Антифриз по педала на спирачката
Започната от st1886, 05 окт 2020 - 13:06:24
8 мнения по тази тема
#1
Публикувано 05 октомври 2020 - 13:06
Здравейте колеги. Автомобила е w211 2003г. От няколко седмици наблюдавам, че се появяват капчици антифриз (100% е антифриз - синкаво и мазно) по педала на спирачките. Овлажняването е много леко (дори не успяват да стигнат до стелката). Проверихме над кората над педалите, както и казанчето, но всичко е сухо! Не може да се разбере, от къде идва. Гледахме гумичките по тръбите където влизат в купето (под рамената на чистачките) но и те са сухи. Не съм пускал парното да духа в краката и стъклата не се изпотяват.
До тук клоня към добавка в антифриза, понеже не виждам от какво друго би могло да е, освен от казана, въпреки, че на пипане е сух.
Други идеи и съвети?
Изпратено от моят VTR-L29 с помощта на Tapatalk
До тук клоня към добавка в антифриза, понеже не виждам от какво друго би могло да е, освен от казана, въпреки, че на пипане е сух.
Други идеи и съвети?
Изпратено от моят VTR-L29 с помощта на Tapatalk
#2
Публикувано 07 октомври 2020 - 09:47
На никой ли не се е случвало това чудо ?? Поне мнения за добавка да дадете? И може ли да има отрицателни последствия?
Изпратено от моят VTR-L29 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят VTR-L29 с помощта на Tapatalk
#3
Публикувано 07 октомври 2020 - 09:55
Отрицателните последствия са запушване на топлообменниците на парното примерно и вече нямаш парно.
#4
Публикувано 07 октомври 2020 - 09:58
Ако е голям процента на вероятност това да се случи, предпочитам да си капе...
Изпратено от моят VTR-L29 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят VTR-L29 с помощта на Tapatalk
#5
Публикувано 07 октомври 2020 - 11:29
Абе то хубаво там да си капе ама някак си кофти звучи "мазен педал на СПИРАЧКАТА". Чувал съм, че тоя педал бил относително важен.
#6
Публикувано 07 октомври 2020 - 12:25
Виж сега... каквото и да правиш, както и да го мислиш, все имаш две опции:
1. Сваля се таблото, километражи, бегове, модули, навигации, духалки, колонки... и стигаш до парното.
Сваля се и парното, ревизира се всичко по него на спокойствие, сменят се гумичките на антифризните и климатичните тръби и се сглобява.
Не е нито ужасно трудно, нито скъпо, но... е трудоемко и бавно.
Дали сервиз ще се навие на това: съмнявам се или ще е скъпо (времето е пари)
Дали ти ще се хванеш да го правиш: зависи от условията, с които разполагаш. Не ти трябват особено специализирани инструменти, освен пластмасовите играчки, с които разкачаш детайлите, които са на щипки.
...или:
2. Продаваш колата и оставяш този проблем на някой друг
#7
Публикувано 07 октомври 2020 - 12:51
Има и друг вариянт
Надуваш с компресор през казанчето на охл.течност,като преди това колата е загряла,термостата е отворил и гледаш от къде ще избие.
Добре е да сте двама.
Надуваш с компресор през казанчето на охл.течност,като преди това колата е загряла,термостата е отворил и гледаш от къде ще избие.
Добре е да сте двама.
#8
Публикувано 07 октомври 2020 - 13:21
Педала не е толкова мазен, колкото звучи. Антифриза стои на пръски (малки капчици, все едно е напръскан принудително, а не да се стича от някъде и това най-много ме озадъчава). Кдл вариант 2 не е на дневен ред. Това с компресора, което колегата е посочил звучи логично и по-скоро ще започна с него.
Отворен съм и на други идеи/предложения да се започне с нещо по-леко от разглабяне на таблото на съставни части, което би могло да се остави като краен вариант.
Изпратено от моят VTR-L29 с помощта на Tapatalk
Отворен съм и на други идеи/предложения да се започне с нещо по-леко от разглабяне на таблото на съставни части, което би могло да се остави като краен вариант.
Изпратено от моят VTR-L29 с помощта на Tapatalk
#9
Публикувано 07 октомври 2020 - 14:29
Проверете да не ти е запушен дренажа на климатика.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни