ECO MODE не работи!
Started by draykov, 29 Jul 2020 - 21:02:15
21 replies to this topic
#1
Posted 29 July 2020 - 21:02
От вчера съм собственик на w212 facelift, колата при еко режим не гасне като спра, копчето си свети в зелено и на таблото има изписано eco. Не държа на тази функция но просто ми е любопитно от какво не работи и дали е нещо което трябва да се оправи защото може да доведе до други проблеми или просто да си карам така.
Sent from my Mi MIX 3 using Tapatalk
Sent from my Mi MIX 3 using Tapatalk
#3
Posted 30 July 2020 - 08:49
Чак пък да не работи...има си ред изисквания за да се активира. Ама да не работи - трудна работа.
#4
Posted 30 July 2020 - 09:10
На включен климатик, не знам дали ще гаси двигателя при спиране. Другото изискване е определено напрежение на батерията.
Отделно ЕКО режимът не се изразява само в гасене на мотора при чакане на светофар. Вероятно се променя мапинга на педала на газта към по-малко агресивен профил, превклюва по-рано на по-висока предавка, при някои автомобили има и ЕКО типове как да се шофира и т.н.
#5
Posted 30 July 2020 - 09:23
E220cdi е колата.Не винаги гасне когато свети зелено мисля, че трябва определени показатели който си следи компютъра да са в норма и тогава ще изгасне.
В книжката на колата е описано как точно работи ECO режима мойте наблюденията са от 250 cdi незнам твойта с какъв мотор е.
Днес разбрах от снимки и клипчета че за да изгасне колата есо на таблото трябв ада е в зелено а при мен е изписано еко в жълто. Но ми се дтори странно че за 2-3 дена от както я карам само един път изгасна на светофар, но както и вие казвате да може да е и от климатика мисля че все още не съм го спиръл за да видя дали ще работи.
Sent from my Mi MIX 3 using Tapatalk
#6
Posted 30 July 2020 - 10:07
Когато надписът е на зелен фон колата винаги изгасва при спиране на светофар. Именно зелената индикация е признак за готовност на старт-стоп системата.
При изправна и активирана СС-функция (изгасен двигател) климатикът и останалите консуматори се захранват от малкия акумулатор в багажника.
Ако индикацията си стои на жълт фон (няколко дена каране с различна продължителност), най-вероятно единият от акумулаторите е вече с по-ниски показатели.
Според мен единственото предимство на тази система са усилените компоненти - стартер и акумулатор (стандартен AGM), може би и алтернатор.
Аз я деактивирам при всеки старт.
#7
Posted 30 July 2020 - 10:31
Не мя трябва да я ползвам, въобще не ми харесва това нещо, просто реших да попитам за да знам дали е нещо което трябва да се отсрани по някакъв начин или мога да си карам така без грижа.Когато надписът е на зелен фон колата винаги изгасва при спиране на светофар. Именно зелената индикация е признак за готовност на старт-стоп системата.
При изправна и активирана СС-функция (изгасен двигател) климатикът и останалите консуматори се захранват от малкия акумулатор в багажника.
Ако индикацията си стои на жълт фон (няколко дена каране с различна продължителност), най-вероятно единият от акумулаторите е вече с по-ниски показатели.
Според мен единственото предимство на тази система са усилените компоненти - стартер и акумулатор (стандартен AGM), може би и алтернатор.
Аз я деактивирам при всеки старт.
Sent from my Mi MIX 3 using Tapatalk
#8
Posted 30 July 2020 - 10:47
Не мя трябва да я ползвам, въобще не ми харесва това нещо, просто реших да попитам за да знам дали е нещо което трябва да се отсрани по някакъв начин или мога да си карам така без грижа.
Sent from my Mi MIX 3 using Tapatalk
Няма никаква драма - аз си карам така от 4 години.
Два са вариантите за деактивиране на СС:
- изключване от бутона при всяко палене на двигателя
- разкачане на задния акумулатор. Не се записват грешки. (Това го тествах и карах така без проблеми 10ина дни, но предпочетох първия вариант).
По спомен функцията има икономисващ ефект при спирания от над 40 секунди.......
#9
Posted 30 July 2020 - 11:05
Благодаря за информацията, но в този случай колата сама се погрижи да отстрани досадният режим.Няма никаква драма - аз си карам така от 4 години.
Два са вариантите за деактивиране на СС:
- изключване от бутона при всяко палене на двигателя
- разкачане на задния акумулатор. Не се записват грешки. (Това го тествах и карах така без проблеми 10ина дни, но предпочетох първия вариант).
По спомен функцията има икономисващ ефект при спирания от над 40 секунди.......
Sent from my Mi MIX 3 using Tapatalk
#11
Posted 30 July 2020 - 12:49
E220cdi е колата.
Днес разбрах от снимки и клипчета че за да изгасне колата есо на таблото трябв ада е в зелено а при мен е изписано еко в жълто. Но ми се дтори странно че за 2-3 дена от както я карам само един път изгасна на светофар, но както и вие казвате да може да е и от климатика мисля че все още не съм го спиръл за да видя дали ще работи.
Sent from my Mi MIX 3 using Tapatalk
По принцип ако системата ти е ОК и сложиш нов акумулатор ( големия ), 10-15 секунди от запалването би трябвало да ти светне на таблото "ECO" в зелено.
Малката батерия би трябвало да я изпише на таблото ако не е ОК.
Edited by IIVVOO, 30 July 2020 - 12:51 .
#12
Posted 30 July 2020 - 14:19
Преториан - още има да четеш в Гугъла!
Това не е вярно:
"При изправна и активирана СС-функция (изгасен двигател) климатикът и останалите консуматори се захранват от малкия акумулатор в багажника."
Това не е вярно:
"При изправна и активирана СС-функция (изгасен двигател) климатикът и останалите консуматори се захранват от малкия акумулатор в багажника."
#13
Posted 30 July 2020 - 14:27
От това трябва ли да разбирам че скоро ще трябва да сменям акумулатор?По принцип ако системата ти е ОК и сложиш нов акумулатор ( големия ), 10-15 секунди от запалването би трябвало да ти светне на таблото "ECO" в зелено.
Малката батерия би трябвало да я изпише на таблото ако не е ОК.
Sent from my Mi MIX 3 using Tapatalk
#14
Posted 30 July 2020 - 14:58
Не може ли със Стар да се зададе да помни последната позиция на бутона, а не както е стандартно да се активира с всяко запалване на двигателя. И мен доста ме дразни, особено като изчакваш ляв завой и ти спира двигателя по средата на кръстовището.
#15
Posted 30 July 2020 - 16:46
Би трябвало да може, аз ако намеря стар около мен доста работи бих искал но проблемът е че няма.Не може ли със Стар да се зададе да помни последната позиция на бутона, а не както е стандартно да се активира с всяко запалване на двигателя. И мен доста ме дразни, особено като изчакваш ляв завой и ти спира двигателя по средата на кръстовището.
Sent from my Mi MIX 3 using Tapatalk
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users