Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

w210 e200 гърми и няма мощност


  • Please log in to reply
11 мнения по тази тема

#1 wirtty

wirtty

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Град:Русе

Публикувано 22 юли 2020 - 09:00

Здравейте,
От доста време имам следният проблем с мерцедес е200 от 97 година. Мотора е без компресор 136 коня бензин.

Когато колата е студена не може да се изреже гърми, когато позагрее към 60 градуса не се усеща проблем. Когато е в работна температура не гърми но е мудна до 2000 оборота едва едва, след това като че ли се отпушва и няма проблем. Забелязах че ако не подавам рязко газ си се изрязва. Обърнали колата на газ няма никакъв проблем.

Направил съм следните неща:
1) карах я с довавка за прочистване на дюзи.
2) дюзите са чистени на ултра звук
3) смених всички вакуум маркучета
4) смъкнах изчистх дросел клапата и всмукателните колектори
5) смених газова рейка (да не изпуска газ и да прави проблем от там)
6) смених дебитомер и ламбда сонда
7) замерено е налягането в рейката и компресията на двигателя
8) нови кабели, свещи, бубини
9) прегледах и големия сноп кабели на дюзите
10) всъщност с това запощнах занесох я на стар диагностика и единствено даде грешка в дясната въздушна възглавница, но това не мисля че има общо с проблема

Изпратено от моят SM-N975F с помощта на Tapatalk
  • 0

#2 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Публикувано 22 юли 2020 - 09:25

Откачи газовата и карай няколко дена на бензин само.


  • 0

#3 wirtty

wirtty

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Град:Русе

Публикувано 22 юли 2020 - 09:28

Откачи газовата и карай няколко дена на бензин само.

Направих го вече. Два резервоара само на бензин, като изолирах напълно газовата. Около 400 км градско и още толкова извън града.

Изпратено от моят SM-N975F с помощта на Tapatalk
  • 0

#4 ivancho

ivancho

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 202 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Петрич
  • Автомобил:
    W124 E200

Публикувано 22 юли 2020 - 12:04

Свали и провери дюзите. След чистене с ултразвук, на много хора им се се прецаквали дюзите и е трябвало да си купуват други.
Дебитомера и ламбда сондата с какви ги смени, втора употреба, нови оригинални, или нови китайски?
Моторната инсталация в какво състояние е, сменена ли е?


  • 0

#5 wirtty

wirtty

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Град:Русе

Публикувано 22 юли 2020 - 12:13

Свали и провери дюзите. След чистене с ултразвук, на много хора им се се прецаквали дюзите и е трябвало да си купуват други.
Дебитомера и ламбда сондата с какви ги смени, втора употреба, нови оригинални, или нови китайски?
Моторната инсталация в какво състояние е, сменена ли е?

Дюзите като ми ги чистиха казаха че са ги проверили на стенд и били добре.

Дебитомер ламбда сонда нови bosch.

Инталацията на мотора не е сменяна, но я разчастих проверих изолирах всичко наново.

Изпратено от моят SM-N975F с помощта на Tapatalk
  • 0

#6 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 22 юли 2020 - 14:24

Щом гърми значи има проблем с горивната смес.Често проблема е електрически.След като си изброил толкова много неще които си сменял,замисли се над ел.инсталацията и евентуално ел.частта на дроселовата клапа.Принципно ако се прави инсталация от пин до пин се включва и дросела.Доколкото ми е известно и той подлежи на поправка в някои случаи.
Търси колега от Несебър. мисля беше с ник 200Е-16V той се занимава с ел.инсталации.
  • 0

#7 chataloff

chataloff

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 136 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Düsseldorf

Публикувано 23 юли 2020 - 15:03

Принципно ако се прави инсталация от пин до пин се включва и дросела.Доколкото ми е известно и той подлежи на поправка в някои случаи.
 

Колегата по-горе е абсолютно прав. След тази интервенция, която е задължителна ще е необходима и адаптация на дроселът.

Как се държи автомобилът 2-5 мин след студен старт - какви обороти държи на "празен" ход.


  • 0

#8 wirtty

wirtty

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Град:Русе

Публикувано 23 юли 2020 - 15:13

Колегата по-горе е абсолютно прав. След тази интервенция, която е задължителна ще е необходима и адаптация на дроселът.
Как се държи автомобилът 2-5 мин след студен старт - какви обороти държи на "празен" ход.

2-5 мин при стиден старт държи около 1100 след това пада на 800 някъде.

Изпратено от моят SM-N975F с помощта на Tapatalk
  • 0

#9 200E-16V

200E-16V

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 447 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Интереси:Ел.инсталация за Мерцедес
  • Автомобил:
    W124 200E-16 (27.11.1992)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 август 2020 - 23:29

Огледай кабелния сноп за управление на двигателя. В каква форма ти е буксата за дебитомера?
  • 0

#10 wirtty

wirtty

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Град:Русе

Публикувано 18 август 2020 - 07:13

Огледай кабелния сноп за управление на двигателя. В каква форма ти е буксата за дебитомера?

Кабелния сноп го бях разпилял и го направих с термо шлалки. Буксата на дебитомера е продългората (тип правоъгълник с един ред пинове).

Изпратено от моят SM-N975F с помощта на Tapatalk
  • 0

#11 200E-16V

200E-16V

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 447 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Интереси:Ел.инсталация за Мерцедес
  • Автомобил:
    W124 200E-16 (27.11.1992)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 август 2020 - 21:32

Странно тези нямат типичния проблем с разпадане на изолацията. Възможно близко до мотора да се е втвърдила изолацията и да се чупи.

Този пост е редактиран от 200E-16V: 18 август 2020 - 21:33

  • 0

#12 wirtty

wirtty

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Град:Русе

Публикувано 28 декември 2020 - 13:10

След като смених почти всичко, в крайна сметка, проблемът се реши с ресет на горивната карта.

Изпратено от моят SM-N975F с помощта на Tapatalk
  • 2




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни