Здравейте!
Както сигурно помните, имах дилема за колата, която искам да купя, но тази дилема беше успешно премината. После имах дилема за марката на частите, които също смених. Е, сега дойде моментът да подготвя колата за зимата, като вчера сложих комплекта с 16-ките, а утре ще сменя течността за чистачките. Това нещо, което ме гложди най-много е антифриза. Няколко пъти съм доливал дестилирана вода - първия път, защото исках да измия разширителния съд, втория път, защото сменях термостата. Като източих половината течност - тази от пробката на радиатора, изглеждаше наистина в добро състояние, но ме притеснява, че може да се е разредила доста. Имам няколко варианта, но реших да се посъветвам с вас. Първия вариант е да закарам колата на майстор и да му кажа, че искам да смени целия антифриз, но не съм сигурен първо - дали наистина ще смени целия антифриз, или няма просто да източи само този от пробката на радиатора, а и не съм сигурен дали ще налее този антифриз, който искам аз. Ако става дума само за този от радиатора, по-добре да си го източа аз, защото тогава ще си налея точно това, което искам. Иначе, страх ме е да барам пробката на блока, защото ме е страх да не се скъса нещо. Принципно, не ми е проблем да го източа аз само от радиатора, но не знам какъв тип е антифриза, който е вътре в момента - G12, G12+, G13 или някакъв друг и дали мога да го смеся. Знам само, че е розово-оранжев на цвят (долу качвам снимка). При всички положения, възнамерявам да сложа Hepu или FEBI G12+. Има и трети вариант - да отида някъде, за да проверят на каква температура е в момента антифриза. Какво мислите за моята поредна дилема? Огромни благодарности, че ме търпите!
Прикачени файлове
Този пост е редактиран от EseAmor: 01 ноември 2020 - 12:31