Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Сигнализация за ниско ниво на маслотоW245 2.0 CDI 2010 Automatik


  • Please log in to reply
15 мнения по тази тема

#1 E 320 CDI T

E 320 CDI T

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 28 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Hamburg
  • Автомобил:
    Mercedes C 220 CDI T 2005

Публикувано 21 ноември 2020 - 19:01

Колата е W245 2010 година дизел 2000 кубика автоматик,
от скоро започна да се включва сигнализация за ниско ниво на маслото
и то се включва при по дълго каране да кажем над 20 км растояние
за кратко да речем около минута и после така си се изключва от само себе си.
Нивото на маслото си е в норма няма никъде течове.
Прикачил съм снимка.

Прикачени файлове


Този пост е редактиран от E 320 CDI T: 21 ноември 2020 - 19:16

  • 0

#2 Subsonic

Subsonic

    Модератор

  • Модератори
  • 4028 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    S211 E320, 03

Публикувано 21 ноември 2020 - 20:20

Провери маркучите за картерна вентилация, може да има запушване някъде и да създава налягане когато покараш.


  • 0
________________________________________
True dual exhaust
Code 486 - sport suspension
injector upgrade

#3 E 320 CDI T

E 320 CDI T

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 28 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Hamburg
  • Автомобил:
    Mercedes C 220 CDI T 2005

Публикувано 21 ноември 2020 - 20:25

Провери маркучите за картерна вентилация, може да има запушване някъде и да създава налягане когато покараш.

добре благодаря, утре ще ги пробвам и ще докладвам


  • 0

#4 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5097 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 22 ноември 2020 - 00:21

Датчика за маслото е дефектирал най-вероятно.
  • 0

#5 E 320 CDI T

E 320 CDI T

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 28 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Hamburg
  • Автомобил:
    Mercedes C 220 CDI T 2005

Публикувано 22 ноември 2020 - 11:06

Датчика за маслото е дефектирал най-вероятно.

къде да го открия на картера ли е някъде ?


  • 0

#6 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5097 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 22 ноември 2020 - 16:54

къде да го открия на картера ли е някъде ?


Би трябвало,но на Вашата кола не зная къде се намира.
  • 0

#7 E 320 CDI T

E 320 CDI T

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 28 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Hamburg
  • Автомобил:
    Mercedes C 220 CDI T 2005

Публикувано 22 ноември 2020 - 18:14

Провери маркучите за картерна вентилация, може да има запушване някъде и да създава налягане когато покараш.

проверих , всичко е ок по вентилацията , значи остава някой сензор или датчик ?


  • 0

#8 E 320 CDI T

E 320 CDI T

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 28 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Hamburg
  • Автомобил:
    Mercedes C 220 CDI T 2005

Публикувано 09 декември 2020 - 21:15

установих че е от този сенсор е проблема 

сега идва трудната част трябва да сваля задната част на двигателя 

около 10 тина сантиметра надолу за да мога да сменя сензора 

без да го сваля надолу няма шанс да го сменя тъй като сензора е около 15 см дълъг

питането ми е по какъв начин се сваля надолу задната част на двигателя ?

Прикачам 2 снимки на самия сенсор и къде се намира.

Прикачени файлове


  • 0

#9 prokopi69

prokopi69

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 618 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 10 декември 2020 - 00:02

Какво му е на стария сензор?
  • 0

#10 Subsonic

Subsonic

    Модератор

  • Модератори
  • 4028 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    S211 E320, 03

Публикувано 10 декември 2020 - 14:54

Какво му е на стария сензор?

Колегата смята, че е дефектирал, защото му излиза съобщение за ниско ниво.


  • 0
________________________________________
True dual exhaust
Code 486 - sport suspension
injector upgrade

#11 E 320 CDI T

E 320 CDI T

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 28 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Hamburg
  • Автомобил:
    Mercedes C 220 CDI T 2005

Публикувано 12 декември 2020 - 11:55

знае ли някой как се спуска задната част на мотора ?


  • 0

#12 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5097 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 12 декември 2020 - 14:18

знае ли някой как се спуска задната част на мотора ?

Най-вероятно като се разкачи от тампоните и се повдигне предната част...
Ако посетиш сервиз много ли боли?

Този пост е редактиран от daimler1: 12 декември 2020 - 14:20

  • 0

#13 E 320 CDI T

E 320 CDI T

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 28 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Hamburg
  • Автомобил:
    Mercedes C 220 CDI T 2005

Публикувано 12 декември 2020 - 17:07

Най-вероятно като се разкачи от тампоните и се повдигне предната част...
Ако посетиш сервиз много ли боли?

много боли 600 Евро


  • 0

#14 Subsonic

Subsonic

    Модератор

  • Модератори
  • 4028 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    S211 E320, 03

Публикувано 12 декември 2020 - 19:12

Забили са го на едно от най-неудобните места. Така като гледам се пада някъде под купето. Баз подменик или поне канал, и крикове, е невъзможен достъпа.


  • 0
________________________________________
True dual exhaust
Code 486 - sport suspension
injector upgrade

#15 E 320 CDI T

E 320 CDI T

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 28 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Hamburg
  • Автомобил:
    Mercedes C 220 CDI T 2005

Публикувано 13 декември 2020 - 22:12

да така е и сензора е много голям а растоянието между двигателя и пода на колата е само 4-5 см

в самото упътване на мерцедес пише че трябва да се свали надолу двигателя за да се смени сензора,

подемник и крикове имам проблема ми е във това как правилно да спусна двигателя от задната му част

а това не го пишат в сервизните описания


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни