Към съдържанието

  •  

Снимка

Зареждане на акумулаторС клас/w205


  • Please log in to reply
7 мнения по тази тема

#1 Lusinda

Lusinda

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Мнения:
  • Пол:Жена
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W205

Публикувано 28 декември 2020 - 16:43

Здравейте :)

 

Моля за съвет как се зарежда паднал акумулатор на w205? След jump starting и два часа каране отново нямаше ток. Има ли шанс да я заредя и карам, докато успея да си взема час за сервиз? Как да разбера дали акумулаторът трябва да се смени или може да се зареди? Виждам, че в аксесоарите на Мерцедес има Charger with trickle charge (5A), който може да зареди и изцяло паднал акумулатор - можете ли да споделите ваш опит?

 

Ще ви бъда благодарна и за съвет как да се процедира, когато колата няма да е в движение няколко месеца.

 

Благодаря предварително и Весели празници!


Този пост е редактиран от Lusinda: 28 декември 2020 - 16:53

  • 0

#2 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 28 декември 2020 - 17:32

щом не пали след два часа сигурно е заминал акумулатора

щом няма да я караш по добре го откачи

това с подаването на ток е малко рисково


  • 0

#3 Lusinda

Lusinda

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Мнения:
  • Пол:Жена
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W205

Публикувано 28 декември 2020 - 18:13

щом не пали след два часа сигурно е заминал акумулатора

щом няма да я караш по добре го откачи

това с подаването на ток е малко рисково

 

Благодаря Ви за отговора.

 

Ще го сменя с нов. Бихте ли ми казали, ако се откачи има ли проблем с компютъра? След това ще мога ли да съм сигурна, че пак няма да се налага да го сменям? 


  • 0

#4 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 28 декември 2020 - 19:17

Не Ви трябва кой знае какъв сервиз.
Може да отидете в магазин за акумулатори където мерят вашия,а също и зареждането му.Това е важно за гаранционните условия.
Когато се установи че проблема е в акумулатора,тогава го сменяйте.
Няма проблем да се откача.Добре е това да стане на затворени врати,след като лампите за осветление на салон и багажник изгаснат.Не знам на вашия модел къде стои батерията,но това е принципа.
След смяната ще трябва да си обучите автоматичното сваляне и качване на стъкла и шибидах.Да завъртите волана плътно в ляво и плътно в дясно,за да се калибрират ЕСП и др.
  • 1

#5 Lusinda

Lusinda

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Мнения:
  • Пол:Жена
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W205

Публикувано 29 декември 2020 - 01:46

Благодаря много. Може ли малко по-подробно за " автоматичното сваляне и качване на стъкла и шибидах.Да завъртите волана плътно в ляво и плътно в дясно,за да се калибрират ЕСП и др.". Това след като съм откачила акумлатора, колата не е била в движение и го закача? Батерията е под предния капак в ляво.


Този пост е редактиран от Lusinda: 29 декември 2020 - 01:48

  • 0

#6 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 29 декември 2020 - 10:07

Започвам отново първо с диагностицирането на проблема.(акумулатор,алтернатор,реле...)


Отваряте си капака на автомобила.Всички врати са затворени и ключа е в джоба Ви.(не е на контакт)
Изчаквате да изгаснат лампите в купето и сигнализацията на таблото.
Сменяте акумулатора.
Палите колата.
На таблото излизат няколко предупреждения в жълто.
Завивате волана плътно в ляво и после в дясно.
Надписите изчезват,всичко по таблото е нормално.

Копчетата за вдигане на стъкла работят в две позиции.При леко натискане стъклото се вдига или сваля до желаното от Вас положение.При натискането му до край стъклото се вдига или сваля автоматично до крайно положение.

На затворени врати и на контакт или запален мотор,сваляте стъклото натискайки копчето на първа позиция(и да натискате до дъно(втора позиция нищо няма да се случи) След като стъклото слезе до долу натискате копчето до дъно и изчаквате в натиснато положение 3-5 сек.
След това по същия начин вдигате стъклото на първа позиция до горе и отново натискате на втора за да се обучи.
Това се повтаря с всички стъкла и шиби ако имате.

Ако акумулаторчика е тарикат ще направи байпас при смяната на батериите,колата няма да си изгуби настройките и няма да имате нужда да правите горните упражнения.

При дълго отсъствие ако имате гараж/ток,си купувате смарт зарядно,което има функция за поддържане на акумулатор и оставяте колата с постоянен заряд.
Препоръчвам марките СТЕК и БОШ(за зарядно)

Този пост е редактиран от daimler1: 29 декември 2020 - 10:11

  • 1

#7 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 декември 2020 - 11:00

Trickle charger-a е брандирано устройство на CTEK MSX5, също 5А, както подсказва цифрата в номера му.
Има няколко места, от където може да се купи. Предполагам от там ще е удобно и да вземете акумулатора. Същото устройство продават и БМВ, и АУДИ (ВАГ групата), но брандирано по д тяхните марки.
 
В моторния кош на колата със сигурност има места за закачане на заряд. Едното трябва да е червена капачка със знак + на нея, другото е стърчащ сив цилиндър, със знак - (минус).
 
Вероятно колата е гаражна, като смените акумулатора, можете спокойно да го оставите на това устройство целогодишно, ако не карате колата. Аз повече от месец моето не съм го държал, но съм убеден че няма да има проблем.
 
В комплектчето на CTEK-a има и две кабелчета, които се закачат директно на акумулатора. Може да помолите монтажниците на новата батерия да ви ги свържат и просто да закачате буксичка, да не се налага всеки път да търсите клемата. Буксата не може да се включи обратно, т.е. няма причина за притеснения дали сте я включили правилно (обърнат поляритет). Отделно тези устройства са достатъчно умни и засичат проблеми с веригата.
 
Също при смяната на батерията, предполагам ще отидете на ход с колата, след като ѝ подадете ток да запали. Помолете ги да закачат устройство, или втора батерия на сервизните клеми, докато сменят основната. така ще избегнете загубата на статистически разход на гориво, трипове, загубени настройки за памети на седалки, прозорци и други подобни дреболии. Не отнема никакво време като допълнителен ангажимент и е проява на професионализъм.
 
Не обичам да препоръчвам места, но можете да отидете при Akumulatori.bg, те продаваха и такива зарядни преди време. От няколкото разговора с тях, останах с впечатление, че се държат доста професионално. Също могат да ви консултират какъв точно акумулатор да сложите, понеже не е нужно да изпадаме в теоритични разсъждения над типовете акумулатори, стартов ток, заряд, марки, фолклор и т.н. Имат товарни вилки и достатъчно оборудване да проверят състоянието на вашия. Ако му трябва просто заряд, то ще ви кажат и няма да пробват да ви пробутат и батерия без причина.
 
Но зарядното си е много важно нещо, особено с все по-сложните ел.системи в автомобилите. Вземете си такова, няма да съжалявате.
 
Весели Празници!

  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#8 Lusinda

Lusinda

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Мнения:
  • Пол:Жена
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W205

Публикувано 29 декември 2020 - 15:24

Сърдечно благодря на всички!

Весели празници!


  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни