Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Въздушно окачване - скъпо ли е като поддръжка или е мит?


  • Please log in to reply
3 мнения по тази тема

#1 dodger

dodger

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 22 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ruse
  • Автомобил:
    Mercedes ML 320 ,224 hp, 4 Matic, Facelift, 2010 y.

Публикувано 14 декември 2020 - 08:54

Здравейте.  Пускам темета с цел да дадем малко информация какво се случва с въздушното окачване с течение на времето. Скъпо ли е като поддръжка. Идеята ми е да покажем различните алтернативи. Лично аз съм забелязал, че моето окачване се поврежда горе долу през 60 000 до 80 000 км. По чести повреди по въздушното окачване и цени на ремонти:

- Спукване на възглавница - цените са от 170 лв. до 700 лв. зависи от марка, производител. Може и да се лепят като гумите;

- Повреда в централния разпределителен клапан или не знам как се води точно. - Ремонта му е около 580 лв. Нов не знам колко стува;

- Датчици за ново и налягане - не съм имал такава повреда;

- Компресор - Ремонта му е 150 лв. За нов цените са между 450 лв. и 1600 лв. Пак зависи от марката и производителя;

- Спукан тръбопровод до предното дясно колело - Той е в комплект с филтъра на компресора и нов е 500 лв. Но ако се среже на мястото на спукването и се понади е около 30 - 40 лв. ремонта;

 

През тези повреди съм преминал и те се случват много рядко. Не знам зощо е този страх от въздушното окачване за който чета по форумите, но според мен това окачване си е много по-добро от стандартното с пружините. И ремонтите въобще не са толкова скъпи при това разнообразие на алтернативни части. Ще помоля колегите каращи автомобили с въздушно окачване да ме допълнят за възможни проблеми и ценовото им отстраняване. С това ще дадем малко яснота за поддъжката.


  • 2

#2 dodger

dodger

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 22 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ruse
  • Автомобил:
    Mercedes ML 320 ,224 hp, 4 Matic, Facelift, 2010 y.

Публикувано 16 декември 2020 - 08:54

Здравейте, по-горе забравих да пиша за най-честия проблем Тропащ преден амортисьор. Ремонтирам го във фирма ВАБОНТИ в София за 300 лв. Иначе нов китайски струва 900 лева, Билщайн амортисьор е 1600 лева.  А който иска оригинален от Мерцедес, цената му е 3200 лева в момента.


  • 0

#3 Madness75

Madness75

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 65 Мнения:
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    Mercedes GL 500 2007

Публикувано 05 март 2021 - 14:05

Еър Тек са хората за амортисьори рециклиране и други части за въздушно окачване!
  • 0

#4 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5566 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 март 2021 - 23:45

В момента моята кола е при тях (Air Tec) и ще споделя мненние след като я взема (изчетох доста и са само позитивни мнения, също така имам и преки позитивни впечатления от колите на приятел и затова им се доверих и аз)


  • 1
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни