B Class 2006, Проблем скорости
Започната от rossy.evtimova, 13 дек 2020 - 20:21:18
5 мнения по тази тема
#1
Публикувано 13 декември 2020 - 20:21
Здравейте искам да попитам за проблем със автоматична скоростна кутия на b class 2006.
Проблемът е че когато превключва издава ужасно стържещ метален звук сменя лоста но не и скоростите ръчната спирачка също не държи не съм сигурна дали има връзка между двете.
И още нещо ако се смени скоростната кутия трябва ли да се кара в представителство на Мерцедес за да се сетнат кодовете
Благодаря предварително
Sent from my CLT-L09 using Tapatalk
Проблемът е че когато превключва издава ужасно стържещ метален звук сменя лоста но не и скоростите ръчната спирачка също не държи не съм сигурна дали има връзка между двете.
И още нещо ако се смени скоростната кутия трябва ли да се кара в представителство на Мерцедес за да се сетнат кодовете
Благодаря предварително
Sent from my CLT-L09 using Tapatalk
#2
Публикувано 13 декември 2020 - 23:40
?
Дай малко по-конкретно сега
1. Качваш се, палиш колата, седиш на P, всичко е нормално... моторът пали, колата няма странни шумове.
2. Отиваш на R или D, и почва някакво стържене, колата не мърда на никъде
3. Отиваш на N и какво се случва?
Не знам какви кодове имаш предвид.
#3
Публикувано 14 декември 2020 - 00:10
Нищо не се случва все едно че е оставена на N и понеже бях спряла малко на баир вървеше по инерция назад но на всяка скорост, ръчната също не държеше незнам дали е свързано.?
Дай малко по-конкретно сега
1. Качваш се, палиш колата, седиш на P, всичко е нормално... моторът пали, колата няма странни шумове.
2. Отиваш на R или D, и почва някакво стържене, колата не мърда на никъде
3. Отиваш на N и какво се случва?
Не знам какви кодове имаш предвид.
А за кодовете ми казаха /малко е спорно едни казват да други не / че ако се смени от нелицензиран сервиз трябва да се закара в Мерцедес за да "обучи" скоростната кутия
Някой казват че важи за след 2006 производство но не съм сигурна
Sent from my CLT-L09 using Tapatalk
#4
Публикувано 14 декември 2020 - 00:11
Иначе пали без проблем и не стърже само на PНищо не се случва все едно че е оставена на N и понеже бях спряла малко на баир вървеше по инерция назад но на всяка скорост, ръчната също не държеше незнам дали е свързано.
А за кодовете ми казаха /малко е спорно едни казват да други не / че ако се смени от нелицензиран сервиз трябва да се закара в Мерцедес за да "обучи" скоростната кутия
Някой казват че важи за след 2006 производство но не съм сигурна
Sent from my CLT-L09 using Tapatalk
Sent from my CLT-L09 using Tapatalk
#5
Публикувано 14 декември 2020 - 00:51
Т.е. на P не стърже, но все едно не е спряла, и по наклон иска да се движи по инерция?
A на N стърже или и там е ОК?
Това случайно да се появи, когато сте пробвали да тръгнете рязко с много навит волан?
Ако е станало изведнъж от нищото, съм почти сигурен, че ѝ няма нищо на кутията, а е извадена полуоска
---
Това че ръчната не държи, е друго и не е свързано.
Няма как да проверя в момента, но мисля че механично кутиите са еднакви за всички мотори при W245.
Т.е. може би не трябва да се кодира нищо, ако все пак се окаже кутия и трябва да се смени.
#6
Публикувано 14 декември 2020 - 01:01
Да от раз се появи може би съм тръгнала рязко, мисля че само на P не стърже понеже колата е на паркинг ще пробвам пак във вторник и пак ще пишаТ.е. на P не стърже, но все едно не е спряла, и по наклон иска да се движи по инерция?
A на N стърже или и там е ОК?
Това случайно да се появи, когато сте пробвали да тръгнете рязко с много навит волан?
Ако е станало изведнъж от нищото, съм почти сигурен, че ѝ няма нищо на кутията, а е извадена полуоска
---
Това че ръчната не държи, е друго и не е свързано.
Няма как да проверя в момента, но мисля че механично кутиите са еднакви за всички мотори при W245.
Т.е. може би не трябва да се кодира нищо, ако все пак се окаже кутия и трябва да се смени.
Много благодаря за отзива, вдъхнахте ми надежда
Приятна вечер
Sent from my CLT-L09 using Tapatalk
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни