"Студено" палене на MB W(R)170Ниски обороти на празния ход при студен двигател
Започната от aLeKS, 08 май 2007 - 20:07:43
6 мнения по тази тема
#1
Публикувано 08 май 2007 - 20:07
От 2 месеца карам SLK 200. При загрял двигател, колата държи около 1000 оборота на ПХ, които ми се струват множко, но не това точно е проблемът, по който моля за съвет колегите тук. Когато двигателят е студен, при палене оборотите са доста по-ниски и при опит за незабавно потегляне колата "глъхне" съвсем и почти е невъзможно да се потегли веднага! След като поработи 2-3 минути и позагрее леко двигателят всичко е ОК. Въздушния и горивен филтър са сменени, както и свещите! За последните обаче не съм много сигурен, че отговарят на препоръчителното топлинно число за този модел Мерцедес. Може ли проблемът да идва от "нередовни" свещи или е нещо друго свързано със запалителната система на колата?! Моля да ми препоръчате и добър диагностик за марката МБ!?
#2
Публикувано 08 май 2007 - 20:58
Интересен проблем... При мен го има също, като при опит да дам газ преди да е "загрял" добре - сякаш давя мотора с бензин, а оборотите така и не се качват! Само с мръсна газ, до пода, има шанс да дръпне, така както е нормално, ако е загрята колата. Държа да кажа че това "загряване" рядко зависи от външната температура- може навън да е +30 или -30 градуса, ако на маслото е под +60 - няма шанс... Моята машина е C180 (бензин- W202) '94. Също както казва колегата - и аз смених свещи, масло, филтри. Двигателя няма никакви други проблеми и аз считам че това е от ши то управление на компютъра или датчик за нещо-си, щото датчика за празен ход е ОК. Интересно тогава от какво е? Прав ли е колегата за темп. коефициент/число? Кой сервиз може да каже със сигурност?
#3
Публикувано 08 май 2007 - 21:10
само да вметна, че е R, а не W
#4
Публикувано 08 май 2007 - 21:16
..в някои каталози го дават и W ...м/у другото благодаря за снимките, които си направил W140, страхотни сасамо да вметна, че е R, а не W
#5
Публикувано 08 май 2007 - 21:24
..май ще се окаже, че не съм единствения с такъв проблем...не знам при тези коли с компютърно управление на инжекционната система на впръскване дали го има т.н "автоматичен смукач"...при всяко положение ще се ходи на доктор, но поне да си заслужава парите които ще се вадят...Интересен проблем... При мен го има също, като при опит да дам газ преди да е "загрял" добре - сякаш давя мотора с бензин, а оборотите така и не се качват! Само с мръсна газ, до пода, има шанс да дръпне, така както е нормално, ако е загрята колата. Държа да кажа че това "загряване" рядко зависи от външната температура- може навън да е +30 или -30 градуса, ако на маслото е под +60 - няма шанс... Моята машина е C180 (бензин- W202) '94. Също както казва колегата - и аз смених свещи, масло, филтри. Двигателя няма никакви други проблеми и аз считам че това е от ши то управление на компютъра или датчик за нещо-си, щото датчика за празен ход е ОК. Интересно тогава от какво е? Прав ли е колегата за темп. коефициент/число? Кой сервиз може да каже със сигурност?
#6
Публикувано 08 май 2007 - 21:39
Повярвай ми, за парите които ще ни поискат- сами можем да се научим, с отиването и връщането до Германия..май ще се окаже, че не съм единствения с такъв проблем...не знам при тези коли с компютърно управление на инжекционната система на впръскване дали го има т.н "автоматичен смукач"...при всяко положение ще се ходи на доктор, но поне да си заслужава парите които ще се вадят...
#7
Публикувано 08 май 2007 - 22:02
Имам друга идея, колега..да сменим мерчаните с по една добра стара жигулка! Преди години имах ВАЗ 2101 и дето се вика на пътя само основен ремонт да двигателя не му бях правил Лошото е че за тези коли няма и много литература откъде да прочетеш..та за съжаление и майсторите в повечето случаи са самоуки лаици като нас самите.Повярвай ми, за парите които ще ни поискат- сами можем да се научим, с отиването и връщането до Германия
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни