Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Загуба на мощност


  • Please log in to reply
20 replies to this topic

#1 starakadami

starakadami

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Posts:
  • Град:Blagoevgrad

Posted 22 November 2020 - 19:51

Здравейте група,
От скоро имам ц 200цди 122 коня имам следния проблем.
Сутрин като я подкарам тръгва да ускорява добре до към 2500 и малко над тях след което ускорява но на тласъци все едно недостиг на гориво. След като я покарам 10 минути има загуба на динамика и повече от 120 -130 не може да вдигне. Колата е автоматик и като я смачкам на кигдаун не превключва на по малка и не вдига оборотите.
Закарах я на диагностика казаха мап сензор и го смених но без резултат
Някакви насоки от какво може да е това нещо.
Чека Свети от време на време имам кодочетец с живи данни и когато светне чека го изчиствам. Показва че има високо налягане от турбото

Изпратено от моят TA-1020 с помощта на Tapatalk
  • 0

#2 Vankomkm

Vankomkm

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 155 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ямбол
  • Автомобил:
    Mercedes С 180 kompressor W204 2007г.

Posted 23 November 2020 - 09:23

Здравей, 

На каква диагностика я тества, на Делфи или Стар Диагностика. Този проблем на мен ми прилича на проблем с дебитомера, но може да е от още куп неща. 

Моят съвет е да я закачиш на Стар Диагностика и чак тогава може да си сигурен от къде идва проблема.

 

Поздрави.


  • 0

#3 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 23 November 2020 - 09:47

Турбината пренадува и влиза в авариен режим.Може да са клапани на турбото,но може и да е друго.Трябва да се прочете със Стар Диагноза.
  • 0

#4 Brozestian

Brozestian

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 256 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W203T 270 CDI Avangarde
Garage View Garage

Posted 23 November 2020 - 15:04

Също може вакуумите да са компрометирани и мап сензора да дава грешни данни... Може и акуатора да се шегува, общо взето доста неща.
  • 0

#5 rado32

rado32

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,197 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C280 4matic 2006г. 231к.с.
Garage View Garage

Posted 24 November 2020 - 21:42

Здравейте,

Щях да пускам нова тема но видях, че колегата е пуснал същата тема и симптомите са същите като при мен.
Ще използвам темата за да дискутираме всички тук (дано колегата няма нищо против)

 

Мерцедеса е на мой приятел и от както я взе или може би ден два след това е в това попложение.
Колата е: W203 2.2cdi 136hp 10.2004г (ОМ646) автомат.

203ката е карана няколко пъти на стар диагностика и са сменени доста неща които ще изброя след малко.

 

С две думи без значение топла или студена ако се кара нормално до 2500об/м няма проблем. Проблема идва когато се смачка газта, след като мине 2500об почва да насича и или влиза в авариен или успява да стигне до 4000об и при следващо натискане вече влиза в авариен режим. След това или трием грешката или гасим и палим и си тръгва отново до 2500об обаче.

 

Аз имам Делфи и с него не мога да му бъда много полезен на моя приятел.

Той обаче я кара няколко пъти на човек със Стар диагностика и в следствие на което са подменени следните неща.
Датчик налагане на рейла.
Датчик налягане до помпата (ГНП)
Мап сензор
Регулатор турбо (електрически е)

Стигнахме до момент в безизходица и решихме че проблема идва от запушени катализатори и или ЕГР. Изключиха му ЕГР и вихрови клапи софтуерно и съответно клапите са махната и затапени,  ЕГР също е затапен, а катализаторите са премахнати. Възползва се от случая и му вдигнаха малко нютоните и к.с.

Всичко обаче е без резултат.

 

Търся диагностик от София или региона, на който му се занимава и има време да я погледне на място и в движение, за да разбере ако може от къде идва проблема на тази кола, че вече моя приятел не издържа.


  • 0
Публикувано изображение

#6 starakadami

starakadami

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Posts:
  • Град:Blagoevgrad

Posted 24 November 2020 - 23:53

Тъй като ме питахте с какво е тествана колата в сервиза незнам с каква диагвостика е тествана на аз имам Аутел макси ком и съм я тествал с нея която е доста добрите на пазара в момента. По принцип съм авто монтьор но до сега не съм се занимавал с диягностиси и сега започнах да се уча да работя с диагностичен уред. Та значи на живи данни колата показва че мар-а е със завишени стйности и има по-високо налягане от нормалното в рейла от необходимото. След смяната на мап сензора нямаше никаква промяна. Другото което забравих да спомена е че не винаги но често след като е покарана мени оборотите на празен ход. След като я по раглобих и стигнах до турбината видях че мъркуча към кулера му е развита скобата е я стегнах и от тогава колата не мени оборотите на рразен ход но всичко останало си е съкото. Изчетох доста неща свързани с моя проблем но никкъде никой не е написъл че се е преборил с проблема а са сменили една камара части.
Когато светне чека грешката е че турбоно пренадува

Sent from my SM-G925F using Tapatalk
  • 0

#7 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,598 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 25 November 2020 - 09:32

Аз също залагам на повредени вакумни съединения за управление на разтоварващия клапан на турбото. Или ако е с електрически актуатор, повреден актуатор.


  • 0

#8 starakadami

starakadami

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Posts:
  • Град:Blagoevgrad

Posted 25 November 2020 - 16:45

Добре ок вакуми но къде са тия вакуми и какви вакуми се има в предвид. Мерцедеса е w 203 C 200cdi декемри 2006 122 коня автоматик

Sent from my SM-G925F using Tapatalk
  • 0

#9 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2,836 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

User's Awards

2
32
2
2

Posted 25 November 2020 - 17:40

Тънки маркучи в близост до турбината,ако няма такива тогава трябва да има кабели и е електрическо управлението, както писаха колегите.
  • 0

#10 starakadami

starakadami

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Posts:
  • Град:Blagoevgrad

Posted 25 November 2020 - 17:47

няма актуатор това турбо а с електронен варянт прикрепено към самото турбо. На мен ми мирише на инсталация защото качено турбото на стед работи перфекто на колата пренадува и влиза в аварииен режим. Какво мислите по въпроса. Имам осцилоскоп за тестване но не мога да намеря диаграмите за да мога да тествам кабелите и еветуално да открия проблема.

Sent from my SM-G925F using Tapatalk
  • 0

#11 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 25 November 2020 - 19:27

Осцилоскоп не ти върши работа.Трябва ти Стар Диагноза за да ти каже в кой компонент е проблема.
Продължавам да държа на клапан(датчик) на турбото.
  • 0

#12 apartamenti

apartamenti

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Мерцедес CDI W203 2001

Posted 04 July 2021 - 13:22

Аз също залагам на повредени вакумни съединения за управление на разтоварващия клапан на турбото. Или ако е с електрически актуатор, повреден актуатор.

и аз така мисля!


  • 0

#13 Chris

Chris

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Posts:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес Ц 180 / 2002г.

Posted 05 July 2021 - 09:20

Здравейте,

Имам Ц180 143 коня 1.8 двигател 2002 година компресор ръчка (бензин/газ), който има подобен проблем.
Когато го карам на бензин е като спънат кон
  • 0

#14 Chris

Chris

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Posts:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес Ц 180 / 2002г.

Posted 07 July 2021 - 11:57

Здравейте,

Имам Ц180 143 коня 1.8 двигател 2002 година компресор ръчка (бензин/газ), който има подобен проблем.
Когато я карам на бензин е като спънат кон и прекъсва, но когато мине на газ има мощ, но продължава да прекъсва. Механиците при които карах колата не могат да се свържат с компютъра на колата. Пробваха да сменят предполагаеми части за да се оправи (дросер и дебитомер) но проблема си остана. Единия механик ми каза да я закарам на електричар.
Ако може някой да помогне да даде съвет как да процедирам ще се радвам. Благодаря предварително.
  • 0

#15 Chris

Chris

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Posts:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес Ц 180 / 2002г.

Posted 11 July 2021 - 09:14

Здравейте отново.
Някой може ли да помогне с горе посочения проблем?
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users