w210 e200 гърми и няма мощност
Започната от
wirtty
, 22 юли 2020 - 09:00:23
11 мнения по тази тема
#1
Публикувано 22 юли 2020 - 09:00
Здравейте,
От доста време имам следният проблем с мерцедес е200 от 97 година. Мотора е без компресор 136 коня бензин.
Когато колата е студена не може да се изреже гърми, когато позагрее към 60 градуса не се усеща проблем. Когато е в работна температура не гърми но е мудна до 2000 оборота едва едва, след това като че ли се отпушва и няма проблем. Забелязах че ако не подавам рязко газ си се изрязва. Обърнали колата на газ няма никакъв проблем.
Направил съм следните неща:
1) карах я с довавка за прочистване на дюзи.
2) дюзите са чистени на ултра звук
3) смених всички вакуум маркучета
4) смъкнах изчистх дросел клапата и всмукателните колектори
5) смених газова рейка (да не изпуска газ и да прави проблем от там)
6) смених дебитомер и ламбда сонда
7) замерено е налягането в рейката и компресията на двигателя
8) нови кабели, свещи, бубини
9) прегледах и големия сноп кабели на дюзите
10) всъщност с това запощнах занесох я на стар диагностика и единствено даде грешка в дясната въздушна възглавница, но това не мисля че има общо с проблема
Изпратено от моят SM-N975F с помощта на Tapatalk
От доста време имам следният проблем с мерцедес е200 от 97 година. Мотора е без компресор 136 коня бензин.
Когато колата е студена не може да се изреже гърми, когато позагрее към 60 градуса не се усеща проблем. Когато е в работна температура не гърми но е мудна до 2000 оборота едва едва, след това като че ли се отпушва и няма проблем. Забелязах че ако не подавам рязко газ си се изрязва. Обърнали колата на газ няма никакъв проблем.
Направил съм следните неща:
1) карах я с довавка за прочистване на дюзи.
2) дюзите са чистени на ултра звук
3) смених всички вакуум маркучета
4) смъкнах изчистх дросел клапата и всмукателните колектори
5) смених газова рейка (да не изпуска газ и да прави проблем от там)
6) смених дебитомер и ламбда сонда
7) замерено е налягането в рейката и компресията на двигателя
8) нови кабели, свещи, бубини
9) прегледах и големия сноп кабели на дюзите
10) всъщност с това запощнах занесох я на стар диагностика и единствено даде грешка в дясната въздушна възглавница, но това не мисля че има общо с проблема
Изпратено от моят SM-N975F с помощта на Tapatalk
#2
Публикувано 22 юли 2020 - 09:25
Откачи газовата и карай няколко дена на бензин само.
#3
Публикувано 22 юли 2020 - 09:28
Направих го вече. Два резервоара само на бензин, като изолирах напълно газовата. Около 400 км градско и още толкова извън града.Откачи газовата и карай няколко дена на бензин само.
Изпратено от моят SM-N975F с помощта на Tapatalk
#4
Публикувано 22 юли 2020 - 12:04
Свали и провери дюзите. След чистене с ултразвук, на много хора им се се прецаквали дюзите и е трябвало да си купуват други.
Дебитомера и ламбда сондата с какви ги смени, втора употреба, нови оригинални, или нови китайски?
Моторната инсталация в какво състояние е, сменена ли е?
#5
Публикувано 22 юли 2020 - 12:13
Дюзите като ми ги чистиха казаха че са ги проверили на стенд и били добре.Свали и провери дюзите. След чистене с ултразвук, на много хора им се се прецаквали дюзите и е трябвало да си купуват други.
Дебитомера и ламбда сондата с какви ги смени, втора употреба, нови оригинални, или нови китайски?
Моторната инсталация в какво състояние е, сменена ли е?
Дебитомер ламбда сонда нови bosch.
Инталацията на мотора не е сменяна, но я разчастих проверих изолирах всичко наново.
Изпратено от моят SM-N975F с помощта на Tapatalk
#6
Публикувано 22 юли 2020 - 14:24
Щом гърми значи има проблем с горивната смес.Често проблема е електрически.След като си изброил толкова много неще които си сменял,замисли се над ел.инсталацията и евентуално ел.частта на дроселовата клапа.Принципно ако се прави инсталация от пин до пин се включва и дросела.Доколкото ми е известно и той подлежи на поправка в някои случаи.
Търси колега от Несебър. мисля беше с ник 200Е-16V той се занимава с ел.инсталации.
Търси колега от Несебър. мисля беше с ник 200Е-16V той се занимава с ел.инсталации.
#7
Публикувано 23 юли 2020 - 15:03
Принципно ако се прави инсталация от пин до пин се включва и дросела.Доколкото ми е известно и той подлежи на поправка в някои случаи.
Колегата по-горе е абсолютно прав. След тази интервенция, която е задължителна ще е необходима и адаптация на дроселът.
Как се държи автомобилът 2-5 мин след студен старт - какви обороти държи на "празен" ход.
#8
Публикувано 23 юли 2020 - 15:13
2-5 мин при стиден старт държи около 1100 след това пада на 800 някъде.Колегата по-горе е абсолютно прав. След тази интервенция, която е задължителна ще е необходима и адаптация на дроселът.
Как се държи автомобилът 2-5 мин след студен старт - какви обороти държи на "празен" ход.
Изпратено от моят SM-N975F с помощта на Tapatalk
#9
Публикувано 17 август 2020 - 23:29
Огледай кабелния сноп за управление на двигателя. В каква форма ти е буксата за дебитомера?
#10
Публикувано 18 август 2020 - 07:13
Кабелния сноп го бях разпилял и го направих с термо шлалки. Буксата на дебитомера е продългората (тип правоъгълник с един ред пинове).Огледай кабелния сноп за управление на двигателя. В каква форма ти е буксата за дебитомера?
Изпратено от моят SM-N975F с помощта на Tapatalk
#11
Публикувано 18 август 2020 - 21:32
Странно тези нямат типичния проблем с разпадане на изолацията. Възможно близко до мотора да се е втвърдила изолацията и да се чупи.
Този пост е редактиран от 200E-16V: 18 август 2020 - 21:33
#12
Публикувано 28 декември 2020 - 13:10
След като смених почти всичко, в крайна сметка, проблемът се реши с ресет на горивната карта.
Изпратено от моят SM-N975F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-N975F с помощта на Tapatalk
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни