т.н. и работи точно както преди :-) Дано няма проблеми, че много си я обичам 500тката, а и ремонта ще е БРАДВА.
#6
Публикувано 06 януари 2021 - 20:49
Със същия мотор съм Септември ми се случи да изхплюе бързата връзка на радиатора и то долната бях в задръстване изобщо не бях разбрал че е станало това нямаше пара нито пушеци.
Усъмних се докато бях в задръстването, че перката отпред върти на максимум градусите бяха леко завишени, но преди 100, минах 3 км така и спрях в една уличка защото градусите бяха стигнали над 100 малко като дигнах капака и видях че съм карал без грам антифриз ми стана лошо викам отиде двигателя. Веднага от магазина 2х10 литра бутилки, о- пръстена беше станал троен, първоначално го махнах и закачих без него връзката като се изгорих 100 пъти поне и наливах бавно водата да спася положението запалих я повъртя естествено течеше, но пак имаше да върти нещо вътре.
Беше петък след 18 и нямаше къде да намеря о-пръстен дойде ми идея да изрежа излишното от раздулия се и го наместих вътре закачих връзката налях вода и тръгнах даже не прокапа купих си хубав пръстен защото се оказа, че някой преди мен го е сменял и беше по дебел и различен (силиконов) за това е станало така.
Минал съм към 3000км от тогава последствия няма.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни