Загуба на мощност
Started by starakadami, 22 Nov 2020 - 19:51:59
20 replies to this topic
#1
Posted 22 November 2020 - 19:51
Здравейте група,
От скоро имам ц 200цди 122 коня имам следния проблем.
Сутрин като я подкарам тръгва да ускорява добре до към 2500 и малко над тях след което ускорява но на тласъци все едно недостиг на гориво. След като я покарам 10 минути има загуба на динамика и повече от 120 -130 не може да вдигне. Колата е автоматик и като я смачкам на кигдаун не превключва на по малка и не вдига оборотите.
Закарах я на диагностика казаха мап сензор и го смених но без резултат
Някакви насоки от какво може да е това нещо.
Чека Свети от време на време имам кодочетец с живи данни и когато светне чека го изчиствам. Показва че има високо налягане от турбото
Изпратено от моят TA-1020 с помощта на Tapatalk
От скоро имам ц 200цди 122 коня имам следния проблем.
Сутрин като я подкарам тръгва да ускорява добре до към 2500 и малко над тях след което ускорява но на тласъци все едно недостиг на гориво. След като я покарам 10 минути има загуба на динамика и повече от 120 -130 не може да вдигне. Колата е автоматик и като я смачкам на кигдаун не превключва на по малка и не вдига оборотите.
Закарах я на диагностика казаха мап сензор и го смених но без резултат
Някакви насоки от какво може да е това нещо.
Чека Свети от време на време имам кодочетец с живи данни и когато светне чека го изчиствам. Показва че има високо налягане от турбото
Изпратено от моят TA-1020 с помощта на Tapatalk
#2
Posted 23 November 2020 - 09:23
Здравей,
На каква диагностика я тества, на Делфи или Стар Диагностика. Този проблем на мен ми прилича на проблем с дебитомера, но може да е от още куп неща.
Моят съвет е да я закачиш на Стар Диагностика и чак тогава може да си сигурен от къде идва проблема.
Поздрави.
#3
Posted 23 November 2020 - 09:47
Турбината пренадува и влиза в авариен режим.Може да са клапани на турбото,но може и да е друго.Трябва да се прочете със Стар Диагноза.
#4
Posted 23 November 2020 - 15:04
Също може вакуумите да са компрометирани и мап сензора да дава грешни данни... Може и акуатора да се шегува, общо взето доста неща.
#5
Posted 24 November 2020 - 21:42
Здравейте,
Щях да пускам нова тема но видях, че колегата е пуснал същата тема и симптомите са същите като при мен.
Ще използвам темата за да дискутираме всички тук (дано колегата няма нищо против)
Мерцедеса е на мой приятел и от както я взе или може би ден два след това е в това попложение.
Колата е: W203 2.2cdi 136hp 10.2004г (ОМ646) автомат.
203ката е карана няколко пъти на стар диагностика и са сменени доста неща които ще изброя след малко.
С две думи без значение топла или студена ако се кара нормално до 2500об/м няма проблем. Проблема идва когато се смачка газта, след като мине 2500об почва да насича и или влиза в авариен или успява да стигне до 4000об и при следващо натискане вече влиза в авариен режим. След това или трием грешката или гасим и палим и си тръгва отново до 2500об обаче.
Аз имам Делфи и с него не мога да му бъда много полезен на моя приятел.
Той обаче я кара няколко пъти на човек със Стар диагностика и в следствие на което са подменени следните неща.
Датчик налагане на рейла.
Датчик налягане до помпата (ГНП)
Мап сензор
Регулатор турбо (електрически е)
Стигнахме до момент в безизходица и решихме че проблема идва от запушени катализатори и или ЕГР. Изключиха му ЕГР и вихрови клапи софтуерно и съответно клапите са махната и затапени, ЕГР също е затапен, а катализаторите са премахнати. Възползва се от случая и му вдигнаха малко нютоните и к.с.
Всичко обаче е без резултат.
Търся диагностик от София или региона, на който му се занимава и има време да я погледне на място и в движение, за да разбере ако може от къде идва проблема на тази кола, че вече моя приятел не издържа.
#6
Posted 24 November 2020 - 23:53
Тъй като ме питахте с какво е тествана колата в сервиза незнам с каква диагвостика е тествана на аз имам Аутел макси ком и съм я тествал с нея която е доста добрите на пазара в момента. По принцип съм авто монтьор но до сега не съм се занимавал с диягностиси и сега започнах да се уча да работя с диагностичен уред. Та значи на живи данни колата показва че мар-а е със завишени стйности и има по-високо налягане от нормалното в рейла от необходимото. След смяната на мап сензора нямаше никаква промяна. Другото което забравих да спомена е че не винаги но често след като е покарана мени оборотите на празен ход. След като я по раглобих и стигнах до турбината видях че мъркуча към кулера му е развита скобата е я стегнах и от тогава колата не мени оборотите на рразен ход но всичко останало си е съкото. Изчетох доста неща свързани с моя проблем но никкъде никой не е написъл че се е преборил с проблема а са сменили една камара части.
Когато светне чека грешката е че турбоно пренадува
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
Когато светне чека грешката е че турбоно пренадува
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
#7
Posted 25 November 2020 - 09:32
Аз също залагам на повредени вакумни съединения за управление на разтоварващия клапан на турбото. Или ако е с електрически актуатор, повреден актуатор.
#8
Posted 25 November 2020 - 16:45
Добре ок вакуми но къде са тия вакуми и какви вакуми се има в предвид. Мерцедеса е w 203 C 200cdi декемри 2006 122 коня автоматик
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
#9
Posted 25 November 2020 - 17:40
Тънки маркучи в близост до турбината,ако няма такива тогава трябва да има кабели и е електрическо управлението, както писаха колегите.
#10
Posted 25 November 2020 - 17:47
няма актуатор това турбо а с електронен варянт прикрепено към самото турбо. На мен ми мирише на инсталация защото качено турбото на стед работи перфекто на колата пренадува и влиза в аварииен режим. Какво мислите по въпроса. Имам осцилоскоп за тестване но не мога да намеря диаграмите за да мога да тествам кабелите и еветуално да открия проблема.
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
#11
Posted 25 November 2020 - 19:27
Осцилоскоп не ти върши работа.Трябва ти Стар Диагноза за да ти каже в кой компонент е проблема.
Продължавам да държа на клапан(датчик) на турбото.
Продължавам да държа на клапан(датчик) на турбото.
#12
Posted 04 July 2021 - 13:22
Аз също залагам на повредени вакумни съединения за управление на разтоварващия клапан на турбото. Или ако е с електрически актуатор, повреден актуатор.
и аз така мисля!
#13
Posted 05 July 2021 - 09:20
Здравейте,
Имам Ц180 143 коня 1.8 двигател 2002 година компресор ръчка (бензин/газ), който има подобен проблем.
Когато го карам на бензин е като спънат кон
Имам Ц180 143 коня 1.8 двигател 2002 година компресор ръчка (бензин/газ), който има подобен проблем.
Когато го карам на бензин е като спънат кон
#14
Posted 07 July 2021 - 11:57
Здравейте,
Имам Ц180 143 коня 1.8 двигател 2002 година компресор ръчка (бензин/газ), който има подобен проблем.
Когато я карам на бензин е като спънат кон и прекъсва, но когато мине на газ има мощ, но продължава да прекъсва. Механиците при които карах колата не могат да се свържат с компютъра на колата. Пробваха да сменят предполагаеми части за да се оправи (дросер и дебитомер) но проблема си остана. Единия механик ми каза да я закарам на електричар.
Ако може някой да помогне да даде съвет как да процедирам ще се радвам. Благодаря предварително.
Имам Ц180 143 коня 1.8 двигател 2002 година компресор ръчка (бензин/газ), който има подобен проблем.
Когато я карам на бензин е като спънат кон и прекъсва, но когато мине на газ има мощ, но продължава да прекъсва. Механиците при които карах колата не могат да се свържат с компютъра на колата. Пробваха да сменят предполагаеми части за да се оправи (дросер и дебитомер) но проблема си остана. Единия механик ми каза да я закарам на електричар.
Ако може някой да помогне да даде съвет как да процедирам ще се радвам. Благодаря предварително.
#15
Posted 11 July 2021 - 09:14
Здравейте отново.
Някой може ли да помогне с горе посочения проблем?
Някой може ли да помогне с горе посочения проблем?
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users