Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

E550 - ъпгрейд изпускателна система


  • Please log in to reply
7 мнения по тази тема

#1 jordanvk

jordanvk

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    '10 E550

Публикувано 05 август 2020 - 16:17

Здравейте колеги,

 

От няколко месеца съм горд собственик на е550 4matic, 2010г. Това е първият ми Мерцедес и нямам голям опит с марката.

Колата като цяло е супер, но ми е малко тихичка :D (в момента изпускателната система си е изцяло заводската). Предвид това, че е атмосферния мотор, предполагам, че има голям потенциал да извади по-солиден звук.

 

Каква модификация бихте ми препоръчали? Не търся супер агресивен звук на всяка цена, държа колата да си е все така практична и използваема. На дълъг път, да речем, няма дразнещо "бучене" и да се пътува комфортно.

 

Гледах в интернет, че Magnaflow например правят гърнета за този модел, някой има ли опит с нещо подобно?

 

Благодаря предварително! Извинявам се, ако вече има подобна тема, но не можах да намеря в търсачката.  :beer


  • 0

#2 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 891 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 05 август 2020 - 19:03

Не пипай нищо, генерацията си е чудесна :) Ако тръгнеш по този път ще се сменят доста неща и просто не си заслужава


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1

#3 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4598 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 06 август 2020 - 11:05

Най-лесната модификация е да махнеш средното гърне и да го замениш с прави тръби. Това ще даде повече характер на колата, без да става прекалено шумна.

Прикачени файлове


  • 0

#4 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 06 август 2020 - 11:54

Най-лесната модификация е да махнеш средното гърне и да го замениш с прави тръби. Това ще даде повече характер на колата, без да става прекалено шумна.

Неприятни вибрации в купето няма ли да се появят ?

 

Аз махнах катализатор и стана една ... та затова питам дали със средното няма да е същата работа ?


  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#5 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4598 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 06 август 2020 - 12:13

Чак неприятни вибрации в купето, не мисля.

 

Може би ако не се окачи хубаво тръбата, заместваща средното гърне. Или ако опира в купето.


  • 0

#6 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4598 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 06 август 2020 - 12:53

Средното гърне го играе крос-овър с абсорбер (пефорации и вата).

 

Първа фаза ще бъде да се замени с Х-пайп или Н-пайп.

 

Втора фаза, малко по-хард, ще бъде да се замени с две отделни прави тръби.

Прикачени файлове


  • 0

#7 LandShark

LandShark

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W212 E500, S211 E500T, BMW E30 325i Cabrio, ex-BMW E90 330i M-Performance, ex-BMW E30 325i M-Tech coupe, ex-BMW E30 320i.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 август 2020 - 14:31

Аз от близо година съм със същия Мерцедес 550 4матик, моя се води 2011г. Дойде от Канада без задни гърнета, прави тръби с накрайници само. Звукът брутален, но ми идваше в повече на дълъг път, затова сложих някакви заглушителни гърнета, не оригинални. По-добре е, но колегата Краси е прав за оригиналната генерация. Преди това имах 2007 в211 е500 със същия мотор и оригинална генерация - тих като електрична, на него му сложих само един cut off клапан след средното гърне и звука беше супер + когато искам го затварям и става тих отново.
  • 0

#8 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4598 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 06 август 2020 - 16:20

Ето едно видео на Е550 с премахнат резонатор, но с катализатори. В коментарите авторът отговаря, че на мястото на резонатора е сложил прави тръби без H-пайп.

 


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни