Мнение за диагностика
Започната от ActrosBG, 19 авг 2020 - 22:31:28
13 мнения по тази тема
#1
Публикувано 19 август 2020 - 22:31
Здравейте колеги. Отскоро съм собственик на w212 с въздушно окачване. При диагностика на окачването във Силвър Стар ми казаха, че амортисьорите са трите на 50 процента а преден ляв е на 40 при което човека каза, че според стандарта на Мерцедес са за смяна. А колата вози уникално нито лопа нито тропа. Ще бъда благодарен ако някой запознат сподели мнение. Благодаря предварително.
#2
Публикувано 20 август 2020 - 13:08
Ако я чувстваш стабилна и наистина не чука си карай така.На тях работата им е да ти вземат парите.
А пък и стандартите на Мерцедес са високи,амортисьора е част от безопастността на автомобила.
А пък и стандартите на Мерцедес са високи,амортисьора е част от безопастността на автомобила.
#3
Публикувано 20 август 2020 - 14:22
Неминуемо ще се наложи смяна на амортисьори във времето.
Ако всичко е наред към момента си карай така.
Ако всичко е наред към момента си карай така.
#4
Публикувано 20 август 2020 - 14:38
Благодаря а какво мислите за рециклиране?
#5
Публикувано 20 август 2020 - 15:00
Според рекламата на Air Tec е много сполучливо.
#6
Публикувано 20 август 2020 - 18:08
човека говори за амортисьорите а не за възглавниците
има разлика
а аз не съм чувал поне за сполучливо рециклирани амортисьори
#7
Публикувано 20 август 2020 - 18:43
човека говори за амортисьорите а не за възглавниците
има разлика
а аз не съм чувал поне за сполучливо рециклирани амортисьори
Аз също говоря за Хамортисьори.
Ако си направиш труда да чукнеш на фирмата която съм дал,може да научиш нещо ново.
Защото аз съм си направил този труд без да съм професионалист.
#8
Публикувано 20 август 2020 - 20:12
Точно за това попитах, защото прочетох за air tec и vabonti. Едната използва гума с оригиналната дебелина а другата по дебела. Според мен по добре е като се рециклира да бъде като оригинала.
#9
Публикувано 20 август 2020 - 20:20
Не знам защо пиша цял ферман а излиза половината. Във рекламата на air tec обясняват, че амортисьорите са вътре във възглавницата и се сменя и тя.
#10
Публикувано 20 август 2020 - 23:58
Малко ми писна да смилам на всеки,ама разликата е че Вабонти и други като рециклират амортисьора го правят на някаква непроменяема твърдина.Точно за това попитах, защото прочетох за air tec и vabonti. Едната използва гума с оригиналната дебелина а другата по дебела. Според мен по добре е като се рециклира да бъде като оригинала.
Тия които постнах твърдят и показват как го правят да работи с променяемо втвърдяване както е оригинално.
#11
Публикувано 21 август 2020 - 08:38
Да, потвърждавам от 2ро лице, че AirTec имат много качествен стенд и си разбират от работата. Реално отскоро се заминават с въздушно окачване, а иначе са добре познатите Adler Auto, които се занимават много усилено и успешно с тунинг проекти. Приятел с Audi S8 (D4) ходи при тях за рециклиране на предни възглавници, като и на отиване и на връщане бях с него (тези от VAG винаги трябва да имат приятел, който да ги закара когато им закъсат колите ) и определено има коренна промяна в поведението на колата. Да не се налага в близко бъдеще, но ако и на мен ми се наложи с 213-та, също бих ги посетил тях пред колегите им от Вабонти, за които има малко разнопосочни мнения, вярно повечето са положителни, но не липсват и отрицателни.
#12
Публикувано 21 август 2020 - 10:02
Благодаря за отговорите стана ми ясно.
#13
Публикувано 20 ноември 2020 - 15:21
здравеите колеги имам в212 2014 250 дизел много твардо вози не знам от модела ли е или му има нещо не ми се иска да го продавам какав може да е проблема моля за сьвет
#14
Публикувано 27 ноември 2020 - 11:23
здравеите колеги имам в212 2014 250 дизел много твардо вози не знам от модела ли е или му има нещо не ми се иска да го продавам какав може да е проблема моля за сьвет
Виж да не си със спортно окачване - код 486 в екстрите.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни