Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Странен проблем, паленеЕ220 ЦДИ


  • Please log in to reply
6 мнения по тази тема

#1 andro6157

andro6157

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 7 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Добрич
  • Автомобил:
    W211 E220 CDİ

Публикувано 26 ноември 2020 - 10:04

Здравейте колеги Мерцедеса има проблем с паленето.
Сутрин давам контакт,чакам да изгасне лампата на подгряването въртя ли веднага пали с въртене на моменти иска да запали пак върти това продължава 5-6 секунди чак тогава пали и изхвърля бял пушек,но давам ли контакт изгасне ли лампата ако чакам още 10 секунди пали на четвърт и не пуши.
При на пълно загрят двигател няма проблем,но ако карам след студен старт 2-3 км и температурата на двигателя е до 60 градуса и да чакам на контакт една минута пали с въртене изхвърля бял пушек и работи малко неравномерно,след като давам газ за малко оправя се.
  • 0

#2 barty

barty

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 971 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C180 Kompressor the Black bird

Публикувано 03 декември 2020 - 10:41

Много са причините. Диагностика Стар правена ли е?
  • 0

#3 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 03 декември 2020 - 12:46

Здравейте колеги Мерцедеса има проблем с паленето.
Сутрин давам контакт,чакам да изгасне лампата на подгряването въртя ли веднага пали с въртене на моменти иска да запали пак върти това продължава 5-6 секунди чак тогава пали и изхвърля бял пушек,но давам ли контакт изгасне ли лампата ако чакам още 10 секунди пали на четвърт и не пуши.
При на пълно загрят двигател няма проблем,но ако карам след студен старт 2-3 км и температурата на двигателя е до 60 градуса и да чакам на контакт една минута пали с въртене изхвърля бял пушек и работи малко неравномерно,след като давам газ за малко оправя се.


Пет пъти ти препрочитам темата и пак не ми е ясно всичко написано.
Защо не помисляте малко преди да започвате да се обяснявате незнам.

Така или иначе ти трябва майстор на дизели с диагностика.
Според мен имаш проблеми с дюза/и.
Свалял ли си пластмасовия капак да огледаш около дюзите дали има коксови отлагания?
Оглеждал ли си горивните маркучи и около ГНП-то за омазняване?
  • 0

#4 andro6157

andro6157

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 7 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Добрич
  • Автомобил:
    W211 E220 CDİ

Публикувано 04 декември 2020 - 14:49

Пет пъти ти препрочитам темата и пак не ми е ясно всичко написано.
Защо не помисляте малко преди да започвате да се обяснявате незнам.

Така или иначе ти трябва майстор на дизели с диагностика.
Според мен имаш проблеми с дюза/и.
Свалял ли си пластмасовия капак да огледаш около дюзите дали има коксови отлагания?
Оглеждал ли си горивните маркучи и около ГНП-то за омазняване?

Колега телефона нещо не ми е наред.Да 2 от дюзите имат отлагания,маркучите за обратна нафта смених и около помпата има омазняване диагностика е направена уж всичко е наред.От 4-5 дена имам нов симптом нещата май отиват на дюза/и,докато загрее колата има чукане като ускорявам.
  • 0

#5 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 04 декември 2020 - 18:09

Дюзите трябва да се изкарат и да се почистят леглата им от човек който знае какво прави.След това се сглобява с нови дихтунги.По книжка и болтовете трябва да се сменят с оригинални..,но не знам...
Уплътненията на помпата отново трябва да са комплект от дилъра за да знаеш че проблема е решен генерално.
След това колата ще се оправи.
  • 0

#6 andro6157

andro6157

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 7 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Добрич
  • Автомобил:
    W211 E220 CDİ

Публикувано 17 януари 2021 - 19:23

Здравейте колеги проблема се оказа акумулатор сменихме и се оправи.

 

Пробвах друг Мерцедес със същия мотор, скорости,  мойта е много тромава, особено на ниските. Тук там се разгледах и видях, че лоста на моторчето на вихровите клапи е откачен може ли да оказва влияние на вървежа на колата.Колата не записва никакви грешки,не забива всичко е ок.


Този пост е редактиран от Subsonic: 18 януари 2021 - 14:29

  • 0

#7 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4598 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 18 януари 2021 - 14:25

Вихровите клапи оптимизират характеристиката на смукателния тракт, но доколкото знам имат и спомагателни функции за контрола на стабилността. Възможно е да не работи оптимално двигателя при отсъстието им.

Вероятно са разбити самите клапи, или някой се е застраховал да не се разбият.


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни