Странен проблем, паленеЕ220 ЦДИ
Started by andro6157, 26 Nov 2020 - 10:04:55
6 replies to this topic
#1
Posted 26 November 2020 - 10:04
Здравейте колеги Мерцедеса има проблем с паленето.
Сутрин давам контакт,чакам да изгасне лампата на подгряването въртя ли веднага пали с въртене на моменти иска да запали пак върти това продължава 5-6 секунди чак тогава пали и изхвърля бял пушек,но давам ли контакт изгасне ли лампата ако чакам още 10 секунди пали на четвърт и не пуши.
При на пълно загрят двигател няма проблем,но ако карам след студен старт 2-3 км и температурата на двигателя е до 60 градуса и да чакам на контакт една минута пали с въртене изхвърля бял пушек и работи малко неравномерно,след като давам газ за малко оправя се.
Сутрин давам контакт,чакам да изгасне лампата на подгряването въртя ли веднага пали с въртене на моменти иска да запали пак върти това продължава 5-6 секунди чак тогава пали и изхвърля бял пушек,но давам ли контакт изгасне ли лампата ако чакам още 10 секунди пали на четвърт и не пуши.
При на пълно загрят двигател няма проблем,но ако карам след студен старт 2-3 км и температурата на двигателя е до 60 градуса и да чакам на контакт една минута пали с въртене изхвърля бял пушек и работи малко неравномерно,след като давам газ за малко оправя се.
#2
Posted 03 December 2020 - 10:41
Много са причините. Диагностика Стар правена ли е?
#3
Posted 03 December 2020 - 12:46
Здравейте колеги Мерцедеса има проблем с паленето.
Сутрин давам контакт,чакам да изгасне лампата на подгряването въртя ли веднага пали с въртене на моменти иска да запали пак върти това продължава 5-6 секунди чак тогава пали и изхвърля бял пушек,но давам ли контакт изгасне ли лампата ако чакам още 10 секунди пали на четвърт и не пуши.
При на пълно загрят двигател няма проблем,но ако карам след студен старт 2-3 км и температурата на двигателя е до 60 градуса и да чакам на контакт една минута пали с въртене изхвърля бял пушек и работи малко неравномерно,след като давам газ за малко оправя се.
Пет пъти ти препрочитам темата и пак не ми е ясно всичко написано.
Защо не помисляте малко преди да започвате да се обяснявате незнам.
Така или иначе ти трябва майстор на дизели с диагностика.
Според мен имаш проблеми с дюза/и.
Свалял ли си пластмасовия капак да огледаш около дюзите дали има коксови отлагания?
Оглеждал ли си горивните маркучи и около ГНП-то за омазняване?
#4
Posted 04 December 2020 - 14:49
Колега телефона нещо не ми е наред.Да 2 от дюзите имат отлагания,маркучите за обратна нафта смених и около помпата има омазняване диагностика е направена уж всичко е наред.От 4-5 дена имам нов симптом нещата май отиват на дюза/и,докато загрее колата има чукане като ускорявам.Пет пъти ти препрочитам темата и пак не ми е ясно всичко написано.
Защо не помисляте малко преди да започвате да се обяснявате незнам.
Така или иначе ти трябва майстор на дизели с диагностика.
Според мен имаш проблеми с дюза/и.
Свалял ли си пластмасовия капак да огледаш около дюзите дали има коксови отлагания?
Оглеждал ли си горивните маркучи и около ГНП-то за омазняване?
#5
Posted 04 December 2020 - 18:09
Дюзите трябва да се изкарат и да се почистят леглата им от човек който знае какво прави.След това се сглобява с нови дихтунги.По книжка и болтовете трябва да се сменят с оригинални..,но не знам...
Уплътненията на помпата отново трябва да са комплект от дилъра за да знаеш че проблема е решен генерално.
След това колата ще се оправи.
Уплътненията на помпата отново трябва да са комплект от дилъра за да знаеш че проблема е решен генерално.
След това колата ще се оправи.
#6
Posted 17 January 2021 - 19:23
Здравейте колеги проблема се оказа акумулатор сменихме и се оправи.
Пробвах друг Мерцедес със същия мотор, скорости, мойта е много тромава, особено на ниските. Тук там се разгледах и видях, че лоста на моторчето на вихровите клапи е откачен може ли да оказва влияние на вървежа на колата.Колата не записва никакви грешки,не забива всичко е ок.
Edited by Subsonic, 18 January 2021 - 14:29 .
#7
Posted 18 January 2021 - 14:25
Вихровите клапи оптимизират характеристиката на смукателния тракт, но доколкото знам имат и спомагателни функции за контрола на стабилността. Възможно е да не работи оптимално двигателя при отсъстието им.
Вероятно са разбити самите клапи, или някой се е застраховал да не се разбият.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users