Имам w210 e250d,96 година чист дизел. От елемента, показан на снимките, като че ли капе дизел. По номер на шасито не могат да намерят резервен такъв. Въпросът ми е как се казва този елемент, за да знам как да го търся в Интернет, за да го купя и да се смени.
Въпрос за елемент по горивната системаОМ605
Започната от haxel, 11 ное 2020 - 18:18:07
14 мнения по тази тема
#1
Публикувано 11 ноември 2020 - 18:18
Здравейте.
Имам w210 e250d,96 година чист дизел. От елемента, показан на снимките, като че ли капе дизел. По номер на шасито не могат да намерят резервен такъв. Въпросът ми е как се казва този елемент, за да знам как да го търся в Интернет, за да го купя и да се смени.
Имам w210 e250d,96 година чист дизел. От елемента, показан на снимките, като че ли капе дизел. По номер на шасито не могат да намерят резервен такъв. Въпросът ми е как се казва този елемент, за да знам как да го търся в Интернет, за да го купя и да се смени.
#2
Публикувано 12 ноември 2020 - 18:01
Кой по-точно елемент те интересува колега?
155, 41, 38, 32 или нещо друго
Прикачени файлове
#3
Публикувано 12 ноември 2020 - 18:12
Сигурно 155, до колкото помня топлеше горивото когато работи.Кой по-точно елемент те интересува колега?
155, 41, 38, 32 или нещо друго
#4
Публикувано 12 ноември 2020 - 18:16
Благодаря за снимката. Става дума основно за 155, защото някъде около него, някое от уплътненията се е скапало и подлизва нафта и пуши.
Този пост е редактиран от haxel: 12 ноември 2020 - 18:16
#5
Публикувано 12 ноември 2020 - 18:30
155 е горивен топлообменник и цената вероятно не е приятна.
От друга страна, щуцерът има О-пръстен и матална щипка и аз бих започнал с тях.
Номер 38 - A 601 997 03 45
Номер 41 - A 601 078 00 85
Номер 155 - A 604 070 01 79
Даже, преди да сменя 155, бих сменил и 32 и 35
#6
Публикувано 12 ноември 2020 - 20:43
Благодаря за информацията. А може ли и на 161 номера и на 164. 164 за захващане на 161 ли се използва или за захващане на 155.
#7
Публикувано 13 ноември 2020 - 09:47
Ето гарнитурата, 161, 604 078 01 80.
Пак казвам, бих започнал с О-пръстените и тръбичката, защото ми изглежда като да тече от снадката.
#8
Публикувано 13 ноември 2020 - 10:37
Благодаря отново. Аз мисля първо да взема всичките уплътнения заедно с тръбичката, за всеки случай, а пък ще почна с лесното - тръбичката и О пръстена.
Този пост е редактиран от haxel: 13 ноември 2020 - 10:41
#9
Публикувано 14 ноември 2020 - 15:19
Преди години и аз си спомням,че ги сменявах и теча спря. Нямаше проблем с топлобменника.
#10
Публикувано 14 ноември 2020 - 17:08
Имай предвид че много хора шунтират топлообменника(вярно че така му е името) и си решават проблемите.
#11
Публикувано 19 декември 2020 - 19:19
Здравейте.
След като смених маркучето, заедно с уплътненията, тече продължи. Накрая се оказа, че проблема е бил в топлообменника. Туй като той е суставен от две части - пластмасова, в която влизат маркучетата и метална, която е "потопена" в двигателя, и поточно, където циркулира антифриза, има уплътнение между двете части. Въпросното уплътнение е било проблемно - все пак е на близо 26 години. То не се продава отделно, така че смених целият топлообменник и теча, и пушека спряха. Даже и мехурчета в маркучетата вече няма.
#12
Публикувано 19 декември 2020 - 20:51
Браво!Втора употреба ли постави?
#13
Публикувано 21 декември 2020 - 19:27
Браво!Втора употреба ли постави?
Не. Оригинал
#14
Публикувано 21 декември 2020 - 20:52
Не. Оригинал
Супер!Не са ли скъпи,на каква цена го взе?
#15
Публикувано 29 декември 2020 - 19:16
Супер!Не са ли скъпи,на каква цена го взе?
За 270 лв.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни