След обяд ще опитам това със свиркането въпреки, че нямам аларма и съм на 99.9% сигурен че няма да стане, ще пробвам да изгася ш*бания SRS, че ослепях от него И да си пусна литрите на километража. Дано поне едно от тея неща да стане ;д пък ще черпя
Функции / Адаптации за включване / изключване с DAS
Започната от BBRemapping, 29 сеп 2020 - 09:04:54
174 мнения по тази тема
#16
Публикувано 17 ноември 2020 - 12:04
#17
Публикувано 17 ноември 2020 - 12:30
И аз го включих за светлините но не съм го пробвал. До колкото четох по чуждите форуми реално тази екстра е за w221 и официално е няма за w220 и доколкото разбрах трябва да е Model year 2004 за да работи като се включи иначе на първите модели от 2003 можело да се включи но реално не работила. казват че се активира като се включи триъгълника или Bas това разбира под рязко спиране.
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
Искам между другото и друго да питам теб и останалите колеги от форума дали знаят как мога да активирам стартирането на колата само като цъкна на стартер без да задържам ключа, на моята го има, но на баща ми на преди фейса го няма пуснато, на друго приятелче пак преди фейса (същата година, същия двигател и т.н. като на бащата) го има. Ако някой знае как точно се прави понеже вчера ръчках в моята (понеже го има като опция със сигурност защото работи) да го открия и не успях. Някой може ли да ме насочи?
#18
Публикувано 17 ноември 2020 - 13:44
На баща ти колата ръчка ли е или автомат ?
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#19
Публикувано 17 ноември 2020 - 14:18
На баща ти колата ръчка ли е или автомат ?
Автомат е, 320цди 2001 година w220, знам че ръчките го нямат, проблема е, че не знам къде да открия функцията.
#20
Публикувано 17 ноември 2020 - 17:39
Според мен някъде нещо е заминало, защото тази екстра я имат всички автомати, а не е нещо, което се активира допълнително
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#21
Публикувано 17 ноември 2020 - 20:49
Гълтача сигурно е поправян някога.
#22
Публикувано 18 ноември 2020 - 09:13
Срещал съм и други 220ки и 211ки автоматици при които не работят тези опции.
#23
Публикувано 19 ноември 2020 - 18:39
активира се в двигателя
#24
Публикувано 23 ноември 2020 - 09:35
Къде по-точно или да ми кажете как се води функцията за да потърся из Чичо Гугъл.
#25
Публикувано 08 януари 2021 - 07:35
Здравейте.Някой знае ли как се кодира SRS на дясната седалка на W203 2002g .Мъча се ама нищо не става.Само мазало.
Изпратено от моят SM-A750FN с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A750FN с помощта на Tapatalk
#26
Публикувано 08 януари 2021 - 14:06
Здравейте.Някой знае ли как се кодира SRS на дясната седалка на W203 2002g .Мъча се ама нищо не става.Само мазало.
Изпратено от моят SM-A750FN с помощта на Tapatalk
Следи внимателно стъпките и не пропускай нищо
1. Изключваш жълтата буква на SRS-a под седалката на спътника.
2. Надстойка"->AB-въздушна възглавница->данни за развитие->задействане->общ списък на всички активации->Zugriffsberechtigung 1 (DJ_zugriffsberechtigung_1) f3->f3 и се връщаме с f1 (Това ти е първата оторизация)
3. В същото меню избираш Zugriffsberechtigung 2 (DJ_zugriffsberechtigung_2) (Това ти е втората оторизация)
4. Пак в същото меню трябва да отключиш модула с това > steuergerät entriegeln (fn_sg_entriegeln)
Вече имаме двете оторизации и имаме достъп до модула
5. Надстойка->AB-въздушна възглавница->данни за развитие->електронни блокове за управление_настройка->(вариянтно кодиране)->fahrzeugausstattung kodieren-> и в това меню трябва да намерим и да зададем:
- akse/oc beifahrer = nein
- oc/akse, sbe, wss mit gurtwarnfunction = nein
- sitzmatten-komponente beifahrer = keine matte
С F3 запазваш кодирането и продължаваш със стъпките.
6. AB-въздушна възглавница->данни за развитие->задействане->общ списък на всички активации->STEUERGERAET RESETTEN (POWERON-MODUS)(FN_RESET_SG_POWER_ON). (Рестартираш модула за да приеме и запомни настройките.
7. След рестарта взимаш пак достъп за оторизация (Стъпка 1 и 2).
8. В същото меню след като вземете оторизация заключваш модула, но преди това изтрий грешките задължително ( steuergerät verriegeln (fn_sg_verriegeln) ), след изтриването на грешките задължително заключваш модула, ако го оставиш отключен ще ти премигва SRS лампата на таблото. Успех.
Пиши като свършиш да споделиш резултата. Дано съм помогнал
#27
Публикувано 08 януари 2021 - 14:55
Единствното лошо в случая е, че след като се изключи AKSE при евентуален инцидент се пръска и въздушната възглавница и на таблото срещу пътника и трябва да се взема ново табло ако си оправяме колата. Поради тази причина според мен е по-добре да се сложи емулатор за кантара. Това е лично мое мнение и не ангажирам никой с него.
#28
Публикувано 08 януари 2021 - 16:03
Да и това е така а Емулатора не е толкова скъп. Дори в много от представителствата това не го препоръчват и отказват да го направят.
#29
Публикувано 08 януари 2021 - 19:07
Е, той емулатора какво емулира?
Ако е, че има човек - пак гърми таблото.
Ако е, че няма човек - не гърми и ти отиваш в моргата с мисълта, че си спестил някой лев...
Ако е, че има човек - пак гърми таблото.
Ако е, че няма човек - не гърми и ти отиваш в моргата с мисълта, че си спестил някой лев...
#30
Публикувано 08 януари 2021 - 19:11
Мерси.Щом имам резултат ще пиша.
Изпратено от моят SM-A750FN с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A750FN с помощта на Tapatalk
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни