Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

CLK 270/320 CDI w209-обновяване!!!Актуални 2019/2020!!!

clk clk270 clk320cdi mb w209

  • Please log in to reply
4 мнения по тази тема

#1 Fen

Fen

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 1 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора

Публикувано 19 ноември 2020 - 11:30

Здравейте колеги, нов съм във форума, но също така и на пътя(законно) :) След като карах c180, mazda 3, bmw525,golf3 и още други коли, най-добро впечатление ми направи МБ, макар и да беше стар, неподдържан и убит от каране... Моделите които съм задал в случая напоследък взеха да нашумяват при младежите като мен поради многобройни причи :) Славата която се носи за всеки един модел на МБ от хора които не са използвали тези автомобили по дълго време е че колата е изключително скъпа за поддръжка и ако се счупи нещо, "хвърляй по-добре". Видях, че тази Ц-класа която карах не бе докосната(не са сменяни масла и др. неща по колата в продължение на 4 години)... От близо месец прекарвам средно по 1 час в четене на форуми, статии на онлайн медии, характеристики, чипове, глупости и т.н. Причината да клоня повече към 270 е факта, че конете са по-малко, цената е по-ниска, данъка и не само той са по-ниски и още нещо, което ще последва като въпрос после! Да не забравяме, че сега е времето за живот, а не за забатачване с кредити или социално дистанциране за по-добра ефективност при спестяване, при това точно заради една кола :))) Но въпреки това съм готов да доизчакам ако случайно 320 се окаче по-добрия модел, понеже в последствие би спестил от към разходи.

 

Нещата които ме интересуват са следните:

-кой мотор би бил по-икономичен преди и след ремап

-има ли разлика масла, филтри и т.н. м/у двата двигателя

-колко би следвало да струва едно обслужване на 10 000км с разбира се качественни консумативи(по мои сметки 1000лв при покупката)

-има ли нещо, освен тези консумативи, което да е наложително да се смени след покупката(вериги и др.)

-кой от двата мотора издържа на повече километри при редовно обслужване(пробег)

-автоматик или ръчка( за мен е без значение, което е по-здраво, то ще е)

 

Ето я и главната дилема заради която не успявам да се спра на едно...Така или иначе ако съфорумниците са прави, двигателите на теория са почти еднакви, изключает кубатура... Разликата между цените на 270 и 320 за запазените екземпляри(на снимки) е приблизително 3 000, като 320 е внос(съответно ще има още куп разходи и разправии с институциите, а отделно и обслужване), докато за сметка на това 270 преливат от вече регистрани коли,но за сметка на това пък побългарени, които в повечето случаи означава съсипани, понеже (давам пример) Нашия човек е на 500лв заплата,без договор и взима кола за 6 000 на лизинг, докато дори не може да покрие вноските по лизинга тотално забравя за обслужване на колата...

 

Друг въпрос, ако случайно си взема 270, да кажем 2005г, с ръчна скоростна кутия след всички ремонти и консумативи, колата се очаква вече да е в доста прилично техническо състояние, но отново ще си остане 170... При добавянето на една турбина от 320(може би хибридна), кулер(отново от 320) дали би се повдигнала доволно мощността? Биха ли паснали дюзите от 320, на 270 без да се налагат и други допълнителнителни разходи за други части? Дали ако се смени само турбото, съответно с по-голямо, ще е нужно и смяна на скоростна кутия? Колко би струвал един такъв "проект"? Частите от "десняци" биха ли паснали на при евентуално предприемане на тези действия? След чип и турбо, очаква ли се да се стигне надминаване на мощността на обикновенното 320? С колко би се вдигнал разхода и дали ще имам проблеми при минаване на ГТП, заради сменените части(ако ги сменя)?

 

Целта на този "тунинг" ще бъде, за да мога да привикна с кола 170кс, а да не се хвърлям веднага на 220+

 

 

 


  • 0

#2 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 ноември 2020 - 16:51

По ред на въпросите ти:
 
220 cdi е прекрасен, щом гониш икономия.
Масла и филтри не са разход
При покупка е произовлна цифра: може 0 лв, може и няколко хиляди, зависи дали ще си купиш курник или запазен автомобил.
Зависи от критериите ти за изрядно състояние на автомобила.
То каквото и да вземеш, ще е на доста километри, на късмет.
По-здраво е автомата
 
Тънки сметки правиш за 270/320. Което ти изпадне и те удовлетворява. Красиви коли са, достъпни са и все повече клошарски изпълнения ще има.
 
Къде тръгна да тунинговаш... 
 
Или си купи 200+ коня кола направо и внимавай като я караш, или си купи някаква малки коне и ѝ се радвай. Тези тунинги... мисля че ще ти попречат да я продадеш после, както правилно си забелязал по-горе за регистрираните и побългарени (разбирай съсипани) коли. :)
 
(офтопик: имаш ли представа 335d Е90 колко върви? И те не са скъпи вече)

  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#3 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 19 ноември 2020 - 19:33

Отговорих ти на въпросите на лични съобщения.
Тук вече виждам че залиташ и по други неща.
Купи я първо,покарай и поправяй една година и тогава мисли дали има смисъл или имаш сили за тунинги.
За мен те са вече отживелица обаче.
  • 0

#4 Brozestian

Brozestian

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 256 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W203T 270 CDI Avangarde
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 ноември 2020 - 19:40

Като собственик на 270 мога да ти кажа, че освен поддържана и запазена кола, в днешно време е еднакво важно да имаш правилния, повтарям правилния майстор.

За 100к км и 3 години съм дал грубо около 10к-12к лв за ремонти, като това беше предимно заради непрвилна диагностика от неадекватни майстор и ментета части, а уж се познаваме. След 2 години най-накрая намерих правилния човек и съм много доволен. За бенца важи само скъпо, в някои случаи само и единствено оригинални части иначе боли и ще правиш по два пъти. Пример: тампони на двигател.

 

320-ката цди може би е една идея по-претенциозна от 270ката, като имаш предвид че 320 цди в Ц клас е Ве6, а не стария дизелов 6 цилиндров редови. 320 харчи повече, но пък и върви повече. 270ката след чип, пак при правилния човек, върви много приятно и харчи същото, при определени условия по-малко. Извънградско на темпомат със 130 5-5,5... градско софийско, между 7 и 10. Това за комби автомат

 

Първоначално обслужване за мен значи: смяна на свещи, термостат, спирачна течност, масло скорости, масло диференциал, проверка климатик, филтър на картерни газове, масло двигател, филтри, купе, въздушен, маслен, горивен. Това ще сигурно ще е  около 1000лв, но с точност не се наемам да кажа.

Интервалните обслужвания смяна на масло с филтри (маслен, въздушен,горивен) на 10к км, аз слагам само Мотул, 270та побира 6,5-6,7 л. масло, грубо с филтрите и труд ме окло 250-на лева по спомен.

Имат доста неща които им се обаждат, всичко зависи от това как е гледана колата, но има неща които са скъпи и не търпят компромиси.

Мерцедес по принцип се купува автоматик. 

Ако имаш въпроси , форума тук е много на ниво и ще намериш отговори.


  • 0

#5 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 19 ноември 2020 - 20:55

Да допълня нещо което пропуснах докато ти писах лично.
След разни случки с приятели след закупуване на коли,това което е казал баща ти за мен не важи.
А именно че след като регистрираш първата работа е да направиш обслужване.
Аз бих карал 1-2000км.без да пипам нищо,докато не се убедя че колата не пипа масло,антифриз,не вие,чука,блъска и пр.
Защото в някои случаи е по-добре както си я купил,така да я продадеш отколкото да започне безкрайно наливане на пари.
  • 4





Also tagged with one or more of these keywords: clk, clk270, clk320cdi, mb, w209

0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни