Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Как се сваля датчика за нивото на охлаждащата течност?


  • Please log in to reply
6 мнения по тази тема

#1 EseAmor

EseAmor

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 199 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Yambol
  • Автомобил:
    Mercedes w124
    CLK c208

Публикувано 25 декември 2020 - 17:58

Здравейте!

 

Първо - искам да пожелая на всички весели празници и да бъдат винаги здрави!

След това - започва да ми става неудобно, че постоянно имам някакви въпроси, но от друга страна, ще има повече теми и повече информация за разни проблеми по автомобилите ни. Това ме успокоява. :) Става дума за CLK-то, 1999 година, с компресор - 192 коня.

От известно време наблюдавам леко сълзене от гърловината на разширителния съд, когато се вдигне налягането в системата и слагайки капачката, когато започна да я стягам, дори леко започва да се върти въпросната гърловина... Вероятно съм и се е е*ала мамата или пък съм го направил аз, собственоръчно. Та ще се наложи да сменя разширителния съд, с което нямам абсолютно никакъв проблем да се справя сам, но ще трябва да извадя датчика за нивото на охлаждащата течност, което не знам как става. Лесно ли се прави и какъв точно е тертипа? Предполагам, че въпросния датчик е с "О" пръстен и най-вероятно ще се наложи да сложа нов? Мога ли да си закупя от някъде ново уплътнение, вместо да купувам цял датчик? Относно разширителния съд - видях, че номера му е A2025000249 и съм си харесал този - MEYLE или пък този - HELLA (Не правя реклама). Ако имате други предложения, бих се радвал да ги прочета, но най-много ме интересува за датчика и за уплътнителя. Качвам и клипче, за да видите какъв точно е проблема.

 

 

 

Благодаря! :)


Този пост е редактиран от EseAmor: 25 декември 2020 - 17:59

  • 0

#2 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 26 декември 2020 - 11:00

Сменя се се като се завърти настрани и мисля че няма уплътнение понеже не контактува с антифриза директно.Така че се сваля без да точиш казанчето по спомен, надявам се не се бъркам с друг модел че вече почнах много да забравям дано нее от ЕГНто :D

Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk
  • 1

#3 EseAmor

EseAmor

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 199 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Yambol
  • Автомобил:
    Mercedes w124
    CLK c208

Публикувано 26 декември 2020 - 15:26

Сменя се се като се завърти настрани и мисля че няма уплътнение понеже не контактува с антифриза директно.Така че се сваля без да точиш казанчето по спомен, надявам се не се бъркам с друг модел че вече почнах много да забравям дано нее от ЕГНто :D

Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk

Аз гледах датчици за моя модел и някой ги показва с уплътнител в комплекта, а други не. Разбира се, това може да е само на изображението. Ако не контактува директно, това ще бъде най-добрия вариант. :) Реално погледнато, аз казанчето ще го източа така или иначе, защото проблема е в гърловината на това, с което е в момента колата. :)


Този пост е редактиран от EseAmor: 26 декември 2020 - 15:31

  • 0

#4 124-250

124-250

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 44 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Единайстия
  • Автомобил:
    w124 1990
    w202 1995
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 декември 2020 - 18:40

Пробвахте ли с нова капачка?


  • 0

#5 EseAmor

EseAmor

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 199 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Yambol
  • Автомобил:
    Mercedes w124
    CLK c208

Публикувано 26 декември 2020 - 20:33

Пробвахте ли с нова капачка?

Тази капачка е втората, която купувам и си работи добре, за разлика от първата, но в случая проблема не мисля, че е в нея. :) Гърловината на разширителния съд се върти и затова искам да го сменя.


Този пост е редактиран от EseAmor: 26 декември 2020 - 20:34

  • 0

#6 hir

hir

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 133 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    c180, 1996 г., автоматик,
    цвят: гневен патладжан
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 31 декември 2020 - 18:13

Датчика се сваля със завъртане на 90 градуса и дърпане, след като свалиш филтърната кутия и откачиш маркуча под казанчето и самото казанче, малко тегаво поне при мен и след това го местиш на новия съд.


Този пост е редактиран от hir: 31 декември 2020 - 18:16

  • 1

#7 EseAmor

EseAmor

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 199 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Yambol
  • Автомобил:
    Mercedes w124
    CLK c208

Публикувано 06 януари 2021 - 21:04

Благодаря за информацията! Самото казанче не ме притеснява, просто не знаех как се сваля сензора. :) Утре си чакам новия разширителен съд и поленов филтър. Ще ги сменя в събота или неделя, само да е хубаво времето. :)


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни