Мнение за диагностика
Started by ActrosBG, 19 Aug 2020 - 22:31:28
13 replies to this topic
#1
Posted 19 August 2020 - 22:31
Здравейте колеги. Отскоро съм собственик на w212 с въздушно окачване. При диагностика на окачването във Силвър Стар ми казаха, че амортисьорите са трите на 50 процента а преден ляв е на 40 при което човека каза, че според стандарта на Мерцедес са за смяна. А колата вози уникално нито лопа нито тропа. Ще бъда благодарен ако някой запознат сподели мнение. Благодаря предварително.
#2
Posted 20 August 2020 - 13:08
Ако я чувстваш стабилна и наистина не чука си карай така.На тях работата им е да ти вземат парите.
А пък и стандартите на Мерцедес са високи,амортисьора е част от безопастността на автомобила.
А пък и стандартите на Мерцедес са високи,амортисьора е част от безопастността на автомобила.
#3
Posted 20 August 2020 - 14:22
Неминуемо ще се наложи смяна на амортисьори във времето.
Ако всичко е наред към момента си карай така.
Ако всичко е наред към момента си карай така.
#4
Posted 20 August 2020 - 14:38
Благодаря а какво мислите за рециклиране?
#5
Posted 20 August 2020 - 15:00
Според рекламата на Air Tec е много сполучливо.
#6
Posted 20 August 2020 - 18:08
човека говори за амортисьорите а не за възглавниците
има разлика
а аз не съм чувал поне за сполучливо рециклирани амортисьори
#7
Posted 20 August 2020 - 18:43
човека говори за амортисьорите а не за възглавниците
има разлика
а аз не съм чувал поне за сполучливо рециклирани амортисьори
Аз също говоря за Хамортисьори.
Ако си направиш труда да чукнеш на фирмата която съм дал,може да научиш нещо ново.
Защото аз съм си направил този труд без да съм професионалист.
#8
Posted 20 August 2020 - 20:12
Точно за това попитах, защото прочетох за air tec и vabonti. Едната използва гума с оригиналната дебелина а другата по дебела. Според мен по добре е като се рециклира да бъде като оригинала.
#9
Posted 20 August 2020 - 20:20
Не знам защо пиша цял ферман а излиза половината. Във рекламата на air tec обясняват, че амортисьорите са вътре във възглавницата и се сменя и тя.
#10
Posted 20 August 2020 - 23:58
Малко ми писна да смилам на всеки,ама разликата е че Вабонти и други като рециклират амортисьора го правят на някаква непроменяема твърдина.Точно за това попитах, защото прочетох за air tec и vabonti. Едната използва гума с оригиналната дебелина а другата по дебела. Според мен по добре е като се рециклира да бъде като оригинала.
Тия които постнах твърдят и показват как го правят да работи с променяемо втвърдяване както е оригинално.
#11
Posted 21 August 2020 - 08:38
Да, потвърждавам от 2ро лице, че AirTec имат много качествен стенд и си разбират от работата. Реално отскоро се заминават с въздушно окачване, а иначе са добре познатите Adler Auto, които се занимават много усилено и успешно с тунинг проекти. Приятел с Audi S8 (D4) ходи при тях за рециклиране на предни възглавници, като и на отиване и на връщане бях с него (тези от VAG винаги трябва да имат приятел, който да ги закара когато им закъсат колите ) и определено има коренна промяна в поведението на колата. Да не се налага в близко бъдеще, но ако и на мен ми се наложи с 213-та, също бих ги посетил тях пред колегите им от Вабонти, за които има малко разнопосочни мнения, вярно повечето са положителни, но не липсват и отрицателни.
#12
Posted 21 August 2020 - 10:02
Благодаря за отговорите стана ми ясно.
#13
Posted 20 November 2020 - 15:21
здравеите колеги имам в212 2014 250 дизел много твардо вози не знам от модела ли е или му има нещо не ми се иска да го продавам какав може да е проблема моля за сьвет
#14
Posted 27 November 2020 - 11:23
здравеите колеги имам в212 2014 250 дизел много твардо вози не знам от модела ли е или му има нещо не ми се иска да го продавам какав може да е проблема моля за сьвет
Виж да не си със спортно окачване - код 486 в екстрите.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users