проблем с бензиножата помпа
Започната от svetliovelichkov, 08 май 2007 - 20:24:17
10 мнения по тази тема
#1
Публикувано 08 май 2007 - 20:24
здравейте ,имам малък проблем с мерцедеса.Бензиновата помпа ту работи ту не работи, става въпрос за 190 Е 1987 година колата е с газово устройство,на газ работи перфектно на безин също работи перфектно , когато работи бензиновата помпа.Пробвахме с един приятел дадохме директно напрежение на помпата и работи безотказно.но когато се даде контакт накога пали някога не (някога работи помпата някога не),ако някой има идея какъв може да е проблема моля да помага.
#2
Публикувано 08 май 2007 - 20:31
И на мен ми се е случвало. Газаджиите слагат едно реле, което да прекъсва помпата като караш на газ. Смениха ми релето и се оправи.
#3
Публикувано 09 май 2007 - 14:03
Aко ти работи помпата винаги когато и подадеш ток директно с кабели значи проблема ти е в релето за помпата(намира се под чистачката зад кората от дясно)или както каза колегата kiril от релето което ти спира подаването на напрежение към помпата когато караш на LPG.Дано съм бил полезен.Успех.
#4
Публикувано 09 май 2007 - 21:03
много благодаря за имформацията още утре ще проверя.
#5
Публикувано 09 май 2007 - 23:33
Аз имам същият проблем само , че при мене като откаже няма нито гас нито бензин.нищо не свети от лампичките (зелена червена оранжева от превключвателя на ЛОВАТО) ,И така си оставам без да ми пуска попмпата бензин и клапана на газта ,газ.Интересно как след малко се опражя само. Но е много изнервящо да неможеш да запалиш и то да незнаеш до кога.
Та мислата ми беше да питам кое точно е това реле .????
Аз рових зад акомулатора щото тва много ме вбеси и видях едно черно голямо което се извади нагоре и се метна на страни а зад него лъснаха още неща(ха ха ха)От дясно има една малка кутийка на която видях прозрачно капаче и като се вдигне под него има един бушон 10А , който като го видях си помислих (тоз път се оправих без сервиз ама познайте дали стана нещо).Бушона се оказа здрав!!!
Непосредствено до него(тва дето има на него бушон ) има едно черно по голямо което си мисля че е релето на помпата щото гледам че от там газаджиите са пуснали кабел като са слагали газта.Наи- вероятно с него да се управлява и газовия клапан както управлява помпата!!И според мене щом ми изчезва тока и на помпата и на газовия клапан фатката е в това реленце!!!
А кажете сега дали познах нещо от цялата работа и евентуално ако някой знае какво може да му е на тва реле че прекъсва когато си изка и стоя на пътя като бастун доккато доиде тока!!!!
А ако знае някой цена на тва нещо , ще сам благодарен много!!!
Та мислата ми беше да питам кое точно е това реле .????
Аз рових зад акомулатора щото тва много ме вбеси и видях едно черно голямо което се извади нагоре и се метна на страни а зад него лъснаха още неща(ха ха ха)От дясно има една малка кутийка на която видях прозрачно капаче и като се вдигне под него има един бушон 10А , който като го видях си помислих (тоз път се оправих без сервиз ама познайте дали стана нещо).Бушона се оказа здрав!!!
Непосредствено до него(тва дето има на него бушон ) има едно черно по голямо което си мисля че е релето на помпата щото гледам че от там газаджиите са пуснали кабел като са слагали газта.Наи- вероятно с него да се управлява и газовия клапан както управлява помпата!!И според мене щом ми изчезва тока и на помпата и на газовия клапан фатката е в това реленце!!!
А кажете сега дали познах нещо от цялата работа и евентуално ако някой знае какво може да му е на тва реле че прекъсва когато си изка и стоя на пътя като бастун доккато доиде тока!!!!
А ако знае някой цена на тва нещо , ще сам благодарен много!!!
W 123 300 TD
W 124 230 TE
W 210 290 TD
W 124 230 TE
W 210 290 TD
#6
Публикувано 10 май 2007 - 08:58
Ако АГУ-то е инсталирано така, че докато работи колата на Газ бензиновата помпа не работи - хич не е добре. В този случай най - често помпата изгаря. Правилното свързване е помпата да работи и да върти бензина, за да не изсъхва. В този случай няма реле, което да спира тока на бенз.помпа.
Mercedes-Benz E250td S210
Mercedes-Benz 200d W124
Ex: Mercedes-Benz E220 W124
#7
Публикувано 10 май 2007 - 18:02
Ако АГУ-то е инсталирано така, че докато работи колата на Газ бензиновата помпа не работи - хич не е добре. В този случай най - често помпата изгаря. Правилното свързване е помпата да работи и да върти бензина, за да не изсъхва. В този случай няма реле, което да спира тока на бенз.помпа.
тва е теорети4но възможно ама ти виждалли си го на практика а
тва сте стане само ако си направи6 баипас на такнаре4ения инжекцион и горивото се върне обратно преди да иде горе.ина4е какво сте спре бензина да не се впзсква заедно с газта.
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#8
Публикувано 10 май 2007 - 18:33
тва е теорети4но възможно ама ти виждалли си го на практика а
тва сте стане само ако си направи6 баипас на такнаре4ения инжекцион и горивото се върне обратно преди да иде горе.ина4е какво сте спре бензина да не се впзсква заедно с газта.
На практика съм го виждал, да. АГУ-тата и на Фиата и на Форда са ми така. Мечо не е в мен вече 2 год. и не знам, а и той беше дизелак. 100% има система за въртене на бензина и не е нужно нищо да се побългарява. А останалото зависи от газаджията...
Mercedes-Benz E250td S210
Mercedes-Benz 200d W124
Ex: Mercedes-Benz E220 W124
#9
Публикувано 10 май 2007 - 20:20
Тоно така се прави с реле което прекъсва помпата.
Или поне повечето "гъзари" процедират така.
Или поне повечето "гъзари" процедират така.
#10
Публикувано 10 май 2007 - 21:55
Значи това за което говориш става за моно-инжекция. За пълна инжекция помпата се спира, поне така знам аз....Ако АГУ-то е инсталирано така, че докато работи колата на Газ бензиновата помпа не работи - хич не е добре. В този случай най - често помпата изгаря. Правилното свързване е помпата да работи и да върти бензина, за да не изсъхва. В този случай няма реле, което да спира тока на бенз.помпа.
#11
Публикувано 11 май 2007 - 02:00
Зна4и специално на 124 дето са с К джетроник няма как помпата да остане без бензин даже и да не работи.от едната страна е резервоара-е ако няма бензин ясно -а от другата страна на помпата е инжекциона и регулатора на налягане . и инжекцоина и резервоара са по нагоре от помпата.
от странна инжекциона и регулатора посмартно бензин на самотек не може да излезе а и от резервоара състо.така 4е до момента до които има беннзин помпата сте е мокра. е друг е вапроса 4е в Бг бензин има всекакви гадостии от седенето може да се засере несто.но ако се приеме 4е се пали на бензин -работата е ясна.
така 4е правенето на баипас на 124 си е изли6ен труди пари според мене. отделно ако помпата работи не 1000 4аса а 100 -според мене е по добре за помпата.
от странна инжекциона и регулатора посмартно бензин на самотек не може да излезе а и от резервоара състо.така 4е до момента до които има беннзин помпата сте е мокра. е друг е вапроса 4е в Бг бензин има всекакви гадостии от седенето може да се засере несто.но ако се приеме 4е се пали на бензин -работата е ясна.
така 4е правенето на баипас на 124 си е изли6ен труди пари според мене. отделно ако помпата работи не 1000 4аса а 100 -според мене е по добре за помпата.
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни