Колеги,
карам w211 e320 cdi 204 коня 5G-Tronic. Получават се странни вибрации около 1200-1300 оборота, които се усещат в купето. Независимо дали мотора и кутията са загрели, независимо дали е на P, N или в движение на D. Преди това и след това върви много спокойно. Предавките се сменят супер мазно, пак независимо дали е студена или топла колата, дали при покачване или при сваляне на предавките,няма нито претрисане, нито придърпване, а само вибрации при тези обороти. Сменени са тампони на двигателя, тампон на скоростната кутия, както и е сменено маслото на кутията с прилежащите й неща. Също така са рециклирани дюзите. Имате ли идеи от какво може да е?
Вибрации при определени оборотиw211 e320 cdi
Започната от Dimitar_AMG, 08 дек 2020 - 16:15:45
15 мнения по тази тема
#1
Публикувано 08 декември 2020 - 16:15
#2
Публикувано 08 декември 2020 - 16:42
Пробвайте с диагностика да изключите заключването на торка и наблюадавай дали пак ще вибрира.
#3
Публикувано 08 декември 2020 - 17:10
На място да има вибрация от хидрото...не знам,въпреки че точно на тези обороти правят вибрации но в движение.
Може да се изключи торка за твое успокоение,но ако не спре мисли какви тампони са слагани.Ляв и десен не могат да се объркат.
Може да се изключи торка за твое успокоение,но ако не спре мисли какви тампони са слагани.Ляв и десен не могат да се объркат.
#4
Публикувано 09 декември 2020 - 11:09
Аз имам вибрации но в движение точно на тези обороти на автомат, как да изключа торка през стар ?
#5
Публикувано 09 декември 2020 - 11:35
На място да има вибрация от хидрото...не знам,въпреки че точно на тези обороти правят вибрации но в движение.
Може да се изключи торка за твое успокоение,но ако не спре мисли какви тампони са слагани.Ляв и десен не могат да се объркат.
Щом го прави и на място, вероятно не е хидрото. Не обърнах внимание на първия пост на колегата, че вибрациите ги има и на място.
Нещо по мотора ще да е.
#6
Публикувано 09 декември 2020 - 14:38
Благодаря за мненията и съветите. Уикенда ще мина диагностика ако остане време и ще пиша за резултатите. Тампоните са Lemförder, майстора каза че са добри, пък и аз съм чел добри отзиви за тях. Различни са от старите на вид, бял цвят са ако въобще има значение. Всички ролки са сменени заедно с ремъка. Дюзите както написах, са рециклирани. Маслото е ново, Fuchs 5W30, всички филтри са подменени. Идеи какво може да е по мотора ? Аз се съмнявам дали не е нещо по изпускателната система, разбити скоби или нещо от сорта? И на тези обороти да резонира.
#7
Публикувано 09 декември 2020 - 17:31
Lemförder има страхотни ментета.Както и да е,само предполагаме.
Пробвай на директна и спирачка да подаваш газ.После на задна пак със спирачка.Ако няма вибрации значи тампоните са ОК.
Не пречи като ходиш да вдигнат колата и да огледат състоянието на тампоните.
При положение че го прави и на място аз мисля че много лесно може да се разбере ако майстора има желание.Вдигат те на подемника и даваш газ както си знаеш за да започнат вибрациите,а те гледат.
Пробвай на директна и спирачка да подаваш газ.После на задна пак със спирачка.Ако няма вибрации значи тампоните са ОК.
Не пречи като ходиш да вдигнат колата и да огледат състоянието на тампоните.
При положение че го прави и на място аз мисля че много лесно може да се разбере ако майстора има желание.Вдигат те на подемника и даваш газ както си знаеш за да започнат вибрациите,а те гледат.
#8
Публикувано 03 януари 2021 - 17:58
Пробвайте с диагностика да изключите заключването на торка и наблюадавай дали пак ще вибрира.
Какво се слупчва като се изключи торка колега. Понеже, при мен пък на студена кутия, при подаване на газ се вдигат оборототе, колата не зацепва като хората и след част от секундата, оборотите падат до нормалното и колата тръгва. На 90% съм сигурен че е хидрото, но искам да се уверя ии ще свърши ли работа при мен това изключване ?
#9
Публикувано 03 януари 2021 - 19:24
В няколко теми писах - хидротрансформатора не се изключва.
Не знам какви очаквания имате, след като не разбирате основни понятия и принцип на работа на агрегатите.
Сигурен съм, че повечето от вас са специалисти и по Ковид, футбол, оръжия, жени...
Да, ама с Гугъл не се получава...
Не знам какви очаквания имате, след като не разбирате основни понятия и принцип на работа на агрегатите.
Сигурен съм, че повечето от вас са специалисти и по Ковид, футбол, оръжия, жени...
Да, ама с Гугъл не се получава...
#10
Публикувано 27 януари 2021 - 16:04
Колеги,
минах през 2 майстора. Колата я огледаха от всяко едно възможно място, прегледаха всичко възможно, но без резултат. И двамата вдигат рамене. Чудя се какво да правя вече. Дайте съвети или връзка с читав майстор, "дето им ги разбира" тези Е класи. П.С.: От София съм, ако има значение.
#11
Публикувано 27 януари 2021 - 17:14
Влади в Подгумер, Бай Васил, Петко, Генади са все Мерцедес специалисти.
#12
Публикувано 27 януари 2021 - 17:17
Мерси колега. А може ли локация на сервизите или телефони поне ? Защото по имена не ми говори нищо, въпреки многого теми във форума, които съм изчел. Може на ЛС ако е удобно.
#13
Публикувано 27 януари 2021 - 17:18
Колеги,
минах през 2 майстора. Колата я огледаха от всяко едно възможно място, прегледаха всичко възможно, но без резултат. И двамата вдигат рамене. Чудя се какво да правя вече. Дайте съвети или връзка с читав майстор, "дето им ги разбира" тези Е класи. П.С.: От София съм, ако има значение.
Искаш да кажеш че я вдигнахте на подемник,както бях писал,ти подаваше газ до оборотите на които се получават вибрациите,те се появиха,но майсторите не разбраха какво ги причинява?
#14
Публикувано 27 януари 2021 - 17:27
Искаш да кажеш че я вдигнахте на подемник,както бях писал,ти подаваше газ до оборотите на които се получават вибрациите,те се появиха,но майсторите не разбраха какво ги причинява?
Аз не съм бил на мястото, но цитирам техни думи. По принцип това е най-логичното нещо, което да се направи първо.
#15
Публикувано 27 януари 2021 - 18:08
Аз не съм бил на мястото, но цитирам техни думи. По принцип това е най-логичното нещо, което да се направи първо.
Мисля че е задължително да си там,за да потвърдиш когато се появят вибрациите.
Казвам го от опит,защото при подобни проблеми в 99% от случаите за майсторите шума или вибрациите са нещо нормално и не могат да разберат докато не ги посочиш.
Особенно ако карат някакви варели които в идеалното си състояние са по-шумни от проблемния мерц.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни