Този пост е редактиран от Vankomkm: 02 октомври 2020 - 09:53
Скоростна кутияШум от скоростната кутия
Започната от Vankomkm, 02 окт 2020 - 09:52:50
15 мнения по тази тема
#1
Публикувано 02 октомври 2020 - 09:52
Добър ден,
Имам шум от скоростната кутия, при натискане на съединителя шумя спира, нямам проблем с превключването на скоростите. Моля, да ми препоръчате сервиз който може да ми отстрани проблема. Аз, съм от Ямбол, и ако има сервиз в региона ще бъде добре, но може и да е по-далеч. Автомобила е Mercedes W204 Avangard 2007г. - бензин, ръчни скорости
VIN: WDD2040461A058630
Двигател: 271952 30 961472
Скоростна кутия: 716635 02 359986
Благодаря ви предварително.
#2
Публикувано 05 октомври 2020 - 08:09
Явно не се развалят тези Мерцедеси и затова никой не знаеш подходящ сервиз
#3
Публикувано 05 октомври 2020 - 10:40
То тоя проблем който си описал звучи като аксиален лагер. И е част от лагер помпата на съединителя. Предполагам всеки читав майстор може да ти го смени. Без значение с каква марка автомобили се занимава.
#4
Публикувано 05 октомври 2020 - 10:48
Ок, много ти благодаря
#5
Публикувано 21 октомври 2020 - 22:17
Провери маслото в кутията.По добре го смени.Това предполагам го прави само като загрее на празен ход?Няма да е аксиален лагер.Той шуми когато се натисне!Звука идва от някакви наднормени хлабини в лагерите в кутията.В норма ли е маслото,това няма да те остави на пътя.
#6
Публикувано 22 октомври 2020 - 07:48
И аз имам един шум, който изчезва при натискане на съединителя ... няколко сервиза са на мнение, че е от кутията, без да са пипали или проверявали каквото и да е по съединител или кутията
Ако някой знае повече за шум, генериран от хлабини по аксиалния лагер, моля да сподели, защото в интернет битуват много крайни мнения...
Някъде пишат, че ако шума изчезне с натискането на съединителя, то причината е аксиалния лагер ... някъде намесват и понятието "първичен лагер на кутията"
#7
Публикувано 22 октомври 2020 - 09:26
Именно за това търся мнение за читав сервиз който може да ми каже със сигурност от къде идва проблема (разбира се когато се свали съединител и кутия) а, не да се гадае по шум.
В нета мнения разнопосочни много, от лагер помпа на съединителя до първичен лагер на кутия и куп още предположения.
Не искам да влизам в приключение с някой "баш майстор" и да започне една смяна на куп ненужни части....а, ремонт на кутия или смяна на комплект съединител с демпферен маховик си е доста голяма цифра.
#8
Публикувано 22 октомври 2020 - 14:06
Според мен от разбит първичен лагер има и претрисане при потегляне.
#9
Публикувано 26 октомври 2020 - 12:23
Да използвам темата да попитам 3 неща: При 7G, бензин, 722.9:
1. Сутрин, първите 3-4 минути след потегляне и натискане на спирачката се усеща леко претрисане. След това изчезва напълно. Със сигурност е от кутията, а не от дискове или накладки.
2. По време на шофиране понякога при пускане на газта и падане на скоростта между 40 и 60км/ч се чува едно...все едно някаква перка се е закачила някъде (примерно да пъхнеш лист във вентилатор). За 2-3 секунди и изчезва. Със сигурност идва от под предния капак някъде. Поне в купето така се усеща.
3. При скорост от над 60км/ч до поне 100км/ч започва да се чува минимално виене в купето, бих казал идва отзад. При отпускане на газта изчезва напълно. Попрочетох тук-там и според мненията е или диференциал, или лагер на кардана. Трябвало да се изчака засилване на звука, за да се локализира правилно и отремонтира.
Ако сте се сблъскали или имате опит с подобни неща, споделете мнение.
"Ръката Му отдава всекиму - дължимото"
#10
Публикувано 26 октомври 2020 - 19:57
Това което бих направил е да прегледам и сменя маслото на диференциала. Най-лесното и най-евтиното е това.
#11
Публикувано 27 октомври 2020 - 11:06
Ще го имам предвид, но си мисля, че няма да изчезнат и трите точки само с един диференциал
"Ръката Му отдава всекиму - дължимото"
#12
Публикувано 27 октомври 2020 - 17:42
За 1 и 3 проверете състоянието на кардана,карета,гумени карета,тампони на задния мост.
За две,може наистина някоя пластмаса да закача перките отпред.Евентуално демпферна шайба..?
За две,може наистина някоя пластмаса да закача перките отпред.Евентуално демпферна шайба..?
#13
Публикувано 28 октомври 2020 - 17:24
Като има развитие ще пиша, благодаря за съдействието!
"Ръката Му отдава всекиму - дължимото"
#14
Публикувано 01 декември 2020 - 09:24
Добро утро, колеги!
Има развитие по моя случай. Колата беше на ремонт. Проблема беше в скоростната кутия. Беше сменен първичния лагер (от който е идвал шума в кутията) + още 1 лагер.
Вече няма шум в кутията, скоростите се включват меко. Но, от севриза са сложили масло до пробката - някъде около 1,8 - 2,0л. но съм срещам писано по форумите, че в тази кутия 716 635 02 359986, трябва да се сложи 1,2л. масло. Майстора не бил чувал за такова нещо, и ме увери, че няма да имам проблем. Но, моля някой ако знае точно колко литра се полагат на тази кутия да ми пише.
Благодаря предварително.
#15
Публикувано 01 декември 2020 - 18:36
1,5 литра 75W кутия 716,6 ......
Колата ти е - C 180 Kompressor 2007 w204 avangard ?
Беше пропуснал " компресор" , но това няма значение.
При кутия 711,6 ....... маслото е 1,2 литра 75W
Този пост е редактиран от IIVVOO: 01 декември 2020 - 18:43
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни