Към съдържанието

  •  

Снимка

проблем с бензиножата помпа


  • Please log in to reply
10 мнения по тази тема

#1 svetliovelichkov

svetliovelichkov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 21 Мнения:
  • Град:Бургас

Публикувано 08 май 2007 - 20:24

здравейте ,имам малък проблем с мерцедеса.Бензиновата помпа ту работи ту не работи, става въпрос за 190 Е 1987 година колата е с газово устройство,на газ работи перфектно на безин също работи перфектно , когато работи бензиновата помпа.Пробвахме с един приятел дадохме директно напрежение на помпата и работи безотказно.но когато се даде контакт накога пали някога не (някога работи помпата някога не),ако някой има идея какъв може да е проблема моля да помага.
  • 0

#2 kiril

kiril

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 442 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 1992 1.8 - Sold

Публикувано 08 май 2007 - 20:31

И на мен ми се е случвало. Газаджиите слагат едно реле, което да прекъсва помпата като караш на газ. Смениха ми релето и се оправи.
  • 0

#3 nizi190

nizi190

    Напреднал

  • Непотвърдени потребители
  • PipPipPip
  • 692 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сандански
  • Автомобил:
    190 , 2.5 D
    90 hp, 1990, grey
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 май 2007 - 14:03

Aко ти работи помпата винаги когато и подадеш ток директно с кабели значи проблема ти е в релето за помпата(намира се под чистачката зад кората от дясно)или както каза колегата kiril от релето което ти спира подаването на напрежение към помпата когато караш на LPG.Дано съм бил полезен.Успех.
  • 0
Публикувано изображение

Публикувано изображение

#4 svetliovelichkov

svetliovelichkov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 21 Мнения:
  • Град:Бургас

Публикувано 09 май 2007 - 21:03

много благодаря за имформацията още утре ще проверя.
  • 0

#5 SYSO

SYSO

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 152 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stara Zagora
  • Автомобил:
    W210 E290 TD

Публикувано 09 май 2007 - 23:33

Аз имам същият проблем само , че при мене като откаже няма нито гас нито бензин.нищо не свети от лампичките (зелена червена оранжева от превключвателя на ЛОВАТО) ,И така си оставам без да ми пуска попмпата бензин и клапана на газта ,газ.Интересно как след малко се опражя само. Но е много изнервящо да неможеш да запалиш и то да незнаеш до кога.
Та мислата ми беше да питам кое точно е това реле .????

Аз рових зад акомулатора щото тва много ме вбеси и видях едно черно голямо което се извади нагоре и се метна на страни а зад него лъснаха още неща(ха ха ха)От дясно има една малка кутийка на която видях прозрачно капаче и като се вдигне под него има един бушон 10А , който като го видях си помислих (тоз път се оправих без сервиз ама познайте дали стана нещо).Бушона се оказа здрав!!!

Непосредствено до него(тва дето има на него бушон ) има едно черно по голямо което си мисля че е релето на помпата щото гледам че от там газаджиите са пуснали кабел като са слагали газта.Наи- вероятно с него да се управлява и газовия клапан както управлява помпата!!И според мене щом ми изчезва тока и на помпата и на газовия клапан фатката е в това реленце!!!

А кажете сега дали познах нещо от цялата работа и евентуално ако някой знае какво може да му е на тва реле че прекъсва когато си изка и стоя на пътя като бастун доккато доиде тока!!!!

А ако знае някой цена на тва нещо , ще сам благодарен много!!!
  • 0
W 123 300 TD
W 124 230 TE
W 210 290 TD

#6 msotiroff

msotiroff

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 35 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    w124 200D
    w210 E250 TurboDiesel
    ex: w124 E220
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 май 2007 - 08:58

Ако АГУ-то е инсталирано така, че докато работи колата на Газ бензиновата помпа не работи - хич не е добре. В този случай най - често помпата изгаря. Правилното свързване е помпата да работи и да върти бензина, за да не изсъхва. В този случай няма реле, което да спира тока на бенз.помпа.
  • 0
Mercedes-Benz E250td S210
Mercedes-Benz 200d W124
Ex: Mercedes-Benz E220 W124

#7 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1243 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Публикувано 10 май 2007 - 18:02

Ако АГУ-то е инсталирано така, че докато работи колата на Газ бензиновата помпа не работи - хич не е добре. В този случай най - често помпата изгаря. Правилното свързване е помпата да работи и да върти бензина, за да не изсъхва. В този случай няма реле, което да спира тока на бенз.помпа.


тва е теорети4но възможно ама ти виждалли си го на практика а
тва сте стане само ако си направи6 баипас на такнаре4ения инжекцион и горивото се върне обратно преди да иде горе.ина4е какво сте спре бензина да не се впзсква заедно с газта.
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E

#8 msotiroff

msotiroff

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 35 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    w124 200D
    w210 E250 TurboDiesel
    ex: w124 E220
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 май 2007 - 18:33

тва е теорети4но възможно ама ти виждалли си го на практика а
тва сте стане само ако си направи6 баипас на такнаре4ения инжекцион и горивото се върне обратно преди да иде горе.ина4е какво сте спре бензина да не се впзсква заедно с газта.


На практика съм го виждал, да. АГУ-тата и на Фиата и на Форда са ми така. Мечо не е в мен вече 2 год. и не знам, а и той беше дизелак. 100% има система за въртене на бензина и не е нужно нищо да се побългарява. А останалото зависи от газаджията... :):):)
  • 0
Mercedes-Benz E250td S210
Mercedes-Benz 200d W124
Ex: Mercedes-Benz E220 W124

#9 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4188 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 10 май 2007 - 20:20

Тоно така се прави с реле което прекъсва помпата.
Или поне повечето "гъзари" процедират така.
  • 0

#10 kiril

kiril

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 442 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 1992 1.8 - Sold

Публикувано 10 май 2007 - 21:55

Ако АГУ-то е инсталирано така, че докато работи колата на Газ бензиновата помпа не работи - хич не е добре. В този случай най - често помпата изгаря. Правилното свързване е помпата да работи и да върти бензина, за да не изсъхва. В този случай няма реле, което да спира тока на бенз.помпа.

Значи това за което говориш става за моно-инжекция. За пълна инжекция помпата се спира, поне така знам аз....
  • 0

#11 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1243 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Публикувано 11 май 2007 - 02:00

Зна4и специално на 124 дето са с К джетроник няма как помпата да остане без бензин даже и да не работи.от едната страна е резервоара-е ако няма бензин ясно -а от другата страна на помпата е инжекциона и регулатора на налягане . и инжекцоина и резервоара са по нагоре от помпата.
от странна инжекциона и регулатора посмартно бензин на самотек не може да излезе а и от резервоара състо.така 4е до момента до които има беннзин помпата сте е мокра. е друг е вапроса 4е в Бг бензин има всекакви гадостии от седенето може да се засере несто.но ако се приеме 4е се пали на бензин -работата е ясна.
така 4е правенето на баипас на 124 си е изли6ен труди пари според мене. отделно ако помпата работи не 1000 4аса а 100 -според мене е по добре за помпата.
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни