Проблем с Ел. Щората на задното стъкло
Started by Martinmw203, 17 Oct 2020 - 07:40:57
9 replies to this topic
#1
Posted 17 October 2020 - 07:40
Здравейте колеги, от два месеца имам w211 седан, колата има електрическа щора на задното стъкло, която в момента е вдигната. Когато натисна копчето да я сваля, се чува само едно като цъкане и щората не помръдва, пробвах леко да й помогна, но пак без резултат. Имате ли идея как да я сваля, защото задното стъкло си е за чистене, а и искам да я затъмня отзад ? Или някой майстор в София, който ги ремонтира, дали знаете ?
#2
Posted 27 October 2020 - 18:58
Колеги, никой ли не знае къде ги ремонтират ?
#3
Posted 27 October 2020 - 23:20
Микрон Доцев евентуално, но може да се наложи подмяна. Доста са деликатни като компоненти и няма резервни части като цяло.
#4
Posted 29 October 2020 - 18:14
Може ли контакти на човека ? Тя моята май самото моторче й е преебано, защото като натискам копчето, нещо цъка отзад, но до там и с напъване не иска да слезе.
#5
Posted 30 October 2020 - 09:56
Потърси в нета сервиз Микрон Доцев. Сервиза му е много известен в БМВ и Фолксваген форумите.
#6
Posted 30 October 2020 - 11:25
Много е лесноМоже ли контакти на човека ? Тя моята май самото моторче й е преебано, защото като натискам копчето, нещо цъка отзад, но до там и с напъване не иска да слезе.
https://www.googlead...Av4Q0Qx6BAgEEAE
#7
Posted 30 October 2020 - 19:10
Благодаря ви колеги
#8
Posted 24 November 2020 - 07:53
Здравейте колеги, подновявам темата, Микрон Доцев отпада като вариант, защото там ми искат 350лв само за да свалят щората и не се знае дали ще я оправят. Ако могат да я оправят, още поне 100лв искат, което ми звучи доста несериозно.
#9
Posted 24 November 2020 - 11:01
Като се замисля, цената не лоша.
Eто 2 видеа, едните пичове са били късметлии, че са имали достъп до щората, но като гледам, са успели да прегънат кората отзад от натискане и вече имат мекица, а не кора.
Второто видео ти показва какво трябва да се случи като разглобяване при 203ка. При теб няма да е много по-различно.
Твоята е застанала в отворено състояние, което прави разглобяването още по-трудно, ако се внимава да не се наранят компонентите.
Това нещо има поне 4 часа разглобяване и сглобяване... Ако се бърза, ще стане касапница.
И това е само до момента, в който става видно дали подлежи на ремонт или е тотално чао.
Ако е нещо механично, могат да го изфабрикуват или поправят. Ако е по-зле работата... успех.
Вариант 2 е да си я свалиш сам, да им я занесеш да я оправят и после направо да я тествате на колата, докато ти е разглобена. Нищо няма да ти стане да караш без кората известно време.
Така ще спестиш тези 350лв и 100лв за същинския ремонт си е нормална цена.
И си стигаме до логичния отговор на въпроса: "Защо в сервизите не искат да се занимават с пипкави неща?"
Като си поискаш парите за изработеното време, хората се мръщят.
#10
Posted 17 December 2020 - 16:46
Като цяло, на мен не ми трябва тая щора и ме устройва дори само да се пробере долу, не държа да работи.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users