Здравейте колеги,
в момента карам W211 E320 CDI 2005та година преди фейслифта, Avantgarde, на пружини. Останах изключително разочарован от твърдата му возия. Карал съм няколко такива Е класи, всичките или Classic или Elegance. Нямат нищо общо с возията на този мерцедес. Та имам 2 въпроса: първо нормално ли е Avantgard-a да вози толкова твърдо и второ, може ли да се подмени окачването с елегансово, какво ще ми трябва и колко би струвала тази процедура? Ще помоля и колегите с такива Е класи Авангард, да драснат по 1 мнение за возията и с какво впечатление са.

Твърда возия W211
Започната от Dimitar_AMG, 08 дек 2020 - 15:59:36
7 мнения по тази тема
#1
Публикувано 08 декември 2020 - 15:59
#2
Публикувано 08 декември 2020 - 16:53
Напълно те разбирам, но мисля, че е по-добре да я запазиш сток. Моята се оказа Елеганс интериор с авангардово окачване. Разбрах го чак като си проверих екстрите по VIN Преди това и аз доста се чудих защо ми вози твърдо.
Иначе по спомен, амортисьори, пружини, вероятно и предната стабилизираща щанга с прилежащите лагери/ втулки. Стават доста неща. А ако тръгнеш да я продаваш някой ден, може следващият собственик да търси именно Авангард
#3
Публикувано 08 декември 2020 - 17:02
Интересно ми е колко твърдо може да возят тия два тона?
По-скоро ако искаш да развалиш визията можеш да минеш на по-нисък цол джанти с по-високи гуми.
По-скоро ако искаш да развалиш визията можеш да минеш на по-нисък цол джанти с по-високи гуми.
#4
Публикувано 09 декември 2020 - 14:11
Седанът не е два тона, може би 1.6, а комбито е 1785 кг.
Аз първо имах чувството, че се возя в бус Вече свикнах и сега съм се фокусирал върху друго неща.
#5
Публикувано 09 декември 2020 - 14:44
И аз останах изненадан колко твърдо возят 2 тона, но ето че може. Колата в момента е с 245/45/17 Nexen гуми, мислех дали да не мина на 16 цолови джанти, но в момента визията й е добра и не ми се иска да я пипам. Иначе варианта ми е 225/55/16, но не вярвам да има коренна разлика. Просто си вози като картинг да спомена, всичко по окачването е прегледано, няма побългарени работи с евтини амортесьори и пружини. Като я купих се наложи да сменя само 2 тампона на носачите, всичко друго е здраво.
#6
Публикувано 09 декември 2020 - 17:50
Всичко това е с базово за модела оборудване.Още екстри,още килограми.
Прикачени файлове
#7
Публикувано 14 декември 2020 - 10:59
Странно... Моят бивш s211 (E500T 4matic) ми се струваше мек... прекалено мек... скандално мек! Но може би защото преди това съм имал само БМВта със спортно окачване и бях свикнал колата да е стегната като лагерна количка. Сега с w212 E500 ми се струва доста по-добре, в смисъл както на мен ми харесва. Е вярно, че 211-ката беше на 17" джанти, а 212-ката ми е на 19" и има спорт пакет в списъка с екстри. Но явно разни хора, разни идеали...
#8
Публикувано 16 декември 2020 - 14:00
Не е странно, зависи от нивото на изпълнение както сме писали по-нагоре, пък и тоята е била комби, което значи че отзад задължително е била на въздух. Това допринася до голяма степен за возията.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни