Здравейте. Пускам темета с цел да дадем малко информация какво се случва с въздушното окачване с течение на времето. Скъпо ли е като поддръжка. Идеята ми е да покажем различните алтернативи. Лично аз съм забелязал, че моето окачване се поврежда горе долу през 60 000 до 80 000 км. По чести повреди по въздушното окачване и цени на ремонти:
- Спукване на възглавница - цените са от 170 лв. до 700 лв. зависи от марка, производител. Може и да се лепят като гумите;
- Повреда в централния разпределителен клапан или не знам как се води точно. - Ремонта му е около 580 лв. Нов не знам колко стува;
- Датчици за ново и налягане - не съм имал такава повреда;
- Компресор - Ремонта му е 150 лв. За нов цените са между 450 лв. и 1600 лв. Пак зависи от марката и производителя;
- Спукан тръбопровод до предното дясно колело - Той е в комплект с филтъра на компресора и нов е 500 лв. Но ако се среже на мястото на спукването и се понади е около 30 - 40 лв. ремонта;
През тези повреди съм преминал и те се случват много рядко. Не знам зощо е този страх от въздушното окачване за който чета по форумите, но според мен това окачване си е много по-добро от стандартното с пружините. И ремонтите въобще не са толкова скъпи при това разнообразие на алтернативни части. Ще помоля колегите каращи автомобили с въздушно окачване да ме допълнят за възможни проблеми и ценовото им отстраняване. С това ще дадем малко яснота за поддъжката.