"Студено" палене на MB W(R)170Ниски обороти на празния ход при студен двигател
Started by aLeKS, 08 May 2007 - 20:07:43
6 replies to this topic
#1
Posted 08 May 2007 - 20:07
От 2 месеца карам SLK 200. При загрял двигател, колата държи около 1000 оборота на ПХ, които ми се струват множко, но не това точно е проблемът, по който моля за съвет колегите тук. Когато двигателят е студен, при палене оборотите са доста по-ниски и при опит за незабавно потегляне колата "глъхне" съвсем и почти е невъзможно да се потегли веднага! След като поработи 2-3 минути и позагрее леко двигателят всичко е ОК. Въздушния и горивен филтър са сменени, както и свещите! За последните обаче не съм много сигурен, че отговарят на препоръчителното топлинно число за този модел Мерцедес. Може ли проблемът да идва от "нередовни" свещи или е нещо друго свързано със запалителната система на колата?! Моля да ми препоръчате и добър диагностик за марката МБ!?
#2
Posted 08 May 2007 - 20:58
Интересен проблем... При мен го има също, като при опит да дам газ преди да е "загрял" добре - сякаш давя мотора с бензин, а оборотите така и не се качват!
Само с мръсна газ, до пода, има шанс да дръпне, така както е нормално, ако е загрята колата. Държа да кажа че това "загряване" рядко зависи от външната температура- може навън да е +30 или -30 градуса, ако на маслото е под +60 - няма шанс... Моята машина е C180 (бензин- W202) '94. Също както казва колегата - и аз смених свещи, масло, филтри. Двигателя няма никакви други проблеми и аз считам че това е от ши
то управление на компютъра или датчик за нещо-си, щото датчика за празен ход е ОК. Интересно тогава от какво е? Прав ли е колегата за темп. коефициент/число? Кой сервиз може да каже със сигурност?
#3
Posted 08 May 2007 - 21:10
само да вметна, че е R, а не W
#4
Posted 08 May 2007 - 21:16
..в някои каталози го дават и Wсамо да вметна, че е R, а не W
#5
Posted 08 May 2007 - 21:24
..май ще се окаже, че не съм единствения с такъв проблемИнтересен проблем... При мен го има също, като при опит да дам газ преди да е "загрял" добре - сякаш давя мотора с бензин, а оборотите така и не се качват!
Само с мръсна газ, до пода, има шанс да дръпне, така както е нормално, ако е загрята колата. Държа да кажа че това "загряване" рядко зависи от външната температура- може навън да е +30 или -30 градуса, ако на маслото е под +60 - няма шанс... Моята машина е C180 (бензин- W202) '94. Също както казва колегата - и аз смених свещи, масло, филтри. Двигателя няма никакви други проблеми и аз считам че това е от ши
то управление на компютъра или датчик за нещо-си, щото датчика за празен ход е ОК. Интересно тогава от какво е? Прав ли е колегата за темп. коефициент/число? Кой сервиз може да каже със сигурност?
#6
Posted 08 May 2007 - 21:39
Повярвай ми, за парите които ще ни поискат- сами можем да се научим, с отиването и връщането до Германия..май ще се окаже, че не съм единствения с такъв проблем
...не знам при тези коли с компютърно управление на инжекционната система на впръскване дали го има т.н "автоматичен смукач"...при всяко положение ще се ходи на доктор, но поне да си заслужава парите които ще се вадят...
#7
Posted 08 May 2007 - 22:02
Имам друга идея, колега..да сменим мерчаните с по една добра стара жигулка! Преди години имах ВАЗ 2101 и дето се вика на пътя само основен ремонт да двигателя не му бях правилПовярвай ми, за парите които ще ни поискат- сами можем да се научим, с отиването и връщането до Германия
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users













