Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

w211 CDI 320 2003 не иска да тръгва


  • Please log in to reply
8 мнения по тази тема

#1 devilx

devilx

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 66 Мнения:
  • Град:haskovo

Публикувано 19 октомври 2020 - 19:52

здравейте, 

 

до днес сутринта нямах никакъв проблем с w211 320 ЦДИ 2003..  автомат.. 

 

запалих колата както винаги поработи на място 5 минути както винаги.. тръгнах без видими проблеми.. всичко нормално до след 500 метра.. 

на един завой колата взе да придърпва.. тласкашае са.. спрях .. изгасих и след това запалих отново.. сложих на Драйв  и като си махна крака от спирачката да тръгна колата изгасна.. запалих отново и този път малко по трудно запали, но си запали обаче не работи нормално колата .. оборотите си играят  всякаш минава някаква вълна въздух  през двигателя..   не се чуват някакви странни шумове през двигателя..   до сега не съм имал никакви проблеми откъм мощност или  друго освен едно щракване при подаване на газ когато загрее колата.. но никой майстор не успя да открие проблема , обаче незнам дали това има нещо общо с проблема..

 

забелях обаче че като запаля изхвърля бял пушек малко.. аз до сега на тази колата не съм видял нито бял нито черен пушек изобщо нямах... смених преди около 5000 км турбото по точно я рециклирах..  не съм се опитвал да подам газ беше ме страх.. 

 

имаше някаква течност под колата като я дръпнах като вода и нещо кафеникаво..  вътре.. незнам да не е това маслото на автомата?

 

имам много лошо предчуствие че ще ми излезе солено.. обаче може ли нещо да се счупи без симптоми говоря за двигател или скоростната


  • 0

#2 devilx

devilx

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 66 Мнения:
  • Град:haskovo

Публикувано 19 октомври 2020 - 21:34


  • 0

#3 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 20 октомври 2020 - 06:45

Така както го обясняваш ми се струва че дърпа въздух от някъде и като си запалил е изхабила горивото във филтъра и после започва да гасне...
Обаче тези течности...не знам дали е свързано с гасненето.
Ако маслото е от скорости би трябвало да е червено.
За начало някой да види дали преминават мехурчета въздух по маркучетата на горивната с-ма и съответно омазняване от теч.Преди това ги забършете хубаво.
  • 0

#4 devilx

devilx

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 66 Мнения:
  • Град:haskovo

Публикувано 20 октомври 2020 - 09:22

Междудругото от време на време през последните дни всякаш миришеше на нафта вътре в купето
  • 0

#5 devilx

devilx

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 66 Мнения:
  • Град:haskovo

Публикувано 20 октомври 2020 - 10:46

Току що майстора ми се обади и че проблема е ЕГР сега ще го изолира и ще видим какво ще стане
  • 0

#6 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 20 октомври 2020 - 13:50

Току що майстора ми се обади и че проблема е ЕГР сега ще го изолира и ще видим какво ще стане


Чакам развръзка.
  • 0

#7 devilx

devilx

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 66 Мнения:
  • Град:haskovo

Публикувано 20 октомври 2020 - 19:06

въпросът е решен поне за момента изглежда така.. изолиран е ЕГР , смених и предни накладки платих 260 лв и сега съм в движение.. за момента няма проблеми, щом като натисна педала се появява жълтия знак на ЕСП-то значи откъм вървеж няма проблем..  явно е дошло времето на този егр трябваше още преди време да бъде изолиран, но изкарах късмет че се случи близо до майстора.. иначе силно препоръчвам на всички да си ги изолират предварително да не стане както при мен или още лошо да не вземе да се скапе на магистралата или при изпреварване.. 


  • 0

#8 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 20 октомври 2020 - 19:52

въпросът е решен поне за момента изглежда така.. изолиран е ЕГР , смених и предни накладки платих 260 лв и сега съм в движение.. за момента няма проблеми, щом като натисна педала се появява жълтия знак на ЕСП-то значи откъм вървеж няма проблем..  явно е дошло времето на този егр трябваше още преди време да бъде изолиран, но изкарах късмет че се случи близо до майстора.. иначе силно препоръчвам на всички да си ги изолират предварително да не стане както при мен или още лошо да не вземе да се скапе на магистралата или при изпреварване..

Чудесно!
Радвам се че е решен проблема!
Наистина при 211 е добре да се изолира ЕГР-а
А,стана ли въпрос за кафявата течност под колата?
  • 0

#9 devilx

devilx

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 66 Мнения:
  • Град:haskovo

Публикувано 20 октомври 2020 - 20:35

Чудесно!
Радвам се че е решен проблема!
Наистина при 211 е добре да се изолира ЕГР-а
А,стана ли въпрос за кафявата течност под колата?

Явно това  не е било от моята кола може да е нещо друго и да съм спрял отгоре..


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни