2006 MB S500 w221 при отнемане на газта има бучене и леки вибрации
Започната от gogo2006, 04 яну 2021 - 14:01:20
12 мнения по тази тема
#1
Публикувано 04 януари 2021 - 14:01
Здравейте колеги,
2006 MB S500 В221 със задно предаване - при скорост от 140км/ч до към 100 км/ч при отнемане на газта или по наклон надолу започва едно бучене и вибрации по купето.
При подаване на газ в гореспоменатия диапазон, всичко изчезва и отново се появява при отнемане.
На дисктроник на равно, като че ли пак се чува и се осеща, но няма нищо общо като при спускане и отнемане.
"от 0-100 нищо и след 140 пак нищо"
1. Сменени са предни лагери
2. Тампони на двигател и скорости
3. масло скорости и диференциал + добавки на XADO
При направен от мен тест, при скорост от 140 надолу, смених ръчно предавките от 7-6-5, но бученето и вибрациите остават без промяна до 100км/ч.
Замислям се дали да не сменя гумените картета на кардана.
Моля за експертното ви мнение.
Благодаря предварително
#2
Публикувано 05 януари 2021 - 17:51
Вибрациите и бученето от скоростта на движение ли зависят или от предавката?
Виж и висящия лагер освен каретата.
#3
Публикувано 05 януари 2021 - 19:59
Подкрепям Subsonic за висящия лагер лично аз
#4
Публикувано 06 януари 2021 - 08:34
Вибрациите и бученето от скоростта на движение ли зависят или от предавката?
Виж и висящия лагер освен каретата.
Няма промяна на вибрациите и бученето при смяна към по ниски предавки и съответно промяна в оборотите на двигателя, остават постоянни !
Всичко зависи от скороста на движение, като при постоянна скорост леко се чува и осеща, но като подам газ изчезва
Доста осезаемо е при понижаване на скоростта от 140 до 100км/ч
Този пост е редактиран от gogo2006: 06 януари 2021 - 08:38
#5
Публикувано 06 януари 2021 - 12:56
Лагер на задна главина или диф, това се сещам.
Ти казваш, че маслото е сменено и след смяната няма промяна, така ли?
#6
Публикувано 06 януари 2021 - 14:52
Защо сложи добавки hado?Имаше ли някакъв проблем?
Много неща може да са,но принципно виенето и вибрациите идват от разлика в скоростите на въртене които след като подадеш газ се изравняват и виенето изчезва.
Много неща може да са,но принципно виенето и вибрациите идват от разлика в скоростите на въртене които след като подадеш газ се изравняват и виенето изчезва.
#7
Публикувано 07 януари 2021 - 09:49
И аз не съм фен на добавките. Дори да помагат за даден проблем, могат да причинят друг, а в повечето случаи са просто маркетинг.
Използвайте масла и течности с одобрение по MB. За всеки агрегат има определен стандарт, например MB 235.0. Одобрените продукти можете да видите тук:
https://bevo.mercede...n/235.0_de.html
#8
Публикувано 09 януари 2021 - 22:22
След смяната на маслото нямаше промяна.
Добавките ги сложих по препоръка на един "голям майстор", който работи в Радков Мотор спорт - бягайте далеч!
Ходих в Ивайджет и ми казаха висящ лагер и диференциал. Първо ще пробвам със смяна на лагера пък после ще видя и диференциала.
Този пост е редактиран от gogo2006: 09 януари 2021 - 22:24
#9
Публикувано 10 януари 2021 - 10:28
Интересно какво ще се окаже.
Аз един път съм имал проблем с висящ лагер и се чуваше стържене,но в ниска скорост.Още при потегляне и до към 60-80км/ч.После шума изчезваше.
За сигурна диагностика свалих централната конзола около ск.лост и тогава вече ясно се чу от къде идва стърженето.
Твоите симптомк по-скоро ме водят до диф или карета,кардан,шлици.
Дано да не е диф.
Аз един път съм имал проблем с висящ лагер и се чуваше стържене,но в ниска скорост.Още при потегляне и до към 60-80км/ч.После шума изчезваше.
За сигурна диагностика свалих централната конзола около ск.лост и тогава вече ясно се чу от къде идва стърженето.
Твоите симптомк по-скоро ме водят до диф или карета,кардан,шлици.
Дано да не е диф.
#10
Публикувано 24 януари 2021 - 19:28
Смених висящия лагер, който имаше страничен луфт, но нещата не се оправиха за съжаление! Интересното е, че след като смених лагера, почна едно стържене при отпускане на газта. Оказа се , че майстора е натиснал защитната ламарина малко по нагоре и кардана я опира при отпускане на газта. В този ред на мисли, кардана нормално ли е да слиза на долу при отпускане на газта и да я опира? Може ли някой лагер на входа на диференциал да прави мизерия?Интересно какво ще се окаже.
Аз един път съм имал проблем с висящ лагер и се чуваше стържене,но в ниска скорост.Още при потегляне и до към 60-80км/ч.После шума изчезваше.
За сигурна диагностика свалих централната конзола около ск.лост и тогава вече ясно се чу от къде идва стърженето.
Твоите симптомк по-скоро ме водят до диф или карета,кардан,шлици.
Дано да не е диф.
Изпратено от моят SM-G965F с помощта на Tapatalk
Този пост е редактиран от gogo2006: 24 януари 2021 - 19:30
#11
Публикувано 24 януари 2021 - 19:45
Разбити гумени карета или неправилно поставен висящ лагер може да причини това.Смених висящия лагер, който имаше страничен луфт, но нещата не се оправиха за съжаление! Интересното е, че след като смених лагера, почна едно стържене при отпускане на газта. Оказа се , че майстора е натиснал защитната ламарина малко по нагоре и кардана я опира при отпускане на газта. В този ред на мисли, кардана нормално ли е да слиза на долу при отпускане на газта и да я опира? Може ли някой лагер на входа на диференциал да прави мизерия?
Изпратено от моят SM-G965F с помощта на Tapatalk
Има някакъв нормален ход,както при кардана така и двг,ск.кутия и общо взето всичко на мека връзка,но е изчислено да не закача околните детайли.
#12
Публикувано 24 януари 2021 - 20:38
Това с ламарината го оправихме веднага.
От гумените карета може ли да бучи?
Поне не изглеждаха да имат проблем! Иначе присъствах на смяната на лагера и всичко се сложи както се и свали.
От гумените карета може ли да бучи?
Поне не изглеждаха да имат проблем! Иначе присъствах на смяната на лагера и всичко се сложи както се и свали.
Този пост е редактиран от gogo2006: 24 януари 2021 - 20:41
#13
Публикувано 24 януари 2021 - 21:57
Това с ламарината го оправихме веднага.
От гумените карета може ли да бучи?
Поне не изглеждаха да имат проблем! Иначе присъствах на смяната на лагера и всичко се сложи както се и свали.
Не зная. Отговорих на въпроса дали е нормално кардана да слиза надолу при отпускане на газта.
При положение че майстори гледат е глупаво аз да предполагам.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни