Хора преди 3 дни си купих с220 cdi 2002 автоматик. Натискам педала на газта колата се изтрелва и в един момент забива все едно е свършила нафтата и гасне. На бордовия компютър ми се изписа надпис el.power control(EPC) - visit workshop! . отчита ми го като грешка. след 2-3 минути притиснение паля колата и грешката я няма колата си върви перфектно. Моля за мнение от какво може да станало така и дали е опасно много съм притиснен.
Междо другото бях с едно гадже което го свалям от 3 седмици
el. power control моля за съвет
Започната от bormioli, 04 май 2007 - 17:33:40
4 мнения по тази тема
#1
Публикувано 04 май 2007 - 17:33
#2
Публикувано 04 май 2007 - 20:32
и мойта го изписва от време на време с тази разлика ,че не гасне и аз не знам за какво е придполагам нащо с генератора или акумулатора
#3
Публикувано 07 май 2007 - 14:50
Да, точно този проблем, но без да гасне, от време на време просто се рестартира електриката, в смисъл светлините...прави и G270 CDI... какво представлява тази система?
#4
Публикувано 07 май 2007 - 15:22
Спокойно, нищо страшно, смотаната електроника на 210-ките
На мен по 10 пъти на ден ми се изписва ESP/ABS/BAS не работят, моля посетете незабавно сервиз (само че при мен съобщението е на немски), съпроводено с хиляди звуци, пискулки и картинки! Спираш, гасиш, махаш ключа, вкарваш пак, палиш и бегаш Изобщо да не ти пука, не се впрягай много, докато не спре и не можеш да се отместиш вече тогава е опасно. Да не говорим, че на мен не ми работи едната лампичка на задния номер, на всичкото отгоре остават 1900 км до следващия сервиз (компютъра те уведомява разбира се със всевъзможни картинки и звуци при палене) така че кашата е пълна.
п.с. поне на девойката кое и хареса повече - невероятната возия на 210-ката или широката и удобна задна седалка?
На мен по 10 пъти на ден ми се изписва ESP/ABS/BAS не работят, моля посетете незабавно сервиз (само че при мен съобщението е на немски), съпроводено с хиляди звуци, пискулки и картинки! Спираш, гасиш, махаш ключа, вкарваш пак, палиш и бегаш Изобщо да не ти пука, не се впрягай много, докато не спре и не можеш да се отместиш вече тогава е опасно. Да не говорим, че на мен не ми работи едната лампичка на задния номер, на всичкото отгоре остават 1900 км до следващия сервиз (компютъра те уведомява разбира се със всевъзможни картинки и звуци при палене) така че кашата е пълна.
п.с. поне на девойката кое и хареса повече - невероятната возия на 210-ката или широката и удобна задна седалка?
... besser langsam ankommen, als zu schnell stehen bleiben ....
http://www.leggett-automotive.com/
http://www.leggett-automotive.com/
#5
Публикувано 08 май 2007 - 19:36
причина за гасенето може да е сигнал за ниско налягане на нафтата в релсата с високото налягане за дюзите. При подобен реален проблем дюзите започват да пикаят и има опасност от сериозна механична повреда на мотора и на някои коли софтуера е направен така че гаси мотора веднага. Поне първите италиянски мотори JTD (комън райл) са така, на по- късните проблема е отстранен.
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни