Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

2006 MB S500 w221 при отнемане на газта има бучене и леки вибрации


  • Please log in to reply
12 мнения по тази тема

#1 gogo2006

gogo2006

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    MB 2006 S500

Публикувано 04 януари 2021 - 14:01

Здравейте колеги, 
 
2006 MB S500 В221 със задно предаване - при скорост от 140км/ч до към 100 км/ч при отнемане на газта или по наклон надолу започва едно бучене и вибрации по купето. 
 
При подаване на газ в гореспоменатия диапазон, всичко изчезва и отново се появява при отнемане.
 
На дисктроник на равно, като че ли пак се чува и се осеща, но няма нищо общо като при спускане и отнемане.
 
"от 0-100 нищо и след 140 пак нищо"
 
1. Сменени са предни лагери 
2. Тампони на двигател и скорости
3. масло скорости и диференциал + добавки на XADO
 
При направен от мен тест, при скорост от 140 надолу, смених ръчно предавките от 7-6-5,  но бученето и вибрациите остават без промяна до 100км/ч.
 
Замислям се дали да не сменя гумените картета на кардана.
 
 
Моля за експертното ви мнение.
 
Благодаря предварително

  • 0

#2 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4599 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 05 януари 2021 - 17:51

Вибрациите и бученето от скоростта на движение ли зависят или от предавката?

Виж и висящия лагер освен каретата.


  • 1

#3 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Публикувано 05 януари 2021 - 19:59

Подкрепям Subsonic за висящия лагер лично аз


  • 0

#4 gogo2006

gogo2006

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    MB 2006 S500

Публикувано 06 януари 2021 - 08:34

Вибрациите и бученето от скоростта на движение ли зависят или от предавката?

Виж и висящия лагер освен каретата.

 

Няма промяна на вибрациите и бученето при смяна към по ниски предавки и съответно промяна в оборотите на двигателя, остават постоянни !

 

Всичко зависи от скороста на движение, като при постоянна скорост леко се чува и осеща, но като подам газ изчезва

 

Доста осезаемо е при понижаване на скоростта  от 140 до 100км/ч


Този пост е редактиран от gogo2006: 06 януари 2021 - 08:38

  • 0

#5 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4599 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 06 януари 2021 - 12:56

Лагер на задна главина или диф, това се сещам.

 

Ти казваш, че маслото е сменено и след смяната няма промяна, така ли?


  • 0

#6 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 06 януари 2021 - 14:52

Защо сложи добавки hado?Имаше ли някакъв проблем?
Много неща може да са,но принципно виенето и вибрациите идват от разлика в скоростите на въртене които след като подадеш газ се изравняват и виенето изчезва.
  • 1

#7 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4599 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 07 януари 2021 - 09:49

И аз не съм фен на добавките. Дори да помагат за даден проблем, могат да причинят друг, а в повечето случаи са просто маркетинг.

Използвайте масла и течности с одобрение по MB. За всеки агрегат има определен стандарт, например MB 235.0. Одобрените продукти можете да видите тук:

https://bevo.mercede...n/235.0_de.html


  • 0

#8 gogo2006

gogo2006

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    MB 2006 S500

Публикувано 09 януари 2021 - 22:22

След смяната на маслото нямаше промяна.

 

Добавките ги сложих по препоръка на един "голям майстор", който работи в Радков Мотор спорт - бягайте далеч!

 

Ходих в Ивайджет и ми казаха висящ лагер и диференциал. Първо ще пробвам със смяна на лагера пък после ще видя и диференциала.


Този пост е редактиран от gogo2006: 09 януари 2021 - 22:24

  • 0

#9 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 10 януари 2021 - 10:28

Интересно какво ще се окаже.
Аз един път съм имал проблем с висящ лагер и се чуваше стържене,но в ниска скорост.Още при потегляне и до към 60-80км/ч.После шума изчезваше.
За сигурна диагностика свалих централната конзола около ск.лост и тогава вече ясно се чу от къде идва стърженето.
Твоите симптомк по-скоро ме водят до диф или карета,кардан,шлици.
Дано да не е диф.
  • 0

#10 gogo2006

gogo2006

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    MB 2006 S500

Публикувано 24 януари 2021 - 19:28

Интересно какво ще се окаже.
Аз един път съм имал проблем с висящ лагер и се чуваше стържене,но в ниска скорост.Още при потегляне и до към 60-80км/ч.После шума изчезваше.
За сигурна диагностика свалих централната конзола около ск.лост и тогава вече ясно се чу от къде идва стърженето.
Твоите симптомк по-скоро ме водят до диф или карета,кардан,шлици.
Дано да не е диф.

Смених висящия лагер, който имаше страничен луфт, но нещата не се оправиха за съжаление! Интересното е, че след като смених лагера, почна едно стържене при отпускане на газта. Оказа се , че майстора е натиснал защитната ламарина малко по нагоре и кардана я опира при отпускане на газта. В този ред на мисли, кардана нормално ли е да слиза на долу при отпускане на газта и да я опира? Може ли някой лагер на входа на диференциал да прави мизерия?

Изпратено от моят SM-G965F с помощта на Tapatalk

Този пост е редактиран от gogo2006: 24 януари 2021 - 19:30

  • 0

#11 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 24 януари 2021 - 19:45

Смених висящия лагер, който имаше страничен луфт, но нещата не се оправиха за съжаление! Интересното е, че след като смених лагера, почна едно стържене при отпускане на газта. Оказа се , че майстора е натиснал защитната ламарина малко по нагоре и кардана я опира при отпускане на газта. В този ред на мисли, кардана нормално ли е да слиза на долу при отпускане на газта и да я опира? Може ли някой лагер на входа на диференциал да прави мизерия?
Изпратено от моят SM-G965F с помощта на Tapatalk

Разбити гумени карета или неправилно поставен висящ лагер може да причини това.
Има някакъв нормален ход,както при кардана така и двг,ск.кутия и общо взето всичко на мека връзка,но е изчислено да не закача околните детайли.
  • 1

#12 gogo2006

gogo2006

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    MB 2006 S500

Публикувано 24 януари 2021 - 20:38

Това с ламарината го оправихме веднага.

От гумените карета може ли да бучи?

Поне не изглеждаха да имат проблем! Иначе присъствах на смяната на лагера и всичко се сложи както се и свали.

Този пост е редактиран от gogo2006: 24 януари 2021 - 20:41

  • 0

#13 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 24 януари 2021 - 21:57

Това с ламарината го оправихме веднага.
От гумените карета може ли да бучи?
Поне не изглеждаха да имат проблем! Иначе присъствах на смяната на лагера и всичко се сложи както се и свали.

Не зная. Отговорих на въпроса дали е нормално кардана да слиза надолу при отпускане на газта.
При положение че майстори гледат е глупаво аз да предполагам.


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни